Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tuumaisit?

Vierailija
27.12.2020 |

Tässä jutussa on pelkkiä sukulaisia, en erittele sen tarkemmin keitä he ovat.

Eräs sukulainen on sellainen, että pitää ärsyttävää, ylimääräistä ääntä, vaikka muut eivät jaksaisi kuunnella. Hoilottelee lauluja ja ylipäätään pitää lähes koko ajan jotain turhaa ääntä. Puhuu ilman oikeaa asiaa. Se on ärsyttävää.

No toinen sukulainen on aina tapaamisissamme kuin per--see--seen ammuttu karhu. Takakireä, ei naura, hyvä jos kerran hymyileekään. Olen huomaavinani, että hänen parisuhteensa muuttavat häntä aina huonompaan suuntaan. En ole tätä uusinta kumppania tavannut enkä suoraan sanottuna välitä edes tavata. Kyllä minä tiedän millaisia sukulaiseni ovat ennen olleet vs. nyt. Huomaan kyllä muutokset.

Joka ikinen kerta näistä tapaamisista jää huono fiilis. Takakireä sukulainen hädin tuskin kiittää lahjoista, hymyäkään ei irtoa. En ymmärrä miksi toinen sukulainen antaa hänelle lahjoja siitä huolimatta.

Kyllä minua se hoilottelu ja turha äänen pitäminen ärsyttää, mutta yritän pysyä tyynenä, etten ärähtäisi jotain mitä kadun myöhemmin.

Pitäisikö minun ottaa puheeksi tuo takakireän sukulaisen käytös toisen sukulaisen kanssa? Toisaalta myönnetään, että joskus nuo lahjat vaikuttavat lahjomiselta. Että voi sitten myöhemmin sanoa, että minä ostin sinulle sitä ja tätä ja tuota etkä silti viitsi juosta minua passaamassa yhyy yhyy.

En tiedä mikä on totuus. Antaako sukulainen lahjoja vilpittömästi vai yrittääkö lahjoa, jotta saisi syyn häiriköidä? Minä jouduin JÄLLEEN ärähtämään hänelle, kun vanha tuttu puhelinpommitus jatkui, vaikka olen tuhat kertaa sanonut, etten pidä siitä. Asiaan on tulossa muutos, olen ottanut yhteyttä tahoon x liittyen tuohon häiriköintiin.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tosiaan tilanne on kinkkinen kaikin puolin, koska en tiedä onko näiden kahden sukulaisen välillä jotain kitkaa, josta en tiedä.

Vierailija
2/14 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ehkä lahjan antaja saattaa tietää takakireästä sukulaisesta ja siitä miksi hän on millainen on. Mene ja tiedä. En vain tykkää katsoa tuollaista hampaiden kiristelyä vuodesta toiseen, en ymmärrä miten ihminen voi olla niin loputtoman hapan ja kireä, kiittämätönkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisitko sinä jotain takakireälle sukulaiselle? Tai olisitko hiljaa hänelle mutta sanoisit lahjan antajalle, että ehkä ei kannata ostaa mitään noin kiittämättömälle ja happamalle ihmiselle? Joka ikinen tapaaminen on niin jännittynyt, kireä, totinen. En ikimaailmassa jaksaisi ystävänä enkä edes kaverina tuollaista ihmistä kuin tämä takakireä sukulainen on.

Vierailija
4/14 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niiden kanssa pitää jatkuvasti seurustella? Olet ilmeisesti aikuinen. Teet omat päätöksesi.

Vierailija
5/14 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi niiden kanssa pitää jatkuvasti seurustella? Olet ilmeisesti aikuinen. Teet omat päätöksesi.

Missä kohdassa sanoin sanan jatkuvasti? Harvoin kyllä tapaamme.

Vierailija
6/14 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/14 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka minua tosiaan ärsyttää tuollainen turha ääntely ja jatkuva hoilotus ja vastaava, niin kyllä mielestäni tuhat kertaa pahempaa on iänikuinen takakireä säksätys ja totisuus. En ymmärrä onko tuolla sukulaisella ainoastaan todella veemäinen luonne, loputtomia ongelmia parisuhteissaan, ikäkriisi vai mikä ihme häntä vaivaa aina ja ikuisesti?? Tuntuu, että hän kuvittelee aikuisuuden olevan hampaiden kiristelyä ja totisuutta. Teininä yleensä ajatellaan, että aikuiset ovat totisia ja huumori on noloa ja aiheuttaa myötähäpeää. Mutta luulisi tuon ikäisen osaavan jo relata ja käyttäytyä normaalimmin.

Vierailija
8/14 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan ekaa kertaa ikinä en ole tippaakaan kiinnostunut hänen kumppanistaan ja lähinnä toivon, etten häntä koskaan tapaa. Voin nähdä sieluni silmin, että hän on juurikin tuollainen takakireä, aina vihainen ja totinen tyyppi, jolta sukulainen imee vaikutteita ja muuttuu aina vain pahemmaksi ja pahemmaksi. Sorry vaan, jos olen väärässä ja hän onkin tosi jees tyyppi. Aika hankala vaan uskoa...

Vierailija
9/14 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/14 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija