Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te noin 34-37-vuotiaat? Kaytteko enaa koskaan bilettamassa kavereiden kanssa? siis yokerhoisssa tms? Esim. kerran pari vuodessa? Vai onko outoa kayda varsinkin jos on lapsia?

Vierailija
01.08.2006 |

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy ikinä. En jaksa heilua keskellä yötä savuisissa luolissa missä on tullut nuorempana käytyä ihan tarpeeksi. Haluan nukkua :) Heti yökerhon ovella tulee fiilis että en kuulu tänne, sillä porukka on suurimmaksi osaksi vähintään 10 vuotta nuorempia. En tunne yhtään tämän ikäistä joka kävisi enää...

Vierailija
2/31 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

bilettäminen ollenkaan. Taisi tulla nuorempana tarpeeksi biletettyä ;)

Pubiin parille lasilliselle muutaman kerran vuodessa mieluusti ystävien kanssa menen.

34 v olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välitä yökerhoista yms. tai siis niissä käymisestä vapaa-ajalla kun teen työtä sellaisissa. ihan riittää se mulle. Miehen kanssa käydään tanssilavoilla silloin tällöin. Harvoin päästään kun molemmilla on vuorotyö ja mummot kamalan kaukana.

Mutta muut saa mun puolesta käydä, vaikka kuinka äiti-ihmisiä ovatkin. Riittääpähän minulle töitä.

Vierailija
4/31 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mielestäni niin vanha, etten voisi enää käydä. Tietysti asiaan vaikuttaa sekin, että olen eronnut enkä edes seurustele. Minulla on lapsia, käyn silloin kun ovat isällään.

Vierailija
5/31 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki riippuu paikasta missä käy!

Itse olen 30 mutta vastaan silti. Mulla on yksi lapsi ja aviomies. Käyn kerran, pari vuodessa yöelämässä: keskustelemassa ystävän kanssa ja joskus tanssimassa. Ihan normaalia mielestäni ja piristävää joskus nollata tilannetta :-) Mihinkään teinihelvetteihinhän ei ole pakko mennä.

Vierailija
6/31 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpäin ei ole mielestäni yhtään semmoista Aikuisten yökerhoa, vaan joka paikassa on paljon tosi nuorta väkeä. Ilmeisesti semmoiseen vanhempaan makuun olevaa paikkaa ei kannata pitää yllä... En ole vielä siinä iässä että joku tangohelvetti kiinnostaisi ;)

Vierailija
7/31 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutellaan kaverin kanssa ja tanssitaan. Teinipaikat jätetään väliin. Mennään johonkin pubiin tai sitten yökerhoon, jossa vanhempia ihmisiä. Omassa kaveripiirissä naiset jakautuvat kahteen, joista toiset ei käy koskaan missään (siis oikeastaan muuallakaan kuin ravintolossa) ja toiset sitten käy joskus vähän tuulettumassa (kukaan ei kuitenkaan käy usein).

Vierailija
8/31 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin on hyvä baari, jossa on sekalaista seurakuntaa, eikä akne tartu;)

Vierailija
9/31 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn eri työkavereiden kanssa, vanhojen opiskelukavereiden sekä lapsuudenkavereiden yms. Yleensä käydään jossain syömässä tms. ja sitten siitä lähdetään pubiin ja kappakkaankin. Kotiin lähden harvoin ennen valomerkkiä, mutta en juo itseäni mihinkään kaatokänniin vaan tarkoitus on tanssia ja pitää hauskaa kavereiden kanssa.

Niin ja ikää on 35 v.

Vierailija
10/31 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei huvita mennä kovin nuorisopaikkaankaan. Useimmiten seuraavana päivänä pitää kuitenkin herätä aikaisin.

Jos tietäisi, että jossain on aina kivaa, voisi lähteäkin.

Vierailija
11/31 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus pikkujouluissa ja joskus jossain hyvällä keikalla, mutta eipä muuten.

Vierailija
12/31 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ehkä kamalimpia asiakkaita ikinä, jos ravintolahenkilökunnalta kysytään. Toki osa osaa käyttäytyä, mutta tämän porukan kanssa on kyllä eniten kärsivällisyys koetuksella. " Minäminäminä"

Vierailija
13/31 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

baareissa. Ja tärkeintä, ei enää edes kiinnosta! Se vaihe on jo nähty ja koettu.

Vierailija
14/31 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten tajusin, että koska se ei kerran enää ollut hauskaa, niin mikä pakko sinne oli hampaat irvessä mennä " tuulettumaan" ....

Vierailija
15/31 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oltiin viime viikonloppuna reiveissä!

Vierailija
16/31 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa käydään joskus lyhyellä joskus pidemmällä kaavalla maailmaa parantamassa kavereiden kanssa. Mieskään ei harrasta yökerhoilua, menee mieluummin pubiin parin kaverin kanssa.

Vierailija
17/31 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 1-2 kertaa vuodessa. Ei vain kiinnosta. Mieluummin järkätään pariskuntien illanviettoja, syödään, juodaan, saunotaan, pelataan.

Ja ikää on 34.

Vierailija
18/31 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran pari vuodessa voi käydä vähän kamujen kanssa tuulettumassa ja pitämässä lystiä. Mut on noi yökerhot esimerkiksi sellaisia " lihatiskejä" ettei siellä tällainen uskollinen vaimo&äiti, oikein mitään tee, kun ei ole seuraa etsimässä. Eniten pidän tavallisista illanistujaisista, joissa saa syödä ja juoda rauhassa ja ennen kaikkea jutella, ilman että tarvii huutaa toisen korvaan ja jonottaa vessaan ;D

Nuorena plikkana tuli juostua ihan kyllästymiseen asti yökerhoissa, joten ehkä se kiintiö tuli jo silloin täyteen.

Mulla ikää 35v

Vierailija
19/31 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhat bilekaverini asuisivat lähellä, edes samassa maassa (minä siis asun ulkomailla). Ei ehkä useammin kuin muutaman kerran vuodessa, eikä yökerhoissa, en niissä käynyt ennenkään ja kuka perheellinen jaksaa kukkua aamuyöhön. Mutta konserteissa ja tavallisessa raflassa syömässä ja juomassa kyllä. Nyt kun nähdään lomilla niin yleensä tavataan päiväsaikaan koko perhe, lapset leikkivät keskenään jne.

Vierailija
20/31 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiiltääkös sädekehät ;)

t.36v. ainakin 10xvuodessa bilettäjä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi