Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hymypoikapatsaan sai luokan pahin kielikello.

Vierailija
30.05.2014 |

Aina opelle puhumassa kuka teki/sanoin pahasti hänelle milloinkin. Kiusaamisesta ei ole kyse, vaan erittäin herkkänahkaisesta mukelosta. Itse kiusaa ja haukkuu esim meidän lasta.

Hyvä etten pompannut kevätjuhlassa pystyyn kun kuulin kenelle meni.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 00:09"]Meilläkin 6lk jaettiin hymypatsaat. Oppilasäänestys suoritettiin ja sain selkeästi eniten ääniä jotka kirjattiin ylös. Tuolloinen opettajani oli kiusannut minua 5-6lk, syrjinyt, pilkannut, haukkunut, lievästi pahoinpidellyt ja valehdellut minusta muille opettajille sekä luokkalaisteni kavereille josta johtuen menetin kavereita, koska vanhemmat kielsivät olemasta minun kanssani. Hänen toiminnalleen ei ollut syytä ainakaan omasta mielestäni. Olin kaikkien kaveri täysin omasta tahdostani, en koskaan sanonut tai tehnyt kenellekkään pahaa. Numerot olivat keskivertoa paremmat *ka yli 9* ja tein mitä käskettiin, kirjat mukana ja läksyt tehtynä. Olin kiltti tyttö joka halusi olla kaikkien kaveri, mutta opettaja ilmoitti ettei halua antaa patsasta minulle, vaan luokkakaverilleni.

AV-mammat löytävät vian minusta. Minua tuntematta ja tietämättä. Itse tiedän, että vika ei ollut minussa, olin vain kiusattu opettajan taholta. Kärsin tämän opettajan kiusaamisesta vieläkin. Pelkäsin yläasteelle siirtyessä opettajia, pelkäsin että hekin ottavat niskasta kiinni ja taittavat maahan ja karjuvat. Pelkäsin että jos niin käy, sitäkään ei voi kukaan todistaa, koska kukaan ei nähnyt ja mustelmieni alkuperää ei voida todistaa. Opettaja vastaan opiskelija. Tämä tapahtui muutama vuosi taaksepäin, onneksi olen nyt ammattikoulussa ja yritän unohtaa. Silti joka kevät muistan, etten saanut patsasta joka minulle kuului.

ps. rikosilmoitusta tästä opettajasta ei tehty, koska en uskaltanut kertoa fyysisestä kiusauksesta vanhemmilleni. Jälkeenpäin ajateltuna olisi pitänyt, olisi tämänkin opettajan touhut loppuneet ennekuin sai viimeisen varoituksen ja erotuksen seuraavana vuonna, tehdessään vastaavaa pienelle 4lk tytölle.

[/quote]

Korjaan, valehteli minusta luokkalaisteni vanhemmille*

Kuulin luokkalaisiltani miksi he eivät saaneet olla minun kanssani, mutta koskaan en saanut todisteita opettajan toiminnasta julki.Luokkalaisteni vanhemmat pesivät kätensä asiasta ja vanhemmilleni en uskaltanut häpeässäni kertoa tapahtuneesta.

Vierailija
42/55 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 21:58"]

Meidän koulussa aikoinaan me oppilaat saimme/jouduimme äänestämään hymypoika, tyttöpatsaan.

Valitettavasti se meni luokan tytölle, joka kiusasi ja pomotti.

Jouduimme laittamaan tytön nimen kiusaamisen uhalla paperiin :(

voi sitä hymyä kun sai sen patsaan.

kukaan meistä ei silloin uskaltanut mennä sanomaan opettajalle.

Harmittaa vieläkin kun kuulen, että joissain kouluissa patsasta jaetaan ja annetaan oppilaiden päättää ja äänestää kuka sen saa.

usein, liian usein vieläkin se luokan ns. Manipuloivin oppilas.

En vanhempana olisi millään tavoin ylpeä tänä päivänä jos lapseni sen saisi.

Silloin paljastuisi millainen lapseni on luokassa.

toivon sydämestäni, että lapseni on se tavallinen ja kiva oikeasti kaikkia kohtaan.

Hymypatsaan saajat ei sitä ole jos oppilaat ovat sen saneet äänestää.

[/quote]

nykyään ainakin äänestys on salainen eli kukaan ei  tiedä, ketä kukakin äänesti. Siinä on turha syyttää manipulointia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiesit minkälainen lapsi tuo patsaan saaja oli?

Ai niin, oma lapsesi oli kielinyt sinulle sen käytöksestä :D

Vierailija
44/55 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 00:09"]Meilläkin 6lk jaettiin hymypatsaat. Oppilasäänestys suoritettiin ja sain selkeästi eniten ääniä jotka kirjattiin ylös. Tuolloinen opettajani oli kiusannut minua 5-6lk, syrjinyt, pilkannut, haukkunut, lievästi pahoinpidellyt ja valehdellut minusta muille opettajille sekä luokkalaisteni kavereille josta johtuen menetin kavereita, koska vanhemmat kielsivät olemasta minun kanssani. Hänen toiminnalleen ei ollut syytä ainakaan omasta mielestäni. Olin kaikkien kaveri täysin omasta tahdostani, en koskaan sanonut tai tehnyt kenellekkään pahaa. Numerot olivat keskivertoa paremmat *ka yli 9* ja tein mitä käskettiin, kirjat mukana ja läksyt tehtynä. Olin kiltti tyttö joka halusi olla kaikkien kaveri, mutta opettaja ilmoitti ettei halua antaa patsasta minulle, vaan luokkakaverilleni.

AV-mammat löytävät vian minusta. Minua tuntematta ja tietämättä. Itse tiedän, että vika ei ollut minussa, olin vain kiusattu opettajan taholta. Kärsin tämän opettajan kiusaamisesta vieläkin. Pelkäsin yläasteelle siirtyessä opettajia, pelkäsin että hekin ottavat niskasta kiinni ja taittavat maahan ja karjuvat. Pelkäsin että jos niin käy, sitäkään ei voi kukaan todistaa, koska kukaan ei nähnyt ja mustelmieni alkuperää ei voida todistaa. Opettaja vastaan opiskelija. Tämä tapahtui muutama vuosi taaksepäin, onneksi olen nyt ammattikoulussa ja yritän unohtaa. Silti joka kevät muistan, etten saanut patsasta joka minulle kuului.

ps. rikosilmoitusta tästä opettajasta ei tehty, koska en uskaltanut kertoa fyysisestä kiusauksesta vanhemmilleni. Jälkeenpäin ajateltuna olisi pitänyt, olisi tämänkin opettajan touhut loppuneet ennekuin sai viimeisen varoituksen ja erotuksen seuraavana vuonna, tehdessään vastaavaa pienelle 4lk tytölle.

[/quote]

Pääkiiiii..marttyyri! Sulla on Se patsas, mitä vittua valitat?

Vierailija
45/55 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kevätjuhla vasta lauantaina. Missä on juhlittu jo perjantaina?

Vierailija
46/55 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapsi ei saanut viime vuonna, ja kyllä vitutti.

Tällä kertaa laitettiin miehen motoristikaverit kotikäynnille opettajan luo vähän "jututtamaan" sitä ja kas kummaa, nyt patsas tuli :D Koko suku on nyt ylpeitä

Vierailija
47/55 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
48/55 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilla ainakin opettajat valitsi, ja usein patsaan sai juuri se, joka kiusasi useita oppilaita...

Vierailija
49/55 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 00:29"][quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 00:09"]Meilläkin 6lk jaettiin hymypatsaat. Oppilasäänestys suoritettiin ja sain selkeästi eniten ääniä jotka kirjattiin ylös. Tuolloinen opettajani oli kiusannut minua 5-6lk, syrjinyt, pilkannut, haukkunut, lievästi pahoinpidellyt ja valehdellut minusta muille opettajille sekä luokkalaisteni kavereille josta johtuen menetin kavereita, koska vanhemmat kielsivät olemasta minun kanssani. Hänen toiminnalleen ei ollut syytä ainakaan omasta mielestäni. Olin kaikkien kaveri täysin omasta tahdostani, en koskaan sanonut tai tehnyt kenellekkään pahaa. Numerot olivat keskivertoa paremmat *ka yli 9* ja tein mitä käskettiin, kirjat mukana ja läksyt tehtynä. Olin kiltti tyttö joka halusi olla kaikkien kaveri, mutta opettaja ilmoitti ettei halua antaa patsasta minulle, vaan luokkakaverilleni.

