Mies ei nauti seksissä jos ei saa tukahduttaa esim vyöllä.
Kommentit (23)
Hän nauttii siitä. Voisiko olla näin yksinkertainen selitys?
Miksi jonkun tarvitsee kuristaa toista saadakseen tyydytyksen?
En tiedä, eikä kiinnosta. Joutkut haluavat vain lähetyssaarnaajaa, joten meitä on moneksi ja näin ollen, antaa kaikkien kukkien kukkia vaan.
Kohta sitä ei enää tyydytä pelkkä kuristaminen, pitää viedä asia loppuun asti että saa tyydytyksen. Juokse.
Tarvitset apua. Tuollainen jankkaaminen ei ole tervettä.
Vierailija kirjoitti:
Kohta sitä ei enää tyydytä pelkkä kuristaminen, pitää viedä asia loppuun asti että saa tyydytyksen. Juokse.
Lopeta jo nyt tuo höpötys ja mene töihin.
Mars mars, hopi hopi...
Tästä kuristusjutusta tulee toistuvan tasaiseen tahtiin uusia avauksia. Mä kyllä luulen, että jollakulla on jokin epäterve ajatusrakennelma tästä teemasta, mutta se joku ei ole näiden tarinoiden oletettu mies...
Kurista mua beibi ja anna piiskaa. Saat sen jälkeen mitä vain pyydät. Toteutan kaikki toiveesi.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, eikä kiinnosta. Joutkut haluavat vain lähetyssaarnaajaa, joten meitä on moneksi ja näin ollen, antaa kaikkien kukkien kukkia vaan.
Rupeisitko itse äijän kuristamaksi? Antaa kukkien kukkia....jne
En, koska en ole gay. Mutta nainen voisi kuristaa minua.
Vierailija kirjoitti:
En, koska en ole gay. Mutta nainen voisi kuristaa minua.
Eiköhän asia ole aivan toinen,jos iso äijä kuristaa naista, kuin nainen isoa miestä...tyhjänpäiväistä sanahelinää.
Jos olis vaikka vauva...sanoisitko yhä että "antaa kaikkien kukkien kukkia". Todella sairaita.
Lopeta toi suhde ajoissa tai hän tappaa sut kuristamalla joku päivä. Ei mee kuin hetki kun hän ei enää lievillä otteilla saa tyydytystä himoilleen ja alkaa käyttämään yhä kovempia kuristuksia. Sitten saat vakavia vammoja tai kuolet siihen. Vaikka hän saisi mitä kiksejä kuristamisesta niin toi on sairasta ja vaarallista!!!
On kerran käynyt niin että kuristi takaapäin ja menetin ehkä hetkeksi tajun. Tai en ymmärrä mitä siinä kävi. En anna tehdäkään tuota enää. Monesti oli iho pienillä verenpurkaumilla kuristamisen jälkeen. Tapahtuiko siinä jo vahinkoa?
En tiedä miksi mutta vaihtoon äijä ja heti!