Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri pesee taas pyykkiä tähän aikaan!!

Vierailija
29.05.2014 |

Kuuluu pesukoneen ääni taas meille! on se kumma juttu että ei naapureita ajatella! Joku päivä vielä menen ja kysyn että miksi ei voi pyykkiä pestä ihmisten aikaan!

Kommentit (95)

Vierailija
81/95 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meidän rivarissa kuuluu kun naapureiden kone linkoaa. Se ei tosin mua haittaa kun olen meteliin tottunut. Silti ei itelläni tulis mieleenkään pyykätä yöllä, kun on olemassa toinen seinänaapuri, jota saattaisi häiritä.

Osa ihmisistä on hyväunisia, osa ei. Joissain paikoissa kuuluu se linkous.

Itse asuin ennen toisessa krs talossa. Pyykkituvan alapuolella. Se kuivausrummun ja pyykkikoneen yhteismeteli oli jo suht. Kovaa, mutta sitä ei toki yöllä käytetty.

Vierailija
82/95 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette noudata niitä järjestyssääntöjä? Vai annetaanko mennä vaan? Hulabaloobalai!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/95 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tiedän naapurin pesevän pyykkiä myöhään illalla mutta tiedän tämän vain siksi että hän on sanonut ja kysynyt samalla häiritseekö. No ei häiritse kun ei kuulu. Tässä rakennuksessa muutenkin kuuluu hyvin harvoin mitään ääniä naapureilta, jotkut kolahdukset paljaalle lattialle yms. Kuuluvat parhaiten. Äänieristys on siis todella hyvä. Asunto on rivari ja rakennusvuosi -88. Kerrostalossa en ole ikinä asunut mutta yötä olen ollut ja muuten kylässä ja kyllä useimmissa äänet kuuluvat hyvin naapurista joten kyllä varmasti myöhäinen pyykinpesukin häiritsee. Riippuu ehkä enemmänkin siitä toistuvuudesta, jaksaisiko asiasta mainita tai vetää hernettä nenään.

Vierailija
84/95 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnksi pääsin eroon rivarista..kerrostalosta myös.naurettavaa marmatusta! Mua ei kyllä koskaan haitannu elämisen äänet..valittavat ja kyylät naapurit kylläkin..

Vierailija
85/95 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita joku vittuilukirje postilaatikkoon..saat varmaan olla rauhas..tai saat vihat niskaas..mikä ei kyllä ole mikään ihme sun kaltaisten valittajien keskuudessa.taidat olla aika nipottaja monessa muussakin asiassa..naurettavaa..tai hei! Muuta omakotitaloon..me rakennettiin just uusi ja kone pyörii ja linkoaa silloin ku haluan.mikä parasta..paskantärkeät naapurit on muisto vain.joillekin tuo asumismuoto vain ei sovi.

Vierailija
86/95 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai minun pitäisi muuttaa pois toisen aiheuttaman häiriön takia? Ei onnistu! Jos muiden kunnioittaminen on vaikeaa, pitää itse muuttaa pois! Minua ei niinkään häiritse suihkussa tai vessassa käynti yöllä eikä yksittäiset kolahdukset, mutta naapurin pesukoneen ääni ja varsinkin linkoaminen kantautuu meille todella selvästi ja häiritsevästi!

ap

Vierailija
87/95 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääset itse helpommalla kuin muutat toiseen asuntoon. Joudut vaikuttamaan asiaan valitusten ja muun pitkän prosessin kautta. Naapurisi pesee pyykkiä koko sen ajan. Pyykinpesu on sallittua yöaikaan, mutta se ei saa kuulua häiritsevästi naapuriin. Pesijä ei välttämättä edes tiedä tätä. Aika pienet ovat ongelmasi jos pyykinpesu on ylitse pääsemätön ongelma. Minkä takia edes asut kerrostalokommuunissa.

Vierailija
88/95 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 23:18"]

Ap tuskin on koskaan kuullut sellaisista asioista kuin iltavuoro ja yövuoro? Siihen päälle vielä ylityöt? Hyvä huudella sieltä 8-16 työaikoihin tottuneena..

[/quote]

On se vain kummallista, minäkin teen vuorotyötä enkä koskaan pese pyykkejä hiljaisuuden vallitessa taloyhtiössä. Minulla on työtä varten vaihtovaatteet ja voin myös pesettää työvaatteeni työpaikallani. Palvelu on ilmainen. Ja onko kommentoja kuullut koskaan vapaapäivistä. Vietän parhaillaan sellaista ja pyykkikone on päällä.

Vierailija
89/95 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 08:13"]

Ei pesukoneen ääni mihinkään kuulu. En mä ainakaan ole ikinä kuullut naapurin pesukoneen ääniä. Imurin kuulen joskus.

[/quote]

Kyllä se vain kuuluu, jos eristeet ovat huonot. Edellisessä asunnossani oli tämä ongelma ja yläkerrassa asui vuokralla keikkamiesten porukka. Viisi nuorta miestä, kotoisin jostain Huitsin Nevadasta ei tajunnut taloyhtiön järjestyssääntöjä, jotka kielsivät esim. pyykinpesun klo 22 jälkeen juuri siksi, että ääni kuului alakertaan aivan kuin kone olisi ollut siellä alakerran asunnossa. Niinpä työvaatteita alettiin pesemään sitten, kun miehet kotiutuivat lähibaarista eli klo 23 jälkeen. Ja sitä jumpsutusta riitti pitkälle yöhön, kun viiden miehen työvaatteet pestiin. Taisivat olla aamulla vielä märkiä!!!

Vierailija
90/95 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vähän päivittämään tilannetta. Kävin valittamassa naapurille jälleen kerran reilusti kymmenen jälkeen tapahtuneesta pyykin pesusta. Naapuri ei ottanut kuuleviin korviinsa. Sanoi etten voi todistaa hänen pesevän pyykkiä niin myöhään! Ja samaan aikaan pesukone oli päällä ja linkous kuului aivan selvästi hänen asunnostaan! Jäin hämmentyneenä sanattomaksi, ja naapuri paiskasi oven kiinni nenäni edestä. Seuraavana on vuorossa valitus korkeammalle taholle, jos touhu ei lopu...!

ap

Vierailija
91/95 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä pahvitalossa ap oikein asuu? Olen asunut puoli vuosisataa erilaisissa taloissa ja koskaan en ole kuullut kenenkään pesukoneen ääniä. Ap, elä omaa elämääsi ja lopeta tuollainen hysteerinen kyttääminen. Teet palveluksen itsellesi ja toisille.

Vierailija
92/95 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
93/95 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imekää munaa yöllä.

Kestäkää äänet itse olette valinneet asuin muodon. Itse vuokralainen eli Imekää siis munaa xs

Vierailija
94/95 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä taloyhtiöiden järjestyssäännöt kieltävät pyykinpesun klo 22-07. Asiasta voi tehdä häiriöilmoituksen isännöitsijälle tai taloyhtiölle. Kannattaa kirjata häiriöajat ja kerätä siihen nimet muiltakin naapureilta.

Monissa päivätöissä tarvitaan tarkkuutta ja väsymys voi aiheuttaa virheitä. Ajatelkaa nyt vaikka puolinukuksissa olevaa bussikuskia, hammaslääkäriä, nosturinkuljettajaa, voimalaitos-operaattoria, sähköasentajaa,...

Vierailija
95/95 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä talossa pitää olla pyykinpesu (linkous varsinkin) ohi kymmeneen mennessä ellei ole hyvää syytä (oksennustauti, kaikki petivaatteet oksennuksessa). Kyllä sitä noudatetaan. Paitsi ne, jotka asuvat alimmassa asuntokerroksessa (katutaso ja toinen kerros on firmojen vuokraamia) pesevät muulloinkin. Mutta koska firmojen tilat on öisin tyhjänä, ja tässä talossa linkous kuuluu vain alaspäin, ei kukaan estä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän