Onko tyttäresi saanut ilotyttöpatsaan?
Kommentit (11)
No kyllä. Meillä niitä on jo pitkä rivi takanreunuksella. On meinaan kerätty tässä perheessä jo monessa sukupolvessa. Itse sain omani vuosina 79, 81 ja 86.
Monet perivät patsaan äidiltään - parhaat myös isoäideiltään. Ylpeä perhe, jossa on monta rehtiä ja avointa ilotyttöpatsasta!
Ei saanut valitettavasti.Pihtaripatsas kyllä komeilee tuossa takan reunuksella.Siitä saa hyvän ovistopparin kesämökille.
Jakorasiapatsaan ja vauvan vatsaan. Semmoset päättärit sitten 9-luokan päättävälle tyttärelleni. Ei naurata. Isäehdokkaita vaatimattomasti 4.
kiitos että sain avautua. Näkemiin.
Ei vielä, mutta kovasti jo koulutan saamaan. Ilotyttöni aloittaa koulun ensi syksynä. Pojalla on kyllä panopysti vuodelta 2011 ja siitä olen tosi ylpeä!
Ei vielä, mutta kovasti jo koulutan saamaan. Ilotyttöni aloittaa koulun ensi syksynä. Pojalla on kyllä panopysti vuodelta 2011 ja siitä olen tosi ylpeä!
Ikävä kyllä ei. Olen asiasta todella surullinen, koska itse olen saanut ilotyttöpatsaan 3 kertaa. Ajattelin, että olisi ihana perinne, jos tytär jatkaisi samaan malliin. Yritän hienovaraisesti "opettaa" kotona. Josko vielä joskus saisi... Tai edes ekassa kesätyöpaikassaan voisi olla Kuukauden pano-palvelija.
Sen saan tietää aamulla.