Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla on kurkku kipeä mut muuten hyvä olo.

Vierailija
27.12.2020 |

Mulla aikaisemminkin ollut samanlaista kipua esim ilmastoinnin takia. Ei satu muuten kuin niellessä. Tuntuis oudolta olla tämän vuoksi huomenna pois töistä, mut nykytilanne ilmeisesti vaatii sen. Mulla alkaa tiistaina loma, niin ihan taatusti ne töissä luulee että lintsaan. Saan työskennellä huomenna yksin ja muuten käytän kokoajan maskia. Mitä tekisit sijassani?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tietenkään menisi töihin.

Vierailija
2/8 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos yksin saat olla jossain toimistossa tmv ni en näkisi estettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans ja mun miehellä on kurkku kipeänä. Ei muita oireita.

Vierailija
4/8 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelkkä kurkkukipu, oli syy mikä hyvänsä, ole mikään sairaus, eikä varsinkaan syy olla töistä pois. Mikään työnantaja ei tuollaista hyväksy.

Vierailija
5/8 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pelkkä kurkkukipu, oli syy mikä hyvänsä, ole mikään sairaus, eikä varsinkaan syy olla töistä pois. Mikään työnantaja ei tuollaista hyväksy.

No meille on painotettu, että nyt on jäätävä kotiin erittäin matalalla kynnyksellä. Pomo antaa viikon sairausloman yhdellä puhelinsoitolla.

Vierailija
6/8 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, kiinnostavaa????

Vierailija
7/8 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita jykevää Bebanttia kurkunpäähän, uusitaan tarvittaessa kahden tunnin päästä

t. Kaikkonen

Vierailija
8/8 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No meille on painotettu, että nyt on jäätävä kotiin erittäin matalalla kynnyksellä. Pomo antaa viikon sairausloman yhdellä puhelinsoitolla.

Täähän on oikeen työnvieroksujien taivas! Pari mummoa kuolee nuhakuumeeseen ja sit kaikki saa jäädä jollain tekosyyllä kotiin. Ihan uskomatonta.