Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä hyvä vaaleanpunainen kynsilakka?

Vierailija
30.05.2014 |

Ehdottakaa hyvälaatuista vaaleanpunaista kynsilakkaa. Montaa olen jo kokeillut, mutta ongelmana on usein huono levittyvyys (raidoittuu, kaljuuntuu). Lakan pitäis olla saatavilla marketeista tai Stockmannilta. Ja vaaleanpunaisella tarkoitan tässä todella haalean vaaleanpunaista, puuterisen sävyistä, en pinkkiä tai kirkasta vaaleanpunaista :)

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 11:04"]

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 14:35"]

Tuota Essien Romper roomia olen harkinnut, mutta joidenkin mukaan levittyvyys olis vähän huono. Mitäs mieltä itse olet?

Ap

[/quote]

Sen levittyvyys on sellainen keskitasoinen, ei mikään ihan järkyttävä, mutta ei mitään OPIn parhaiden lakkojen tasoa, jotka levittyy ja tasoittuu kuin unelma parhaimmillaan.

Jos olet kokenut lakkaaja, saat kyllä sen romper roomin toimimaan. Romper roomin ongelmana on se valkopohjaisuus, ne lakat on aina vaikeampia.

Dior: Pink Kimono. Ei juuri kannata ostaa halpislakkoja. Opi tai Dior.

Pink kimono on aika kaukana siitä mitä ap. on hakemassa, pink kimono on melkein kirkkaan pinkki, kun ap. hakee puuteripinkkiä, jota on todella vaikeaa löytää hyvänä.

[/quote]

Rohkaistun sitten tänään hankkimaan tuon Essien lakan, ja täytyy sanoa, että väriltään se on juuri sitä, mitä hain: todella vaalea puuterinen vaaleanpunainen. Koostumuksen suhteen olit kyllä ihan oikeasssa. Levittyvyys on keskitasoa. Hieman raidoittui, mutta kolmella kerroksella sain kelpo tuloksen. Muuten olen koostumukseen tyytyväinen: lakka kuivuu todella nopeasti.

Loppu hyvin, kaikki hyvin :D

Ap

Vierailija
2/24 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 14:30"][quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 14:06"]

Löytyiskö Lumenen Gel Effect lakoista sopiva sävy? Mun mielestä ne on hyviä. Lakkasin 2 kerrosta ja on pysyny hyvänä kohta viikon.

[/quote]

Kiitos vinkistä. Pitääkin käydä katsastamassa nuo Lumenen lakat. Joskus olen pari lakkaa Lumenelta hankkinut mutta pettynyt laatuun (huono peittävyys). Ehkä nämä gel effect -lakat ovat parempia :)

Ap

[/quote]

Mulla on se no 2 Runoni enkä voi suositella, ei peittänyt täysin kolmellakaan kerroksella. Ei kunnon peittävää vaaleanpunaista ole tullut minullakaan vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 22:25"]

Ei kunnon peittävää vaaleanpunaista ole tullut minullakaan vastaan.

[/quote]

Kokeile säkin sitä essien romper roomia, tai opin mod about youta.

Vierailija
4/24 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 14:02"]

Ehdottakaa hyvälaatuista vaaleanpunaista kynsilakkaa. Montaa olen jo kokeillut, mutta ongelmana on usein huono levittyvyys (raidoittuu, kaljuuntuu). Lakan pitäis olla saatavilla marketeista tai Stockmannilta. Ja vaaleanpunaisella tarkoitan tässä todella haalean vaaleanpunaista, puuterisen sävyistä, en pinkkiä tai kirkasta vaaleanpunaista :)

[/quote]

Lisätään vielä, että ei mielellään creme-koostumuksella!

Ap

Vierailija
5/24 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyiskö Lumenen Gel Effect lakoista sopiva sävy? Mun mielestä ne on hyviä. Lakkasin 2 kerrosta ja on pysyny hyvänä kohta viikon.

Vierailija
6/24 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kone Helsingillä on yksi kiva helmiäissävy, mutta se taitaa olla enemmän shamapanja..

Vierailija
7/24 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockalta saa ainakin OPIa, on kallis mutta laadukas. Ehkä ko. merkiltä löytyisi sopiva sävy? Jos paikkakunnallasi on Kicks, heidän oman meikkisarjansa lakat ovat hyviä ja edullisia.

Miksi muuten kartat creme-koostumusta?

Vierailija
8/24 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Essieltä löytyy paljon sävyjä, itse pidän Ballerinasta tjsp.

Vierailija
9/24 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja lisätään vielä Essie, sitä saa Anttiloista ja kai Citymarketistakin! Merkillä on paljon juuri hakemiasi sävyjä.

-5

Vierailija
10/24 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ap mutta jos joku vois kertoa samalla hyvän pinkin kynsilakan? Nyt kesäksi oikein sellainen neon/pistävä pinkki joka korostaisi rusketusta? Ja kestäisi sekä oisi suht paksua eikä mitään lirumaista

Vierailija
11/24 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Creme-koostumusta kartan siksi, kun juuri ne yleensä meinaavat mulla käyttäytyä huonosti.

OPI on tuttu merkki, olisiko jollakin ehdottaa sieltä sopivaa sävyä? :)

Kicksiä tällä paikkakunnalla ei valitettavasti ole!

Ap

Vierailija
12/24 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on siinä, että tuollaiset kauniit nude-sävyt tehdään tarkoituksella läpikuultaviksi. Itse en ole essieltä tai opilta peittävää vielä löytänyt.

Vierailija
13/24 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko ehdottaa Essieltä sopivaa sävyä? Onko Ballerina peittävä?

Lakka saisi siis olla sellainen, että peittää vähintään 3 kerroksella eikä jättäisi kynnenpäitä (siis niitä valkoisia osia) näkösälle. Alkaa valjeta, miksi sopivaa lakkaa on niin hankala löytää :D

Ap

Vierailija
14/24 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 14:17"]

Ongelma on siinä, että tuollaiset kauniit nude-sävyt tehdään tarkoituksella läpikuultaviksi. Itse en ole essieltä tai opilta peittävää vielä löytänyt.

[/quote]

No niin, mulla samaa havaintoa :)

Ap

Vierailija
15/24 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Essien mademoiselle on hyvin luonnollinen, hento ja hieman kuultava vaaleanpunainen joka ei raidoitu. Ballet slippers on vielä vaaleampi, hennon vaaleanpunertava. Tykkään molemmista kovasti.

Vierailija
16/24 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 14:14"]

En ole ap mutta jos joku vois kertoa samalla hyvän pinkin kynsilakan? Nyt kesäksi oikein sellainen neon/pistävä pinkki joka korostaisi rusketusta? Ja kestäisi sekä oisi suht paksua eikä mitään lirumaista

[/quote]

En tiedä, onko se sävy, mitä haet mutta Essien Madison ave-hue on aivan ihastuttava lakka! Kirkas fuksia, suht ohut koostumus mutta peittää parilla kerroksella. Levittyy kuin unelma. Juuri ihailen sitä sävyä kynsissäni <3

Mutta sitä v.punaista lakkaa ei vaan meinaa löytyä. Kun löytäisikin Madison ave-huen vaaleanpunaisen siskon ;)

Ap

Vierailija
17/24 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 14:06"]

[/quote]

Kiitos vinkistä. Pitääkin käydä katsastamassa nuo Lumenen lakat. Joskus olen pari lakkaa Lumenelta hankkinut mutta pettynyt laatuun (huono peittävyys). Ehkä nämä gel effect -lakat ovat parempia :)

Ap

Vierailija
18/24 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

OPIlla ei ole tuollaista sävyä, mod about you olisi lähimpänä.

Essien mademoisellet yms. on liian läpikuultavia sun tarkoitukseen, essien romper room olisi varmaan lähimpänä, itsekin osti sen vähän aikaa sitten.

OPIt ja essiet kannattaa sitten tilata ebaysta, OPIkin maksaa ebaysta postikuluineen noin 7 euroa pullo.

Vierailija
19/24 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 14:33"]

OPIlla ei ole tuollaista sävyä, mod about you olisi lähimpänä.

Essien mademoisellet yms. on liian läpikuultavia sun tarkoitukseen, essien romper room olisi varmaan lähimpänä, itsekin osti sen vähän aikaa sitten.

OPIt ja essiet kannattaa sitten tilata ebaysta, OPIkin maksaa ebaysta postikuluineen noin 7 euroa pullo.

[/quote]

Tuota Essien Romper roomia olen harkinnut, mutta joidenkin mukaan levittyvyys olis vähän huono. Mitäs mieltä itse olet?

Ap

Vierailija
20/24 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lempimerkkejä on OPI ja China Glaze, löytyy paljon sävyjä ja ovat laadukkaita :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän