Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä suoraan sanoen v****taa, asun Kymenlaaksossa

Vierailija
28.12.2020 |

Tuntuu ihan turhalta, että itse toimii vastuullisesti ja rajoittaa kaikkki ei-pakolliset kontaktit. Sitten toiset ei välitä mistään. Ulkomailta tuodaan muunnokset ja sukulaiset ja tutut lomailee Lapissa ja Vuokatissa. Töissä sote-puolella on pakko kuitenkin käydä ja altistaa itsensä tartunnalle, vaikka muuten eristäytyisi kaikesta.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. Sympatiat.

Vierailija
2/46 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voit miettiä että mistä tuo katkeruus kumpuaa. Omia valintojasi elät ja noudatat, turha siitä on muille olla vihainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin asun, ei kiinnosta koronauskonto pätkääkään.

Vierailija
4/46 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko vitutukseen kuolla? Voiko se olla vaarallisempi kuin korona?

Vierailija
5/46 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko miettiä onko joku kriisi oikeasti olemassa vai onko ns. päässä vikaa? Ei ole mitään todellista syytä rajottaa arkeaan oikeastaan yhtään mitenkäään.  Ja sitten kun alkaa toiminta saamaan tuollaisia neuroottisia ja ahdistuneita muotoja niin puhutaan jo sairaudesta eikä mistään täyspäisestä ihmisestä. Jos tunnet tarvetta kytätä ympäristöäsi, vahtia muiden tekemisiä tai tekemättä jättämisiä niin silloin viiraa jo päässä. Hanki keskusteluapua.

Vierailija
6/46 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeasti ymmärrä aloittajan kaltaisia. Miten he jaksaa koko ajan syyttää tilanteesta muita.

Itse olen elänyt koko helvata ajan alueella jossa tartuntoja eniten Suomessa.

Enkä jaksa vahdata mitä muut tekee.

Enkä edes pelkää.

Vierailija
7/46 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vali Vali Vali.

Mee perunakellariisi ja pysy siellä

Vierailija
8/46 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämä Brittikorona on lievempi kuin normikorona (jos se edes voi olla mahdollista). Mutta sitä käytetään kuitenkin hyväksi kun rajoituksia jatketaan.

Vierailija
9/46 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan olen tyytyväinen että asun pahimmalla tartunta alueella. Tähän on ehtinyt jo tottua eikä stressaa enää.

Tuolla takahikiällä hypitään seinille kun joku aivastaa.

Vierailija
10/46 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä! Ymmärrän. Muitakin ottaa päähän tuo tapaus. Vain neljä päästettiin tulemaan, mutta sekin oli liikaa. Ehkä tästä jotain seurauksia tulee. Sinähän voisit alan ihmisenä nostaa tämän asian esille. Minä ymmärsin lehdestä, että vastoin ohjeita olisi sieltä ihmisiä tuotu Suomeen. Katsopas se juttu, onkohan jossakin iltapäivälehdessä.

Vierailija
11/46 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minuakin vituttaisi, jos asuisin Kymenlaaksossa.

Vierailija
12/46 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän tämä menee. Kainuussa paikallisia pyydetty pysymään kotona, että turistit saa mellastaa Vuokatissa.

Vierailija
13/46 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, mut on on kunnolla mutta sitten yksi tosisuomalainen tulee ja pilaa kaiken

Vierailija
14/46 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä! Ymmärrän. Muitakin ottaa päähän tuo tapaus. Vain neljä päästettiin tulemaan, mutta sekin oli liikaa. Ehkä tästä jotain seurauksia tulee. Sinähän voisit alan ihmisenä nostaa tämän asian esille. Minä ymmärsin lehdestä, että vastoin ohjeita olisi sieltä ihmisiä tuotu Suomeen. Katsopas se juttu, onkohan jossakin iltapäivälehdessä.

Oliko se löydetty tartunta juuri noissa neljässä?

Vierailija
15/46 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muakin vituttais, jos asuisin Kymenlaaksossa.

Vierailija
16/46 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä dubainmatkaajia ei edes sakoteta. Tuonkin tyypin some täynnä lomakuvia.

Vierailija
17/46 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän.

Olin ko. alueella töissä noin vuoden, mutta onneksi itse en siis asunut siellä. Joka päivä jouduin tilanteisiin ihmisten kanssa, että luulin /toivoin olevani piilokamerassa. Missään muualla en ole tavannut niin paljoa niin tyhmiä ihmisiä. Onneksi sain töitä muualta.

Vierailija
18/46 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän.

Olin ko. alueella töissä noin vuoden, mutta onneksi itse en siis asunut siellä. Joka päivä jouduin tilanteisiin ihmisten kanssa, että luulin /toivoin olevani piilokamerassa. Missään muualla en ole tavannut niin paljoa niin tyhmiä ihmisiä. Onneksi sain töitä muualta.

Jos jatkuvasti joudut sellaisiin tilanteisiin ihmisten kanssa, niin voisiko se vika löytyä peiliin katsomalla?

Ihan samanlaisia ihmisiä asuu joka paikassa.

Vierailija
19/46 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä nyt liittyy Kymenlaaksossa asumiseen? Eiköhän tuota muunnosta ole jo tullut muuallekin Suomeen ennen joulua. Tämän taudin itämisaikahan oli kaksi viikkoa, joten lentoliikenne olisi pitänyt laittaa poikki ennakoivasti.

Vierailija
20/46 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän.

Sähän se välkky olet. Tuliko fudut kun aspa taida kummoiset olla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi