Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiustenpidennyksiä. LOL

Vierailija
30.05.2014 |

Hauskaa kun jengi menee kampaajalle ja näyttää jotain kuvaa, että haluaa sellaiset hiukset. Sitten tämä on totuus:

http://kaw.stb.s-msn.com/i/B5/112AF9B3DF5BB9D524222B41FB9C_h335_w430_m2_q90_cKCLKOeic.jpg

http://kaw.stb.s-msn.com/i/11/B786D07AB6CF6FB07365AFACD58750_h335_w430_m2_q90_crYreJUuj.jpg

http://kaw.stb.s-msn.com/i/5E/C84974BA9EB56F43B387C12D89E5D_h498_w430_m2_q90_cZrgrECMQ.jpg

http://kaw.stb.s-msn.com/i/96/27D54F1F41CFFB8C77CA9707A1BF8_h335_w430_m2_q90_colbSaDMA.jpg

http://2.bp.blogspot.com/-2oombeueGyk/Us1roFtGPJI/AAAAAAAAHek/8kXP1xFHuZI/s1600/kim-k-hair1.jpg

http://shrinklinkshairextensions.files.wordpress.com/2013/06/before.jpg

Mun kampaaja on käyttänyt tuuhennuksia hiuksissaan 15v. Sillä on päänahka täynnä kaljuja länttejä, ja käyttää kaksia lämpörullia ja tupeeraa vimmatusti että saa ne peittoon.

ÄLKÄÄ pilatko päätänne oikeasti pidennyksillä. Kauneuteen ei vaadita luonnotonta tukkaa.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi luoja, en muistanut että victoria beckham on joskus ollut noin tyylitön.

Vierailija
2/28 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tossa Jennifer Anistonissa on? :D Oon varmaan sokea kun en näe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 14:50"]

Mikä tossa Jennifer Anistonissa on? :D Oon varmaan sokea kun en näe.

[/quote]

Siis pointti on se että ihan hirveän moni menee kampaajalle että haluaa Jenniferin tukan, ja sitten ei ymmärrä että sillä on pidennykset. Siis aivan kaikilla julkkisnaisilla on. Ne sinetit näkyy siinä lähikuvassä.

Vierailija
4/28 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on sama ilmiö kun alusvaatemallien kuvissa. Suurelle osaa malleista laitetaan niitä silikonitäytteitä liivien kuppeihin, että saadaan sopusuhtaisempi look. Ei kukaan niitä yläosattomissa näe, joten ei huomaa mitään eroa.

Vierailija
5/28 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä Jennifer Anistonin ihailua, enkä SJP:n. MIkä niissä on muka niin erityistä?

Vierailija
6/28 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://imworld.aufeminin.com/story/20130731/jennifer-aniston-55688_w650.jpg

Meneeköhän moni tän kuvan kanssa kampaajalle, että tällanen tukka kiitos. :D

Tuo näyttää Stigin ja Jenniferin mahdolliselta lapselta.

Vierailija
7/28 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olenkin aina ihmetellyt kun kaikilla filmitähdillä on niin paksut hiukset.

Mutta ei niillä kaikilla sitten niin paksut olekaan.

t. ohuttukkainen, joka on päättänyt pärjätä näiden omien haivenien kanssa - ja muutenkin oman ulkomuotonsa kanssa ilman lisäosia

Vierailija
8/28 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 15:05"]

[/quote]

Salkkareiden Helena on varmaan mennyt :D

Vierailija
9/28 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin juhlissa jotka päättyivät hotelliin, ja aamulla järkytyin kun yksi nainen purki tukkansa. Sillä oli illalla aivan ihana nutturakampaus, tukkaa oli valtavasti ja kiharaa ja ihailin sitä koko illan. Sitten kylmän viileesti aamulla irrotteli pinnit ja kaivoi sieltä ohuen hiuskerroksen alta sellaisen pienen melonin kokoisen valkin. :D Se oli vaan niin absurdia. Olen niin naiivi että kuvittelin että jollain voisi oikeasti olla niin paljon tukkaa että siitä saa jalkapallon kokoisen kampauksen. :D

Vierailija
10/28 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 15:05"]

[/quote]

musta tuo näyttää Iina Kuustoselta

Vierailija
11/28 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo mies eikä mikään, joka tietää mikä ja minkä näköinen on valkki...

Vierailija
12/28 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 15:06"]

Joo, olenkin aina ihmetellyt kun kaikilla filmitähdillä on niin paksut hiukset.

Mutta ei niillä kaikilla sitten niin paksut olekaan.

t. ohuttukkainen, joka on päättänyt pärjätä näiden omien haivenien kanssa - ja muutenkin oman ulkomuotonsa kanssa ilman lisäosia

[/quote]

Yksi kikka on kanssa se, että kuvauksissa hiukset vedetään kaikki eteen ja takaapäin kuvattuna näkyy vaan takaraivo. Sitten tuulikonetta ja näyttää että tukkaa olisi metrikaupalla.Kampauskuvissa taas kuvataan takaa, eikä näytetä että edestä on ihan muli.

Toisin sanoen auki olevat hiukset kuvataan edestä ja kiinni olevat takaa. :D Jos olisi kuva hiusmallikuvista takaa päin otettuna, siis niitä missä hiukset auki, niin näyttäisi jopa koomiselta.

Vierailija
13/28 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä lisää

Tuksu yksi esimerkki

http://aijaa.com/dgGxjo

http://aijaa.com/W529es

The Tukkahius:

http://aijaa.com/69PCCI

Vierailija
14/28 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidennysten käyttäjänä haluan välttämättä tulla ''pätemää''n tähän (anteeks jo siis valmiiksi kommentin olemassa oloa ja älkää herrran jumala ottako pätemiskommenttia liian tosissanne:D)

Pidennyksiä on monia erinlaisia, samoin myös hiuslaatuja.

Otetaan esimerkiksi hiusnauha, hiusnauha on hiusjuuren ommeltava pitkä letka (n. 150cm leveä josta leikataan useampaan kerrokseen). Hiusnauha toimii hyvin henkilölle jolla on hyvä hiuslaatu, keskipitkät hiukset ja ohuelti hiusta.

Sitten on tietty teippi- ja sinettipidennykset. Sinetti pidennykset kiinnitetään oman hiuksen juureen sinettimäisen liimalla, joka kolvataan(sultatetaan) kuummennetuilla pihdeillä kiinni. Teippipidennykset kiinnitetään myöskin omaan hiuksen juuren, mutta teippi on yleensä sulatettavissa olevaa, ja näin ollen pidennyksetkin saadaan irroitettua päästä ja siirrettyä kasvun mukaan eteen päin. Molemmat sopivat paksujen ja ennalta vahvojen hiusten tuuhentamiseen ja pidentämiseen, samoin ohuissa hiuksissa. Itse suosin erityisen paljon klipsuilla varustettuja clip-on pidennyksiä, jotka on helppokäyttöset klipsun takia Sopivat melkeimpä mille tahansa hiuslaadulle ja pääsee eroon milloin tahansa kun menee hermot.. Tietty on kaiken maailman micro looppeja, mut ei niistä enempää.

Kuitenkin näistä on omat haittansa:

Hiusnauha: ohuissa hiuksissa ihan ok, mutta vahnigoittaa huonolaatuista juurta tosi helposti.

Sinetti/Teippi: Sinetti vaikeasti poistettavissa oleva, joten vaikea siirrettävissä oleva kasvun mukaan, teippi on tässä asiassa parempi sillä se on helpommin siirrettävissä.  Sinettiä poistaessa lähtee yleensä tukku hiusta ja teippi kuitenki on todella vahvaa sinetin tavoin ja vähänkään rajummassa tilanteessa kiskaistessa saatta katketa oman hiuksen juuret niin, että jää kunnon kalju ja selkeä läntti.

Clip-on: On sanomattakin selvää että metallinen pikkukampa hinkkaamassa tukan juurta ei ole niin mukava vaihtoehto.

Itse käytän säännöllisesti clip-on pidennyksiä joka päivä julkisesti liikkuessa. Kuitenkin vältän niiden käyttöä kotona ellei ole tulossa vieraita, ollaan menossa pian kaupoille etc. koska niinkuin jo sanoin, metallinen pikkukampa hinkkaamassa tukan juurta vahingoittaa hiusta melko paljon. Tyypillisesti kyseisiä kaljuja kohtia syntyy kun oma hius takkuuntuu kamman ympärille, ja kiskaistaan clip-on irti ilman minkäänlaista tajuntaa tilanteesta/ kun hermostuu sökertämään tukkaa irti.

Yleensä valmiissa clip-onissa pisimmät osat ovat valmistajasta / ostopaikasta riippuen melko samaa pituusluokkaa. Sen vuoksi itse ostan hiustanauhan, leikkaan itselleni sopivat pätkät ja ompelen itse klipsut kiinni (kannattavempi, koska näin hiustukosta saa tuuheamman ja jopa kestävämmän). Aina joutuessani pidennysten käydessä ohuiksi/lyhyiksi vaihdan yleensä myös osien pittuutta ja vältän saman tukankohdan liiallista rasittamista. Näin ollen omatkin hiukseni ovat pysyneet ihan kiitettävässä kunnossa, jos alkuajan käytön omaa hölmöyttä ei laskettu (toisella puolella päätä oli kalju läiskä, johon LUOJAN KIITOS on kasvanut jo uudet hiukset)

Pointti: Hiustenpidennyksiä voi käyttää myös viisaasti ilman, että ne vahingoittavat omaa hiusta kun huomioi oman tukkansa laadun ja pidennysvaihtoehdon haittapuolet. Itse en ikinä ottaisi ommeltua nauhaa/teippiä/sinettiä sen suuren riskin vuoksi menettää hiusta päästä.

Vierailija
15/28 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätöntä, että täällä jaksetaan aina jauhaa jostain hiustenpidennyksistä. Onhan Se ihan päivänselvää, että suurimmalla osalla julkkiksista on pidennykset, mitä sitten? Jos on rahaa laittaa niin siitä vaan. Ero noissa kuvan naisissa ja suurimmassa osassa Suomessa nähtävissä pidennyksissä on Se, että noiden naisten pidennykset on laadukkaat ja hyvin tehdyt. Jos ne jossain kohtaa on saatu kameralle ni voi apua. Suomessa näkee turhan paljon pidennyksiä, jotka on laitettu ohueen tukkaan ja vähällä rahalla, tottakai halvat huonosti tehdyt pidennykset ohuessa tukassa on aivan saatanan kamalat.

Vierailija
16/28 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä on vaikea muistaa, että julkkiksiin pätevät samat luonnonlait kuin meihin taviksiinkin: tukka ohenee jatkuvan värjäämisen, vaalentamisen yms. puunaamisen takia. Monet julkkiksetkin vaihtavat vähän väliä aivan vaaleasta mustaan tukkaan. Ei ihme, että oma tukka hapertuu!

Lehtikuviin lisätään usein ihan surutta lisää tukkaa photoshopilla. Ehkä se on tietysti mallian päänahkaa ajatellen parempi...

Vierailija
17/28 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mitä nämä on sinulta pois. Toiset meikkaa, toiset laittaa hiuspidennyksiä, toiset silikonit jne

Vierailija
18/28 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 15:27"]

Itse pidennysten käyttäjänä haluan välttämättä tulla ''pätemää''n tähän (anteeks jo siis valmiiksi kommentin olemassa oloa ja älkää herrran jumala ottako pätemiskommenttia liian tosissanne:D)

Otetaan esimerkiksi hiusnauha, hiusnauha on hiusjuuren ommeltava pitkä letka (n. 150cm leveä josta leikataan useampaan kerrokseen). Hiusnauha toimii hyvin henkilölle jolla on hyvä hiuslaatu, keskipitkät hiukset ja ohuelti hiusta.

Sitten on tietty teippi- ja sinettipidennykset. Sinetti pidennykset kiinnitetään oman hiuksen juureen sinettimäisen liimalla, joka kolvataan(sultatetaan) kuummennetuilla pihdeillä kiinni. Teippipidennykset kiinnitetään myöskin omaan hiuksen juuren, mutta teippi on yleensä sulatettavissa olevaa, ja näin ollen pidennyksetkin saadaan irroitettua päästä ja siirrettyä kasvun mukaan eteen päin. Molemmat sopivat paksujen ja ennalta vahvojen hiusten tuuhentamiseen ja pidentämiseen, samoin ohuissa hiuksissa. Itse suosin erityisen paljon klipsuilla varustettuja clip-on pidennyksiä, jotka on helppokäyttöset klipsun takia Sopivat melkeimpä mille tahansa hiuslaadulle ja pääsee eroon milloin tahansa kun menee hermot.. Tietty on kaiken maailman micro looppeja, mut ei niistä enempää.

Hiusnauha: ohuissa hiuksissa ihan ok, mutta vahnigoittaa huonolaatuista juurta tosi helposti.

Sinetti/Teippi: Sinetti vaikeasti poistettavissa oleva, joten vaikea siirrettävissä oleva kasvun mukaan, teippi on tässä asiassa parempi sillä se on helpommin siirrettävissä.  Sinettiä poistaessa lähtee yleensä tukku hiusta ja teippi kuitenki on todella vahvaa sinetin tavoin ja vähänkään rajummassa tilanteessa kiskaistessa saatta katketa oman hiuksen juuret niin, että jää kunnon kalju ja selkeä läntti.

Clip-on: On sanomattakin selvää että metallinen pikkukampa hinkkaamassa tukan juurta ei ole niin mukava vaihtoehto.

Itse käytän säännöllisesti clip-on pidennyksiä joka päivä julkisesti liikkuessa. Kuitenkin vältän niiden käyttöä kotona ellei ole tulossa vieraita, ollaan menossa pian kaupoille etc. koska niinkuin jo sanoin, metallinen pikkukampa hinkkaamassa tukan juurta vahingoittaa hiusta melko paljon. Tyypillisesti kyseisiä kaljuja kohtia syntyy kun oma hius takkuuntuu kamman ympärille, ja kiskaistaan clip-on irti ilman minkäänlaista tajuntaa tilanteesta/ kun hermostuu sökertämään tukkaa irti.

Yleensä valmiissa clip-onissa pisimmät osat ovat valmistajasta / ostopaikasta riippuen melko samaa pituusluokkaa. Sen vuoksi itse ostan hiustanauhan, leikkaan itselleni sopivat pätkät ja ompelen itse klipsut kiinni (kannattavempi, koska näin hiustukosta saa tuuheamman ja jopa kestävämmän). Aina joutuessani pidennysten käydessä ohuiksi/lyhyiksi vaihdan yleensä myös osien pittuutta ja vältän saman tukankohdan liiallista rasittamista. Näin ollen omatkin hiukseni ovat pysyneet ihan kiitettävässä kunnossa, jos alkuajan käytön omaa hölmöyttä ei laskettu (toisella puolella päätä oli kalju läiskä, johon LUOJAN KIITOS on kasvanut jo uudet hiukset)

Pointti: Hiustenpidennyksiä voi käyttää myös viisaasti ilman, että ne vahingoittavat omaa hiusta kun huomioi oman tukkansa laadun ja pidennysvaihtoehdon haittapuolet. Itse en ikinä ottaisi ommeltua nauhaa/teippiä/sinettiä sen suuren riskin vuoksi menettää hiusta päästä.

[/quote]

Mulla on ollut klipsipidennykset. Käytin niitä mm. häissäni. Mulla meni päänahka järjettömän kipeäksi sen jälkeen. En vaan ymmärrä miksi kukaan haluaa tuntea kipua sen vuoksi että saa laittaa päähänsä jonkun toisen hiuksia (joita käyttämäni hiustenpidennykset on). Klipsit oli mulla että sain toivomani kampauksen, mutta jos nyt saisin valita uudestaan niin ei tulisi päähän mitään ylimääräistä. :P

Vierailija
19/28 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 15:10"]

Mä olin juhlissa jotka päättyivät hotelliin, ja aamulla järkytyin kun yksi nainen purki tukkansa. Sillä oli illalla aivan ihana nutturakampaus, tukkaa oli valtavasti ja kiharaa ja ihailin sitä koko illan. Sitten kylmän viileesti aamulla irrotteli pinnit ja kaivoi sieltä ohuen hiuskerroksen alta sellaisen pienen melonin kokoisen valkin. :D Se oli vaan niin absurdia. Olen niin naiivi että kuvittelin että jollain voisi oikeasti olla niin paljon tukkaa että siitä saa jalkapallon kokoisen kampauksen. :D

[/quote]

no miksi ei voisi juhlissa laittaa valkkia, en ymmärrä ollenkaan tätä ketjua. Mulla on aina kampauksen lisänä ja tukena lisäke tai valkki. Onko se jotenkin epänormaalia vai?

Vierailija
20/28 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 15:31"]

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 15:27"]

[/quote]

Mulla on ollut klipsipidennykset. Käytin niitä mm. häissäni. Mulla meni päänahka järjettömän kipeäksi sen jälkeen. En vaan ymmärrä miksi kukaan haluaa tuntea kipua sen vuoksi että saa laittaa päähänsä jonkun toisen hiuksia (joita käyttämäni hiustenpidennykset on). Klipsit oli mulla että sain toivomani kampauksen, mutta jos nyt saisin valita uudestaan niin ei tulisi päähän mitään ylimääräistä. :P

[/quote]

Onko sulla todettu nikkeliallergiaa? (kaverillani on ja siksi clip-on pidennyket ei oikeen oo vaihtoehtokaan) Saataa kanssa olla, että on ollut liian vähän hiusta siinä kammassa (: Lievä tupeerauskin on ihan kova sana kun kiinnittää niitä klipsipidennyksiä. Enkä oo ite koskaan tuntenu kipua näitten kanssa. Pari tuttua on välillä kironnut kun kampa sattuu päänahkaan, mutta kun oon vähän muuttanu asentoo ja laittanu lisää hiusta väliin niin on yleensä helpottanu (:

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi