Te noin 34-37-vuotiaat? Kaytteko enaa koskaan bilettamassa kavereiden kanssa? siis yokerhoisssa tms? Esim. kerran pari vuodessa? Vai onko outoa kayda varsinkin jos on lapsia?
Kommentit (31)
nykyään. Yksi osa kavereista haluaa nuokkua omissa haisevissa paikallisissaan ja ne loput on vain jotenkin niin vaikeata saada ulos, tai sitten aikamme ei vain ikinä näytä sopivan yhteen.
.... olen 37 ja käyn AINAKIN kerran kuukaudessa, yleensä kaksi kertaa. Tapaamassa tuttuja ja kiva jutella uusien ihmisten kanssa. Miksi en kävisi?
en tiedä, miten se johonkiin sädekehään liittyy, en tajua. Viimeksi kävin bilettämässä josku parikymppisenä, eikä se ollut silloinkaan minun juttuni.
bilettämässä käyn kyllä, mutten yökerhoissa,
ne ei ole meitä varten!
miehen kanssa käydään nykyään yhdessä,
kun muuten yhteistä aikaa on niin harvakseltaan.
Nuorempana tuli biletettyä aivan tarpeeksi, ei enää kiinnosta. Mieluummin istun iltaa hyvässä seurassa ja hyvä ruuan parissa.
Kiletämätät seuran saaminen ei ole helppoa. Kaikilla tutuilla pienet lapset, joten eipä siitä paljon yhteistä biletysaikaa löydy.
en kait. olen nelikymppinen ja ulkona, siis baarissa , käyn ehkä kerran parissa kuukaudessa.
välillä katsomassa bändejä, välillä klubeilla ja välillä ihan vaan syömässä ja juomassa pitkän kaavan mukaan.
Useamminkin voisin käydä, mutta 2kk vauva ja riehakas taapero ovat imeneet äidistä kaikki mehut.
Ikää 35 v.
ja käyn kavereiden tai miehen kanssa keikoilla kuuntelemassa bändejä muutamia kertoja vuodessa. Lisäksi silloin tällöin naisystävien kanssa käydään syömässä, juomassa, leffassa tms. Ei kuitenkaan yökerhoissa, niissä en ole koskaan käynyt, vaikka ahkerasti ulkoilinkin.
Paikallisessakin saatetaan äiti-frendien kanssa käydä kerran vuodessa.
Ja illanistujaisia toistemme luona silloin tällöin.
Duuniporukalla ulkona käyn pari kertaa vuodessa.
Ja kohta ei tarvitse enää lastenvahtia, kun vanhimmat lapset ovat murrosikäisiä ja nuorinkaan ei ole enää mikään taapero. Löytyy sitten lapsenvahdit omasta takaa, sen kerran kun hyvälle keikalle pääsee! Ja kutsuvieraana silloin tällöin pääsee johonkin kulttuuripläjäykseen!
noin 2-3 kertaa vuodessa käyn ystävättärien kanssa ulkona, siis ilman miestäni tai ei pariskuntina siis.
käymme ns hyvissä paikoissa, ensin syömässä, sitten juomme samppanjahumalat ;-)
Eikä kiinnostanut oikein nuorempanakaan.