Siis mitä ihmettä?! Ylläpito??!
En voi kommentoida enää duunikoneeltani mitään keskusteluja; onko mut bannattu? Tai siis, kommentoin, ja tulee teksti: Hups! Sivua ei löytynyt. Kokeilin kahta selainta; sama juttu.. Mobiililla pystyn.. Ja siis, en todellakaan kirjottele mitään törkeyksiä tms tänne ikinä! No toisaalta ihan sama, loppuupa tän foorumin seuraaminen :)
Kommentit (38)
Nykyään ei kaikille riitä omaa ip-osoitetta vaan ip-osoitteet on niputettu ryhmiksi, siis joku lähialueellasi on saanut bannin ja sinä kärsit möys.
Kun jotkut on niin tyhmiä, että käyttävät työnantajan aikaa omiin huvituksiinsa, pitää olla estot. Palkka kyllä kelpaa. Ja minulla on tänään vapaata
[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 09:38"]
meillä on työpaikan adminit asettaneet kaikille työpaikan koneilke estot tunnetuimmille keskustelupalstoikke, Facebookiin jne. Työkoneet on työntekoa varten eikä työaikana pyöritä vauvapalstoilla
[/quote] Eli teihin ei luoteta. Minä lähtisin viivana toiseen paikkaan. Mutta onneksi ei tarvitse, töiden lomassa on ihan sallittua selailla nettiä ja osa hommista hoituu chattaamalla ja facessa.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 10:26"]
Kun jotkut on niin tyhmiä, että käyttävät työnantajan aikaa omiin huvituksiinsa, pitää olla estot. Palkka kyllä kelpaa. Ja minulla on tänään vapaata
[/quote]
Toimistotyö on joskus hektistä ja ihan joka hetki ei ole tekemistä. Minusta on ihan sama, jos siinä sivussa on face tai vaikka av auki. Onko se nyt sitten parempi, jos pelaa ristinollaa ja on tekevinänsä jotakin. Jos työt tulee päivän aikana tehtyä, niin silloin on kaikki ok.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 10:04"]
[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 09:45"]
[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 09:40"]
meillä on työpaikan adminit asettaneet kaikille työpaikan koneilke estot tunnetuimmille keskustelupalstoikke, Facebookiin jne. Työkoneet on työntekoa varten eikä työaikana pyöritä vauvapalstoilla
[/quote]
Mun työpaikalla sama juttu. Facebook ym keskustelupalstat on blokattu. Mobiililla kirjottelen tänne työaikana.
[/quote] Onpas teillä natsimeininkiä työpaikoilla! Itse en ikinä menisi tuollaisen työnantajan palvelukseen!!
[/quote] samaa mieltä! kyllähän tuollainen kertoo paljon työpaikasta ja sen pomoista
[/quote]
Kertoo se jotain työntekijöistäkin. Jos hommat kusee sen takia, että roikutaan facessa tai keskustelupalstoilla, niin ymmärrän blokkauksen hyvin. Meillä laitettiin muutaman nettiaddiktilintsarin takia kaikki kieltoon.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 10:35"]
[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 10:26"]
[/quote]
Toimistotyö on joskus hektistä ja ihan joka hetki ei ole tekemistä. Minusta on ihan sama, jos siinä sivussa on face tai vaikka av auki. Onko se nyt sitten parempi, jos pelaa ristinollaa ja on tekevinänsä jotakin. Jos työt tulee päivän aikana tehtyä, niin silloin on kaikki ok.
[/quote]
Mutta sitten on töitä, jotka vaativat jatkuvaa valvontaa. Jos istutaan facessa tuotantolinjan sijaan, niin ymmärrän työnantajaa tässä kohtaa - asiasta on sanottu ja ohjeistettu, ja silti aikuiset ihmiset ei ymmärrä.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 10:08"]
Nro 13 taitaa olla niitä nuoria naisia, jotka pitävät ennen klo 11 alkavaa työvuoroa työantajan henkilökohtaisena v.....na ja jotka ei voi tehdä viikonloppu- ja iltavuoroja, vaikka on työsopimusta tehdessään ne hyväksynyt, koska ne vaan ovat "paskaa"....
[/quote] Tältä tiukkapipokurppanalta taisi joku nuorempi viedä miehen, heheee
29, onko sinulla jo työpaikka olemassa? Miten pärjäät työhaastatteluissa tuolla asenteella? ohis
[/quote]
Meillä myös! Enkä tajunnut että pomo seuraa mun av-keskusteluja :( Kirjoittelin kaikkia pillujuttuja yms. Noloa!
Tämän foorumin tyyli on aina ollut todella epäystävällinen käyttäjille. Kysymyksiin ei tule vastauksia, muutoksista ei millään tavalla tiedoteta, moderointi ontuu eikä moden nimeä/ nimimerkkiä ole koskaan esillä. Siinäpä valiytsette tyylinne ja linjanne, mutta nyt kyllä tuli niin iso moka, että keskustelu hiljenee.
Sähköpostipakko on kuin rekisteröitymispakko käyttäjän kannalta.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 09:50"][quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 09:45"]
[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 09:40"]
[/quote]
Mun työpaikalla sama juttu. Facebook ym keskustelupalstat on blokattu. Mobiililla kirjottelen tänne työaikana.
[/quote] Onpas teillä natsimeininkiä työpaikoilla! Itse en ikinä menisi tuollaisen työnantajan palvelukseen!!
[/quote]
Joo, minäkin kysyn aina työhaastattelussa ihan alkupuolella, "pääseehän teidän verkosta facebookkiin" ja jos ei niin lähden saman tien ulos :D
Pitääkin varmaan alkaa säästämään kaikkien aikaa, ja alkaa soittamaan etukäteen potentiaaliselle työnantajalle ja varmistaa tuo facebook juttu etukäteen niin ei tule turhaan mentyä haastatteluun sellaisiin natsipaikkoihin joissa ei saa käyttää työaikaa facebookissa notkuen.
[/quote]siis kerrot vaan työhakemuksessa että Se tulee kuulua etuihisi.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 08:37"]
ei oo sähköpostipakkoa
[/quote]
Kommentoida voi, mutta uutta avausta ei voi tehdä ilman sähköpostiosoitteen antamista. Mobiililla en pääse läpi lainkaan. Kyllä vituttaa.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 09:36"]
Hirveästi tämä palsta sekoilee, lakkaa toimimasta, hävitää tekstejä, mutta myös ylläpito toimii miten sattuu.
[/quote] Tekstit häviää, kun kirjoitat maagisen sanan Hänn.....(en uskalla kirjoittaa enempää, ettei tule banaania)
EIpä noiden yksittäisiä työntekijöitä tarvitse seurata. Tekevät vaan tilastoa vaikka viikoittain mille sivustoille on eniten käyntejä firman verkosta ja sitten harkintansa mukaan blokkaavat.
Joku feispuuk ja tämä on varmaan siellä aika kärjessä. Sitten tietty uutissivuja ja google mutta noita ei ehkä halutata blokata.
Vaikka osa työntekijöistä pystyykin laittamaan noille töilleen jonkun tärkeysjärjestyksen ja tekemään työnsä ensin ja vasta sitten roikkumaan netissä, niin osa selkeästi ei pysty.
Nro 13 taitaa olla niitä nuoria naisia, jotka pitävät ennen klo 11 alkavaa työvuoroa työantajan henkilökohtaisena v.....na ja jotka ei voi tehdä viikonloppu- ja iltavuoroja, vaikka on työsopimusta tehdessään ne hyväksynyt, koska ne vaan ovat "paskaa"....