Millainen on paras seksintorjuntavaatteesi?
Mikä vie miehen ajatukset muualle?
Nyt pro vinkkejä kiitos!
Kommentit (29)
Huovutettu hiippalakki naisella+ muut etnoreleet, ainakin kuvittelisin, naisella, miehellä sarkahousut.
Riittävä määrä läskiä - ei tosin toimi kaikilla.
Tumman lila plyyssihuppari ja samat lökärit:) Ja yhdet kirjavat "sunnuntaikalsarit".
Tosin ei käytetä seksintappoon, sitä saa kyllä olla ihan niin usein kuin mahdollista:D Mies vaan muuten inhoaa noita:D
Itse laahustan kotipäivät ilman meikkiä,tukka rasvaisena, päässä,miehen pieruverkkarit jalassa ja vanhassa kulahtaneessa miehen verkkatakissa.. :D (ulos lähtiessä olen hyvikin tarkka ulkonäöstä,ja minua voi kutsua silloin jopa seksikkääksi) silti tuo ukko haluaa seksiä ihan samalla lailla, oli mulla päällä kulahtahtanu vaatekerta, tai seksy baaritoppi+kireät farkut.. :-o
[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 23:30"]
En ole löytänyt vielä mitään mikä toimis. Äsken Ei toiminu ees se ku sanoin että pierettää kun kouri mun persettä.
[/quote]
Samis. Mulla voi olla tukka sekaisin, meikit laittamatta, luutturätti kädessä, likaiset verkkarit ja risa T-paita päällä, eikä sekään auta, eikä tosiaan edes se, vaikka pieraisisin enkä pelkästään sanoisi noin.
Huovutettu hiippalakki naisella+ muut etnoreleet, ainakin kuvittelisin, naisella, miehellä sarkahousut.