Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elinalla on puolisonsa kanssa neljä kotia ja kaksi mökkiä - ja vieläpä hienoja. Mitäs mammat siihen sanotte?

Vierailija
28.12.2020 |

Matkustelevat sitten niiden väliä.

https://www.is.fi/asuminen/art-2000007707803.html

Kommentit (303)

Vierailija
161/303 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt nainen itkee Somen sijoituskerho palstalla saamaansa negatiivistä palautetta.

Mitä oli odotettavissa kun lähtee lesoilemaan julkisesti rahoillansa jonkun lifestylen nimissä? Kuvottavaa itserakkautta tuo on vaikka yrittää kovasti heiluttaa kateuskorttia

Vierailija
162/303 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä tuosta sanomaan. Asia ei kuulu minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/303 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen valitsee itse elintapansa. Pääasia, että maksavat verot Suomeen. Hienolla paikalla tuo Töölön asunto.

Vierailija
164/303 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo Kouvolan kodin verhot on kammottavat.

Vierailija
165/303 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten ruokapuoli toimii?

Tilaako nuo valmisruokaa ja syö ravintoloissa?

Vierailija
166/303 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova marmatus, kun Madridin lentokentällä oli jonoja!

Mikä on tämän perheen hiilijalanjälki?

Vierailija
167/303 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen kodin voisin ottaakin, mutta en noista paikoista kumpaakaan.

Mökki meillä onneksi on, toista en kaipaa.

Vierailija
168/303 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassua, eivätkö halua välillä viettää aikaa hotellissa?

Kaikki ei tykkää hotelleista. Minäkään en pidä, vaan majoitun mieluusti airbnb-kodeissa.

Vierailija
169/303 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miten ruokapuoli toimii?

Tilaako nuo valmisruokaa ja syö ravintoloissa?

Miten tämä liittyy mihinkään tässä?

Vierailija
170/303 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että hienompaa olisi, kun olisi saavuttanut noi omalla työllään, ei miehen. Ja Kouvola!? Miksi?!

Hmmm kyse oli kertoa elämäntavasta, ei siitä kenen rahalla... toimittaja löysi blogini ja halusi tehdä jutun. Itsekin olen saavuttanut paljon omalla urallani, mutten toki rahallisesti likikään sitä mitä mieheni. Kouvola on miehen kotipaikka.

Vierailija
171/303 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen aiempi yritystoiminta ja nykyinen sijoitustoiminta mahdollistaa aiempaa vapaamman elämäntyylin. 

Silti muija on se joka kokee tarpeelliseksi lesoilla asialla mediassa. Ja varmasti myös somessa. 

Hmmm... jutun idea ei ollut se kenen rahoilla. Voisin tehdä omillanikin, mutta vuokraten. Toimittaja pyysi juttua.

Vierailija
172/303 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikko ois pitäny olla että elinalla puoliso joka maksaa neljä kotia.

Miksi? Pointti oli elämäntapa, ei sen rahoittaminen.

Vierailija
173/303 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olisi hirveä stressi jos olisi noin monta paikkaa mistä huolehtia. Yhtä hyvinhän sitä voisi sitten asua ikuisesti hotelleissa tai jossain airbnb'ssä, koska ei kai noi enää kodeilta tunnu.

Vierailija
174/303 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti kukkii kirjoitti:

Nyt nainen itkee Somen sijoituskerho palstalla saamaansa negatiivistä palautetta.

Mitä oli odotettavissa kun lähtee lesoilemaan julkisesti rahoillansa jonkun lifestylen nimissä? Kuvottavaa itserakkautta tuo on vaikka yrittää kovasti heiluttaa kateuskorttia

Millaista palautetta hän siellä sanoo saaneensa?

Vierailija
175/303 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas tämä monelle kateuden paikka. Minulla on vain yksi koti, eikä edes kesämökkiä, ”Joskus tuntuu, etten kunnolla saa eletyksi tätä yhtäkään...”

Kiva kuulla, miten jollakin onnistuu elämä neljässä kodissa, eli siinä mielessä mielenkiintoinen lehtijuttu.

Vierailija
176/303 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas tämä monelle kateuden paikka. Minulla on vain yksi koti, eikä edes kesämökkiä, ”Joskus tuntuu, etten kunnolla saa eletyksi tätä yhtäkään...”

Kiva kuulla, miten jollakin onnistuu elämä neljässä kodissa, eli siinä mielessä mielenkiintoinen lehtijuttu.

Minä en jotenkin näkisi, että tässä ketjussa kahdehditaan häntä. Se blogikin on... no, se on jo todettu täällä.

Vierailija
177/303 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla olisi hirveä stressi jos olisi noin monta paikkaa mistä huolehtia. Yhtä hyvinhän sitä voisi sitten asua ikuisesti hotelleissa tai jossain airbnb'ssä, koska ei kai noi enää kodeilta tunnu.

Hmmm no ei tokikaan varmaan sovi kaikille. Ehkä me ollaan (ja ollaankin) keskivertoa levottomampia. Omat kodit siitä kivoja, että omat tavarat odottaa perillä, ei tarvitse kuljettaa niin paljoa mukana.

Osin kun ”eläkkeellä” jo ollaan niin on ihan kivakin että on vaihtelun lisäksi puuhaa. Ja toki huoltotyöt voi ulkoistaa tarvittaessa.

Vierailija
178/303 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, nainut rikkaan miehen? Entäs sitten?

Missä oli tämän rouvan omat saavutukset?

Nolo artikkeli. Kerrassaan.

Siinä nyt kerrottiin lähinnä elämäntyylistä. Niin minä sen ymmärsin. Harmi vain, että siinä oli linkki rouvan noloon blogiin.

Kerrottiin kyllä, toimittaja oli löytänyt blogini ja kiinnostui. Miksi blogini oli sinusta nolo?

Vierailija
179/303 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti kukkii kirjoitti:

Ihmettelin reaktioita, ei ollut tarkoitus ”itkeä”. Tämä on ollut hyvin mielenkiintoista, en olisi arvannut.

”Lesoilemaan”?... meidän arjesta se kertoo... lesoilua olisi ollut kertoa kuinka ihanaa kun ”sisustaja kävi poissaollessamme asentamassa 4000 eur jouluverhomme” tai muuta vastaavaa.

Mielelläni lukisin erilaisia menestyneen elämän kuvauksia. Muitakin kuin jääkiekkoilijoiden.

Vierailija
180/303 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin lukemassa rouvan blogia ja näin av.n parhaita lainaten pakko sanoa että siitä kyllä loisti se, että puuttuu se kuuluisa sydämen sivistys. Mielenkiintoinen systeemi ja elämäntapa heillä. 🙄

Nimim. "Kaikki Kanarian lämpöön, 28.11. "

Juu kuten sanottu, olen introvertti ja sydämen sivistyskään ei välttämättä paras. Aikuiset lapseni onneksi edelleen koulii minua tässä päivä päivältä paremmaksi.

Lähdin juttuun ”koska elämässä pitää kokeilla uusia juttuja”, mutta pelkäsin että juttu olisi julkistettu jo ennen joulua. Onneksi vasta sen jälkeen, kun pahoitti näin monen mielen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän