Teille, joilla keskenmenoja ja lapsia
Tälläinen asia tuli mieleen, että onko kokemukset lähipiiristäni yleistettävissä. Minulla, sukulaisillani ja ystävilläni on joillakin ollut useita keskenmenoja. Kaikilla meistä kaikki syntyneet lapset ovat tyttöjä. Voi tietenkin olla, että poikien äitejä en yhtä paljon tunne, enkä tiedä keskenmenoistaan, mutta mietin, että saavatko keskenmenoja kokeneet naiset enemmän tyttöjä. Joskus olen myös kuullut, että tyttöalkiot ovat kestävämpiä ja joidenkin naisten kohdut hylkivät poika-alkiot pois. Eli siis, jos sinulla keskenmenoja, niin mitä sukupuolta syntyneet lapsesi ovat?
Kommentit (44)
Minulla on kaksi keskenmenoa ja kaksi poikaa. Keskenmenneistä ei tietoa kumpia olivat, mutta toinen oli kaksosraskaus.
Näyttää siis siltä, ettei yleisesti korrelaatiota. Mutta on tosiasia, että joissain suvuissa naiset saavat vain tyttöjä ja pojat menee kesken. On ehkä kyse geenivirheestä tms.
abortti ja yli 40 v iässä saatu toivottu ja kaivattu lapsi
Meillä kolme poikaa ja kuusi keskenmenoa. Näistä viisi oli varmuudella poikia.
Minulla 1 tyttö, 5 km ja 3 tyttöä. Eli 4 tyttöä yhteensä! Olen itsekin miettinyt tuota, ympäristö tekijöillä voi olla vaikutusta esim anopini poltti tupakkaa odottaessaan miestän! Onko miehelläni poikasiittiöt viallisia sen takia!?
tyttö, tyttö, km, poika, km, poika
Yksi keskenmeno ja yksi poika 3kk :)
37, minulla sama tilanne. Anoppini myös tupakoi odottaessaan miestäni. Meilläkin tyttöjä ja keskenmenoja.
Kolme keskenmenoa ja minulla on poika ja kaksi tyttöä.
3 keskenmenoa, 1 tyttö ja 1 poika.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 00:00"]
Meillä kolme poikaa ja kuusi keskenmenoa. Näistä viisi oli varmuudella poikia.
[/quote]
Tuolla tilastolla ei kannata alkaa yrittään sitä tyttöä ;-)
Ap, onpa hassua kun olen miettinyt ihan samaa!
Meillä siis yksi tyttö, sitten yksi keskenmeno ja nyt raskaana, ei tiedetä kumpi on.
Kaverillani on yksi tyttö, yksi keskenmeno ja sai juuri hiljattain tytön.
Meillä tyttö ja poika. Kaksi keskenmenoa. Kolmannen sukupuoli ei selvillä.
Muut tietämäni keskenmenoäidit nykyisine lapsineen:
- tyttö, poika, raskaana (en tiedä kumpi)
- tyttö, tyttö, tyttö
- poika
- tyttö, poika
- tyttö, poika, poika, tyttö
- tyttö, tyttö, tyttö, poika, poika
- poika, poika, tyttö, tyttö, tyttö, poika
Eli mun kokemuspiirini ei tue sun mutua.
Mulla useampi keskenmeno takana ja poika syntyi kuitenkin :)
Tietämäni:
- yksi km, kolme poikaa
- useita keskenmenoja, poika ja tyttö
Mielenkiintoista. Minulla kolme keskenmenoa ja kaksi tyttöä. Kaverilla myös kolme keskenmenoa ja yksi tyttö. Toisella kaverilla pari keskenmenoa ja kaksi poikaa.
5km, 6. & 7. raskaus pojat. Eli nyt 2 pojan äiti <3