Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elinalla on puolisonsa kanssa neljä kotia ja kaksi mökkiä - ja vieläpä hienoja. Mitäs mammat siihen sanotte?

Vierailija
28.12.2020 |

Matkustelevat sitten niiden väliä.

https://www.is.fi/asuminen/art-2000007707803.html

Kommentit (303)

Vierailija
141/303 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tottunut että rikkaiden kodit ovat aina viimeisen päälle sisustettu ja laitettu, joita sitten lehdissä esitellään. Kiva että jutun näkökulma oli muussa kuin asuntojen esittelyssä ja sisustus oli tavanomainen.

Vierailija
142/303 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kit-Kat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/303 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavalta vaikuttava elämä. :)

Vierailija
144/303 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenestä tahansa voi tulla "diginomadi"? Epäilen vahvasti.

Vierailija
145/303 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se ihana että jokainen meistä saisi joskus elämäänsä pientä ylellisyyttä ja taloudellista vapautta.

Toisaalta voi olla hyväkin välttää lukemasta tälläisiä juttuja. Usein ne vain ruokkivat tyytymättömyyttä ja kielteisiä tunteita ettei omassa elämässä ole mikään hyvin. Ei ole varaa mihinkään eikä voi tehdä sitä mikä kiinnostaisi. Ei välttämättä osaa enää arvostaa asioita mistä voisi olla kiitollinen.

Vierailija
146/303 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku poisTATTI kommenttini ekojen joukosta. Miksiköhän... 😄

Ei hätää, laitan pian uudestaan.

Vierailija
147/303 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

JJJJJJänssskä:

💛

💛

Miehensä aiemman yritystoiminnan sekä nykyisen sijoitustoiminnan myötä perhe voi viettää vapaampaa elämäntyyliä. Sarpola tekee töitä IT-alalla sen verran kuin elämäntyyli sallii. Omin sanojensa mukaan ”hyvässä keski-iässä” on elettävä täysillä nyt, kun vielä voi.

Vierailija
148/303 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meilläkin Helsingissä kantakaupungissa ihana asunto, maalla omarantainen maatila (talo/”mökki”) ja hiihto-osake pohjoisessa.

Varmaan pian-10v sisällä hankimme myös Ranskasta tai Espanjasta asunnon ja pääkaupunkiseudulta omakotitalon. Mitä ihmeellistä tässä on?

Vierailija
149/303 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herramunvereni tota blogia! Tyhjää täynnä! Kertonee kirjoittajastaan tarpeeksi. Tuo elämäntapa on valinta, itsekäs valinta. En kai voi siitä moralisoida, kun itse elän kuitenkin yltäkylläisessä Suomessa, niukasti kädestä suuhun, mutta silti minulla on mielestäni miltei kaikkea sopivasti. En itse jaksaisi olla koko ajan matkalla, koti on tärkeä kiintopiste.

Kouvolan kampaamon mainostamisen lisäksi blogissa on viestitty se tuska, jota jokainen eestaasmatkaava joutuu kokemaan, muistetaan mainita rahanmenosta, ja valittaa siitä, että jotkut muutkin kehtaa matkustaa. Tyhjän jaarittelun lisäksi siellä on kuvia, kirjoitusvirheitä ja välimerkkien sijaan pisteitä. Kas... näin.. ihanasti.. puhuimme mm. Metsän hoidosta.... (Noin, nyt teidän ei tarvitse klikata blogia.)

Elin taas kauniissa pumpulissa, kun luulin vain jääkiekkotyttöystävien ja fitness-tositv-bimbojen olevan tuollaisia tyhjäpäitä, vieläpä omalla nimelään ja naamallaan. Mutta tommonen vanha nainen, ai kauhea!

Vierailija
150/303 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herramunvereni tota blogia! Tyhjää täynnä! Kertonee kirjoittajastaan tarpeeksi. Tuo elämäntapa on valinta, itsekäs valinta. En kai voi siitä moralisoida, kun itse elän kuitenkin yltäkylläisessä Suomessa, niukasti kädestä suuhun, mutta silti minulla on mielestäni miltei kaikkea sopivasti. En itse jaksaisi olla koko ajan matkalla, koti on tärkeä kiintopiste.

Kouvolan kampaamon mainostamisen lisäksi blogissa on viestitty se tuska, jota jokainen eestaasmatkaava joutuu kokemaan, muistetaan mainita rahanmenosta, ja valittaa siitä, että jotkut muutkin kehtaa matkustaa. Tyhjän jaarittelun lisäksi siellä on kuvia, kirjoitusvirheitä ja välimerkkien sijaan pisteitä. Kas... näin.. ihanasti.. puhuimme mm. Metsän hoidosta.... (Noin, nyt teidän ei tarvitse klikata blogia.)

Elin taas kauniissa pumpulissa, kun luulin vain jääkiekkotyttöystävien ja fitness-tositv-bimbojen olevan tuollaisia tyhjäpäitä, vieläpä omalla nimelään ja naamallaan. Mutta tommonen vanha nainen, ai kauhea!

Yhy yhy😁🤦‍♂️

Vierailija
151/303 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On meilläkin Helsingissä kantakaupungissa ihana asunto, maalla omarantainen maatila (talo/”mökki”) ja hiihto-osake pohjoisessa.

Varmaan pian-10v sisällä hankimme myös Ranskasta tai Espanjasta asunnon ja pääkaupunkiseudulta omakotitalon. Mitä ihmeellistä tässä on?

😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

Vierailija
152/303 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tuota usko keski-ikäisen kirjoittamaksi.

Vierailija
153/303 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noiden valvomisessa ja ylläpitämisessä on kyllä sitten hommaa.

Vierailija
154/303 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahalla järjestyy valvonta ja ylläpito.

Vierailija
155/303 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä on loma-asunto etelässä ja mökki pohjoisessa, mutta kyllä meillä on vaan yksi koti.

Vierailija
156/303 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä. Mun köyhä elämä tasoittaa hiilijalanjälkeä.

Vierailija
157/303 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
158/303 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, nainut rikkaan miehen? Entäs sitten?

Missä oli tämän rouvan omat saavutukset?

Nolo artikkeli. Kerrassaan.

Vierailija
159/303 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, nainut rikkaan miehen? Entäs sitten?

Missä oli tämän rouvan omat saavutukset?

Nolo artikkeli. Kerrassaan.

Siinä nyt kerrottiin lähinnä elämäntyylistä. Niin minä sen ymmärsin. Harmi vain, että siinä oli linkki rouvan noloon blogiin.

Vierailija
160/303 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin lukemassa rouvan blogia ja näin av.n parhaita lainaten pakko sanoa että siitä kyllä loisti se, että puuttuu se kuuluisa sydämen sivistys. Mielenkiintoinen systeemi ja elämäntapa heillä. 🙄

Nimim. "Kaikki Kanarian lämpöön, 28.11. "

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä