Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko antaa anteeksi pahoinpitelyn?

Vierailija
28.12.2020 |

Tilanne: Mies saa kilarit, heittelee vaimoa tuolilla, kukkaruukulla, tuuppii, huutaa.
Samassa huoneessa pienet lapset.
Jatkaisiko suhdetta?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden kerran viimeisen varoituksen ja vannotuksen kera. Toisesta kerrasta poikki. Ehdoitta.

Toisesta kerrasta sulla voikin olla jo nirri pois. Ehdoitta.

Vierailija
22/27 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu, etten voisi jatkaa, mutta mistä sitä koskaan tietää miten reagoisi tuossa tilanteessa? Niin paljon on ihmisiä, jotka jäävät suhteeseen.

Mutta kun kirjoitit että paikalla on myös lapsia niin tiedän tasan tarkkaan mitä tekisin, vaikka olen vela. Minä en antaisi anteeksi ja lähtisin pois suhteesta. Lasten ei kuulu nähdä eikä kuulla sellaista. Aikuisen tehtävä on varjella lapsia sellaiselta pahalta ja sellaiselta esimerkiltä elämässään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mulle riitti jo pelkkä uhka väkivallasta. Toisella oli vikaa nupissa, joten pelotti että sekavuuksissaan kohdistaa muhun vihaansa. Lähdin, enkä palaa.

Vierailija
24/27 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin vuosikymmeniä sitten tarinan, jossa nainen antoi anteeksi kaksi kertaa. Toisella kerralla mies oli polvillaan, ja taisi anoppikin vakuuttaa poikansa hyvyyttä.

Kolmannen pahoinpitelyn kerran jälkeen nainen oli teholla kaksi kuukautta, eikä enää antanut anteeksi.

Vierailija
25/27 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikille anteeksiantamattomille

Jos on ollut hyvän ihmisen kanssa parikymmentä vuotta

niin yhden mokan takia jätetään?

Onko näin?

En minä olisi jatkuvaa pieksäntää katsellu hetkeäkään

Onko sinusta pahoinpitely pelkkä moka?

Vierailija
26/27 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pelissä on pieniä lapsia niin ainoastaan todella torspo edes miettii asiaa.

Vierailija
27/27 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla aika häiriintynyt tilanne jos toista heittelee tuolilla. Jos se tuoli lentäs eri suuntaan voisi vielä ajatella että yrittää ehkä päästellä höyryjä (vaikkei silloinkaan ole oikein varsinkaan jos lapset on paikalla) mutta jos sillä heittää toista niin tarkoitus on selvästi satuttaa ja alistaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi