Kyllä suoraan sanoen v****taa, asun Kymenlaaksossa
Tuntuu ihan turhalta, että itse toimii vastuullisesti ja rajoittaa kaikkki ei-pakolliset kontaktit. Sitten toiset ei välitä mistään. Ulkomailta tuodaan muunnokset ja sukulaiset ja tutut lomailee Lapissa ja Vuokatissa. Töissä sote-puolella on pakko kuitenkin käydä ja altistaa itsensä tartunnalle, vaikka muuten eristäytyisi kaikesta.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
eniten täällä v.tuttaa nuo kaksoiskansalaiset jotka sitä koronaa rahtaa viikottaisilla edestakais matkoillaan.... vievät kai juustoja mennessään ja tuovat koronaa.
Valtaosa koronatartunnoista oli kaksoiskansalaisten tuomia siinä vaiheessa kun täällä kymsoten alueella tartunnat lähti nousuun n. kk sitten.Heihin johti jäljitys.
Venäläisturistit keväällä käytti maskia jo ennenkuin suomalaisilla oli muutamaa lukuunottamatta montaakaan. Osasivat käyttäytyä ja olivat sivistyneenpää väkeä, toisin kuin nämä täällä asuvat, jotka ei välitä mistään mitään.
Kaupoissa tunnistaa helposti, käyttävät ostoskoria kärrin sijaan, ei maskia, jatkuvaa köhimistä. Kun menee kuuloetäisyydelle, niin sitten jo pulinasta erottaa mitä väkeä on.Miten nuo onkin tänne pesiytyneet, yhteiskunnan elätettäviksi.
Kotkan liepeillä on oikein asutusalue näille ja muille sellaisille sosiaaliluokille jotka ei itse elätä itseään.
2. Karhula ja Karhuvuori. Ennen oli vain 1.
En minäkään kyllä jaksaisi näitä ap:n kaltaisia niuhottajia, ja muitten vahtaajia näinä aikoina. Ärsyttää välillä ihan samankaltainen eräs ystäväni, joka ei muuta osaakkaan kuin vikistä pelkästään tästä koronasta. Ihan kuin elämä olisi nyt pelkkää koronaa.
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan olen tyytyväinen että asun pahimmalla tartunta alueella. Tähän on ehtinyt jo tottua eikä stressaa enää.
Tuolla takahikiällä hypitään seinille kun joku aivastaa.
Jep. Hgissä ajellaan julkisilla, shoppaillaan, käydään ruokaravintoloissa, käydään töissä...Ihan normaalisti ja ilman maskeja. Ja edelleenkään kukaan tuttu tai puolituttu tai työkaveri tai työkaverin lapsi jne ei ole saanut koronaa eikä vilkkukaan hälytellyt (nyttemmin olen sen jo poistanut).
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naurattaa, kun ei itkeäkään viitsi. Pysäytetään lentoliikennekin mutta jonkun on ihan pakko saada tuoda se tauti tänne. Ihan pakko, maksoi mitä maksoi. Pitää tuoda tauti. Kun vaan pitää päästä käymään. Ihan pakko on. Minä minä minä minä minä. Voi hevonpersuus.
Olet lapsellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eniten täällä v.tuttaa nuo kaksoiskansalaiset jotka sitä koronaa rahtaa viikottaisilla edestakais matkoillaan.... vievät kai juustoja mennessään ja tuovat koronaa.
Valtaosa koronatartunnoista oli kaksoiskansalaisten tuomia siinä vaiheessa kun täällä kymsoten alueella tartunnat lähti nousuun n. kk sitten.Heihin johti jäljitys.
Venäläisturistit keväällä käytti maskia jo ennenkuin suomalaisilla oli muutamaa lukuunottamatta montaakaan. Osasivat käyttäytyä ja olivat sivistyneenpää väkeä, toisin kuin nämä täällä asuvat, jotka ei välitä mistään mitään.
Kaupoissa tunnistaa helposti, käyttävät ostoskoria kärrin sijaan, ei maskia, jatkuvaa köhimistä. Kun menee kuuloetäisyydelle, niin sitten jo pulinasta erottaa mitä väkeä on.Miten nuo onkin tänne pesiytyneet, yhteiskunnan elätettäviksi.
Kotkan liepeillä on oikein asutusalue näille ja muille sellaisille sosiaaliluokille jotka ei itse elätä itseään.
2. Karhula ja Karhuvuori. Ennen oli vain 1.
Kyllä vaan nuo, Karhuvuori eritoten..... Joskus kun Karhuvuorta alettiin rakentaa ja osaketalojakin sekaan tuli, niin oli vähällä ettei ostettu sieltä...no, onneksi ei.
----
Ei ole lievempi. Samaa tasoa. Mutta se vain leviää paljon tehokkaammin. Ja nyt myös Suomeen tullut afrikkalainen mutaatio on vaarallisempi. Brittimutaatioon koronarokotteet tepsii mutta tähän afrikkalaiseen ei.