[/quote]

Pääkiiiii..marttyyri! Sulla on Se patsas, mitä vittua valitat?

[/quote]

Ei, minulla ei ole sitä patsasta, opettaja antoi sen luokkakaverilleni:)

Vierailija
50/55 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun koulussa ne patsaat jaettiin kuudennella luokalla ja nimenomaan luokan äänestyksen perusteella. Luokan johtajatyttö keksi, että kaikkien pitää äänestää oikein piruuttaan yhtä sellasta hyvin vakavaa, ujoa ja vähän sorsittua tyttöä - siis vähän niin kuin hymytyttökriteerien vastakohtaa :/ Enemmistö meni mukaan ja sille tytölle patsas annettiin kevätjuhlassa luokan tirskunnan saattelemana. Tyttö otti sen vastaan yhtä ilmeettömänä kuin aina, en sitten tiedä mitä mielessään ajatteli.  

Vierailija
51/55 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 1. Ja 5. Luokalla oppilaat valitsivat patsaansaajan. 3. Luokalla opettaja valitsi yksin. Se olikin yllätys kun oltiin jotenkin kuviteltu ettei sitä jaettaisi kun ei ole mitään äänestyksiä ollut. Opettaja antoi sen suosikki oppilaalleen. Ainut ope mun koulu-uralla jolla on ollut ihan törkeän selvästi suosikki oppilas.

Vierailija
52/55 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylä-asteella jaettiin jonkunlainen hymypoikapatsas herrasmiesmäisestä pelistä liikuntatunneilla. Palkinnon sai ikäluokkansa vittumaisimpiin kuuluva kiusaaja ja nuori toivo josta ei kuitenkaan sitten tullut mitään. En voinut mitään mutta rupesin nauramaan kun palkinnonsaajan nimi lausuttiin ja  hauskaa tuntui monella muullakin olevan.

Vierailija
53/55 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelle kateelliselle täällä voitaisiin jakaa kurkku persiiseen palkinto. Ikävintä että he ovat oikeasti olemassa ja tapaamme heitä työelämässä päivittäin. Sorry lapset teidän vahempien puolesta

Vierailija
54/55 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain patsaan lapsena ihan siksi että mun kiusaajien mielestä oli hauska vitsi äänestää mua :|  jouduin menemään kaikkien eteen hakemaan sen patsaan ja seisomaan siinä pönöttämässä kun puoli luokkaa tirskui ja pyöritteli silmiään v-mäiset ilmeet naamalla

Vierailija
55/55 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 23:56"]

Kyllä mä ihmettelin kun ystävän poika sai hymypoikapatsaan.

Ystävä oli moneen kertaan käynyt koulussa setvimässä poikansa touhuja, eli kiusaamista!

Ystävä murehti asiaa ja oli tosi pahoillaan asiasta.

Tuli kevät ja poika sai patsaan!

En oo edes kehdannut kysyä että millä meriiteillä?

[/quote]

Mua eräs luokkakaveri syytti aikoinaan kiusaamisesta, vaikka en sellaista ole koskaan harrastanut. Ja siitä tietty nousi kauhea haloo. Tämä tyttö oli muutenkin sellainen joka puhua satuja vähän väliä. Pahinta mitä hänelle koskaan sanoin, oli etten usko hänen juttujaan. Tämän tytön äiti soitti vanhemmilleni kotiin, jouduin opettajan puhutteluun jne... Asia onneksi jätettiin sitten jossain vaiheessa kun kaikki muut ilmeisesti ymmärsivät mistä oli kysymys, paitsi tietty tämän valehtelijan oma äiti. Ja joo, olen itsekin aikoinaan saanut hymytyttö-patsaan, ja oli muuten sama kevät kun tämän tytön äiti alkoi syytellä minua kiusaajaksi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi