Naapuri pesee taas pyykkiä tähän aikaan!!
Kuuluu pesukoneen ääni taas meille! on se kumma juttu että ei naapureita ajatella! Joku päivä vielä menen ja kysyn että miksi ei voi pyykkiä pestä ihmisten aikaan!
Kommentit (95)
Meidän mamunaapurit pesi eilenKIN pyykkiä klo 02 yöllä, sekä kälättivät yhteen ääneen (vissiin heillä on joka yö vieraita, koska silloin se meteli alkaa). Onneksi muutetaan pois.
Meidän talossa saa pestä milloin vain. Ihmisillä on muutakin elämää kuin kuunnella, kuuluuko jostain pesukoneen ääni vai. Jos äänieristeet on kohdallaan, ei se ääni edes kuulu kuin tarkoituksella keskittymällä.
oon pahoillani, mut pakko pestä pyykkiä et saa puhtaat vaatteet töihin.. vai haluatko että hoidan lastasi paskaisissa vaatteissa? tosin, tää taitaa olla vasta toinen kerta vuoteen kun tähän aikaan pesukone on päällä.
Oletko ajatellut, että naapurisi voi tehdä vuorotyötä ja joutuu siksi pesemään pyykkiä tällaiseen ajankohtaan. Ja periaatteessa pyykkikone, suihkussa käyminen ym. ovat normaaleita elämisen ääniä, joita saa tehdä myös hiljaisuuden aikaan.
Meilläkin pörrää pesukone harva se päivä yhteentoista-kahteentoista saakka yöllä. Naapurista ei kyllä kuulu ikinä pesukoneen ääntä eikä mitään muitakaan ääniä, joten olen päätellyt, että meiltäkään ei kuulu sinne. Ja ois ne varmaan tässä 14 vuoden aikana jo valittaneet jos häiritsisi :D
Kun ihmiset vain noudattaisivat yhteisiä järjestyssääntöjä, niin ei olisi ongelmia. Mutta kun ei, joitakin ei vaan tunnu mitkään säännöt koskevan.
Hiljaisuus on kirous vuorotöitä tekeville. He tulevat tai lähtevät töihin aina hiljaisuuden aikaan. Päivisin pitää nukkua tuplakuulonsuojauksen kanssa. En valita muiden metelöinnistä mutta jos pidän joskus yöllä ääntä en odota seinäänkoputtelua tai valituksia.
Onneks asun omassa talossa saan pestä pyykkiä milloin haluan. Ja saan tehdä paljon muutakin.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 22:53"]
Meilläkin pörrää pesukone harva se päivä yhteentoista-kahteentoista saakka yöllä. Naapurista ei kyllä kuulu ikinä pesukoneen ääntä eikä mitään muitakaan ääniä, joten olen päätellyt, että meiltäkään ei kuulu sinne. Ja ois ne varmaan tässä 14 vuoden aikana jo valittaneet jos häiritsisi :D
[/quote]
Monilla on aika suuri kynnys valittaa. Ajattelevat vain itsekseen, että "taas naapurissa on linkous meneillään klo 24, v****u mitä idiootteja!".
Naapurini on vuorotöissä, sen tiedän mutta oikeuttaako se sen että muiden kustannuksella saa pitää melua milloin haluaa!
ap
Ap tuskin on koskaan kuullut sellaisista asioista kuin iltavuoro ja yövuoro? Siihen päälle vielä ylityöt? Hyvä huudella sieltä 8-16 työaikoihin tottuneena..
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 23:16"]Naapurini on vuorotöissä, sen tiedän mutta oikeuttaako se sen että muiden kustannuksella saa pitää melua milloin haluaa!
ap
[/quote]
No milloin sitten?
Sori. Lapsi kusi lakanat patjanpäällisiä myöten.. pistin pikapesuun..
Hiljaisuus alkaa klo 22.00 joten ei enää häiritseviä ääniä. Pyykit ehtii pestä normaalilla ajalla.
Joo, mä olen pahoillani jos häiritsen iltaasi pyykinpesulla. Kaksi lasta oksennustaudissa ja pyykkiä sen mukaisesti. Ei viittis jättää haisemaan tuonne vessaan noita lakanoita ja peittoja.
Mun yläkerran naapuri imuroi puolen yön jälkeen ja lähes joka yö.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 23:16"]Naapurini on vuorotöissä, sen tiedän mutta oikeuttaako se sen että muiden kustannuksella saa pitää melua milloin haluaa!
ap
[/quote]
Meluathan sinäkin päivällä kun naapurisi nukkuu yövuoron päätteeksi.. ;)
No mitäpä tuosta, minun seinän takaa kuuluu kova rynkytys ja voihkina.
Mistä tuo nainen noita miehiä aina hankkii, alkaa itseäkin...
sou?