Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä suoraan sanoen v****taa, asun Kymenlaaksossa

Vierailija
28.12.2020 |

Tuntuu ihan turhalta, että itse toimii vastuullisesti ja rajoittaa kaikkki ei-pakolliset kontaktit. Sitten toiset ei välitä mistään. Ulkomailta tuodaan muunnokset ja sukulaiset ja tutut lomailee Lapissa ja Vuokatissa. Töissä sote-puolella on pakko kuitenkin käydä ja altistaa itsensä tartunnalle, vaikka muuten eristäytyisi kaikesta.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisiko miettiä onko joku kriisi oikeasti olemassa vai onko ns. päässä vikaa? Ei ole mitään todellista syytä rajottaa arkeaan oikeastaan yhtään mitenkäään.  Ja sitten kun alkaa toiminta saamaan tuollaisia neuroottisia ja ahdistuneita muotoja niin puhutaan jo sairaudesta eikä mistään täyspäisestä ihmisestä. Jos tunnet tarvetta kytätä ympäristöäsi, vahtia muiden tekemisiä tai tekemättä jättämisiä niin silloin viiraa jo päässä. Hanki keskusteluapua.

Sä oot varmaan se syöpä joka kiilaa jonossa, ajaa ylinopeutta päin punaisia, ei koskaan auta ketään. Elä pelle omaa elämääsi yksin, onneksi tällä pallolla on niitäkin jotka välittää myös muista.

Vierailija
22/46 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minuakin vituttaisi, jos asuisin Kymenlaaksossa.

TÄMÄ, ja asun (vielä vähän aikaa) Kymenlaaksossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouvolassa on mukava asua. Muuta sinne, kotkalainen ap.

Vierailija
24/46 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisiko miettiä onko joku kriisi oikeasti olemassa vai onko ns. päässä vikaa? Ei ole mitään todellista syytä rajottaa arkeaan oikeastaan yhtään mitenkäään.  Ja sitten kun alkaa toiminta saamaan tuollaisia neuroottisia ja ahdistuneita muotoja niin puhutaan jo sairaudesta eikä mistään täyspäisestä ihmisestä. Jos tunnet tarvetta kytätä ympäristöäsi, vahtia muiden tekemisiä tai tekemättä jättämisiä niin silloin viiraa jo päässä. Hanki keskusteluapua.

minä, minä, minä...

Vierailija
25/46 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä muakin vituttais, jos asuisin Kymenlaaksossa.

Viha ja ylemmyydentunto kumpuaa omista henkisistä heikkouksista.

Vierailija
26/46 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymenlaakso on tosi mukavaa seutua.

Vierailija
27/46 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sinua ap. Eihän meistä kenestäkään ole hauskaa rajoittaa omaa elämäänsä. Me, jotka ajattelemme muiden ihmisten hyvää, rajoitamme, vaikka se ei olekaan kivaa. Kyllähän se nyppii, kun jotkut muut mellestävät kuten ennenkin. Pystyvät mellestämään vain siksi, että suuri osa meistä pitää epidemian kurissa omaa elämäänsä rajoittamalla. Nuo, jotka eivät piittaa rajoituksista ovat vapaamatkustajia. Todella ilkeää haukkua vouhottajiksi ym. meitä, joiden kustannuksella touhuavat kuten ennenkin. Tyhmyys.. katoamaton luonnonvara. Tyhmillä ihmisillä on helpompaa, kun meillä, jotka näemme muutakin, kuin oman napamme.

Vierailija
28/46 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän.

Olin ko. alueella töissä noin vuoden, mutta onneksi itse en siis asunut siellä. Joka päivä jouduin tilanteisiin ihmisten kanssa, että luulin /toivoin olevani piilokamerassa. Missään muualla en ole tavannut niin paljoa niin tyhmiä ihmisiä. Onneksi sain töitä muualta.

Tekstistäsi päätellen vika löytyy peilistä, ainakin puoliksi. Aina nää menee haukkumaketjuksi, toivottavasti vaaditaan kunnon kirjautumiset tännekin.

Vierailija
29/46 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kymenlaakso on tosi mukavaa seutua.

MUTTA, töitä ei ole. Monet tuttavistani ovat joutuneet muuttamaan työnperässä uudelle paikkakunnalle, vaikka olisivat halunneet asua täälläpäin.

Vierailija
30/46 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tartunnan ovat koko ajan vähentyneet. Itse luovuin jo maskin käytöstä.

Vierailija
31/46 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tällainen mutaatio voi syntyä vaikka siellä Kymenlaaksossa.

Mutta miksi tämä vouhotus? Toistaiseksi emme ole nähneet kausiflunssaa kummempaa.

Vierailija
32/46 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin asun, ei kiinnosta koronauskonto pätkääkään.

Ei kiinnosta minuakaan. Ei myöskään kiinnosta allergia-, flunssa-, ripuliuskonnotkaan. Mitään sairauksia ei ole olemassa, ennen lääketieteen keksimistä ihmiset eivät sairastaneet ollenkaan. Kukaan ei ollut ikinä kipeä!! Sitten joku keksi lääketieteen ja ihmiset alkoivat sairastelemaan.

(ihan varmuuden vuoksi /s)

Vierailija
33/46 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naurattaa, kun ei itkeäkään viitsi. Pysäytetään lentoliikennekin mutta jonkun on ihan pakko saada tuoda se tauti tänne. Ihan pakko, maksoi mitä maksoi. Pitää tuoda tauti. Kun vaan pitää päästä käymään. Ihan pakko on. Minä minä minä minä minä. Voi hevonpersuus.

Vierailija
34/46 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän sinua ap. Eihän meistä kenestäkään ole hauskaa rajoittaa omaa elämäänsä. Me, jotka ajattelemme muiden ihmisten hyvää, rajoitamme, vaikka se ei olekaan kivaa. Kyllähän se nyppii, kun jotkut muut mellestävät kuten ennenkin. Pystyvät mellestämään vain siksi, että suuri osa meistä pitää epidemian kurissa omaa elämäänsä rajoittamalla. Nuo, jotka eivät piittaa rajoituksista ovat vapaamatkustajia. Todella ilkeää haukkua vouhottajiksi ym. meitä, joiden kustannuksella touhuavat kuten ennenkin. Tyhmyys.. katoamaton luonnonvara. Tyhmillä ihmisillä on helpompaa, kun meillä, jotka näemme muutakin, kuin oman napamme.

Tyhmyys ja oma napa. Koronan leviämisen syyt ovat ne. Yhdessä ja erikseen.

Vierailija
35/46 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän toi mukavan joululahjan sieltä tuliaisiksi 😁

Vierailija
36/46 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

eniten täällä v.tuttaa nuo kaksoiskansalaiset jotka sitä koronaa rahtaa viikottaisilla edestakais matkoillaan.... vievät kai juustoja mennessään ja tuovat koronaa.

Valtaosa koronatartunnoista oli kaksoiskansalaisten tuomia siinä vaiheessa kun täällä kymsoten alueella tartunnat lähti nousuun n. kk sitten.Heihin johti jäljitys.

Venäläisturistit keväällä käytti maskia jo ennenkuin suomalaisilla oli muutamaa lukuunottamatta montaakaan. Osasivat käyttäytyä ja olivat sivistyneenpää väkeä, toisin kuin nämä täällä asuvat, jotka ei välitä mistään mitään.

Kaupoissa tunnistaa helposti, käyttävät ostoskoria kärrin sijaan, ei maskia, jatkuvaa köhimistä. Kun menee kuuloetäisyydelle, niin sitten jo pulinasta erottaa mitä väkeä on.Miten nuo onkin tänne pesiytyneet, yhteiskunnan elätettäviksi.

Kotkan liepeillä on oikein asutusalue näille ja muille sellaisille sosiaaliluokille jotka ei itse elätä itseään.

Vierailija
37/46 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiimipelaaja - EI

Vastuunkantaja - EI

Hyvä tyyppi  - EI

Kusipää - KYLLÄ

Vierailija
38/46 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on joku persaukinen lähäri tai laitoshuoltaja jolla ei ole varaa lähteä Leville laskettelemaan jouluna;)

Vierailija
39/46 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan olen tyytyväinen että asun pahimmalla tartunta alueella. Tähän on ehtinyt jo tottua eikä stressaa enää.

Tuolla takahikiällä hypitään seinille kun joku aivastaa.

Jos alle viisikymppinen eikä mitään sairauksia alla niin mitään pelättävää  ei  ole. Eri juttu sitten me keski-ikäiset ja vanhemmat  joilla astmaa, verenpainetautia, diabeettestä, syöpää yms.

Jos itse olisin pari-kolmikymppinen niin korona ei vaikuttaisi menoihin muuten kuin että pitäisin turpasuojusta  ja välimatkaa (jos olisi mahdollista ) kaupoissa, liikennevälineissä, jumpassa, töissä yms jossa olen sisätiloissa muiden kanssa.

Toivon että te nuoret ja terveet suljette suunne ja peitätte sen julkisilla paikoilla. Näin tauti kuriin ja talous  elpyy. Yhteiskunta olemme me ja meillä on oikeuksia mutta myös velvollisuuksia.

Vierailija
40/46 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän.é

Olin ko. alueella töissä noin vuoden, mutta onneksi itse en siis asunut siellä. Joka päivä jouduin tilanteisiin ihmisten kanssa, että luulin /toivoin olevani piilokamerassa. Missään muualla en ole tavannut niin paljoa niin tyhmiä ihmisiä. Onneksi sain töitä muualta.

Jos jatkuvasti joudut sellaisiin tilanteisiin ihmisten kanssa, niin voisiko se vika löytyä peiliin katsomalla?

Ihan samanlaisia ihmisiä asuu joka paikassa.

Ei löydy.

Jos löytyisi, silloin näihin tilanteisiin joutuisi muuallakin.

Taidat olla paikallisia...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme