Ymmärrän hyvin miksi ihmiset ovat huonossa kunnossa ja läskejä
Itse olen hyvässä kunnossa fyysisesti, mutta aika kamalaahan tämä on mitä vanhemmaksi tulee. Koko ajan on lihaskivut päällä. Nukkuminen on yhtä hikilammikoissa kieriskelyä ja aamuisin krapulaa muistuttava olotila. Just vedin yhteensä n. 50 leukaa, 150 punnerrusta ja parisataa kyykkyä painoliivin kanssa (en tietenkään kaikkea yhteen soittoon, siihen nyt ei todellakaan pysty). Huomenna tämän todellakin huomaa, koska lähden tästä vielä sinkkuna baariin. Ja olen siis 36-vee mies. Minkäköhän laista tästä tulee 10-vuoden päästä? Tosin tietynlaista nautintoa tämä myös aiheuttaa.
Kommentit (9)
Etkä edes joudu kokemaan vaihdevuosia.... että älä marise siinä...
En ole sinne asti vielä päässyt. Tuo on oikeasti nykyään mulle ihan normi "ilta-annos".
Treeni ja perään juopottelua? Seems legit.
Ihmiset ovat huonossa kunnossa koska emme enää tee raskasta fyysistä työtä, noin yhtenä esimerkkinä. Toisena se, että kaikki melkein kaikki valmistuotteet ja einekset ja helppo safka sisältää hirveät määrät sokeria, suolaa ja kovetettua rasvaa + lisäaineita joita keho sitten kuljettelee rasvan mukana pois sisäelimien läheltä.
Ihan kauhee vaiva rupee vääntää jotain terveellistä safkaa..mutta aloitin syömään terveellisemmin ja luomua ja olen jo nyt laihtunut viisi kiloa..(kahdessa kuukaudessa)
Kaloreita en ole laskenut
[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 22:32"]
Treeni ja perään juopottelua? Seems legit.
[/quote]
Normi sinkkumiehen elämää....
Olen yli 40v, syön kaikkea ja liikun, kun huvittaa. Liikunta on lenkkeilyä tai uintia, ei mitään rehkimistä. Nautin elämästä, ei tulisi mieleenkään tehdä elämästä jotain suorittamista tyyliin pakkoliikunnat ja punnerrukset. Hoikka olen.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 22:30"]
Etkä edes joudu kokemaan vaihdevuosia.... että älä marise siinä...
[/quote]On miehilläkin ne. Hyvä yleistietämys sinulla.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 22:37"]
Olen yli 40v, syön kaikkea ja liikun, kun huvittaa. Liikunta on lenkkeilyä tai uintia, ei mitään rehkimistä. Nautin elämästä, ei tulisi mieleenkään tehdä elämästä jotain suorittamista tyyliin pakkoliikunnat ja punnerrukset. Hoikka olen.
[/quote]
Miehenä tollasella reenillä tulee kukkakeppi. Mikään massahirmu en kuitenkaan halua missään tapauksessa olla, vaan ehkä sellainen nyrkkeilijän ulkonäön omaava. Pyöräilen kyllä paljon.
Ylikuntoakin pitää varoa. Kohtuus kaikessa.