Millainen nainen fanittaa kumman kanssa sarjaa
Ei niin tarkka tavarastaan.Ellu ja Anne ovat lutkia.
Kommentit (62)
Ainakin sellanen ikiteini koppava whitetrash kolmekymppinen sitruunapillu.
Anne ja Elluhan käyttäytyvät kuin nuoret, lapselliset miehet. Ovat juuri niin pinnallisia ja huoria kuin miehet (ainakin unelmissaan) ovat. Saattaa olla, että niillä peijakkailla on kaiken lisäksi vielä hvtin hauskaa. Ja Vesa ei tajuu...
Ap:n täytyy olla mies. Kukkahattuilu ja tekopyhyys, nimesi on Mies.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 22:10"]Vesa ei tajuu.
[/quote]
Eikun ap ei tajuu...
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 23:43"]Ainakin sellanen ikiteini koppava whitetrash kolmekymppinen sitruunapillu.
[/quote] Itse olet se hiiva/hpv jakorasiaPILLU, ällötät minua !
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 23:51"]
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 23:43"]Ainakin sellanen ikiteini koppava whitetrash kolmekymppinen sitruunapillu.
[/quote]
kiva kun tunnistit itsesi kuvauksesta!!!
Sinä papilloomaviruksen kantaja, Sairastuitko kohdunkaulan syöpään ? Oletko miettinyt miksi ?
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 23:53"][quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 23:51"]
[/quote]
[/quote] Sinut minä tunnistin !!!!
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 23:57"]
Sinä papilloomaviruksen kantaja, Sairastuitko kohdunkaulan syöpään ? Oletko miettinyt miksi ?
[/quote]
Tuliko väärään ketjuun?
Jaa-a. Tuo sarja ei naurata pätkääkään.
Ihan loistava sarja! Otatteks te jäätelöö, vai ootteks te autolla? :D
Minusta Annessa ja Ellussa on hauskaa, että vaikka ne saakin aikaan myötähäpeää, niin toisaalta on tosi symppiksiä hahmoja. Tulee mieleen Davis Brent britti-Konttorista, joka aiheutti samanlaisia myötähäpeän tuntoja.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 00:00"][quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 23:53"][quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 23:51"]
[/quote]
[/quote] Sinut minä tunnistin !!!!
[/quote] H...I , Mitä tarkoittaa ITSENSÄ ARVOSTUS ?
Itse olen niin kaukana sarjan hahmoista kuin olla voi, mutta tunnen tuon naistyypin, ja sehän se naurattaakin. Siinä on jotain eeppistä, miten kaksikko lojaalisesti tukee toisiaan ja ylläpitää näkemystään omasta erinomaisuudestaan, ja jos jokin menee huonosti, se on aina jonkun muun vika. Ja Vesahan ei tietenkään koskaan tajuu mitään.
Hpv ja syöpä hävettäisi minuakin.Pöljä panee paljaalla !!!!!!!!!!!
Minä! Yli kolmekymppinen kotiäiti joka ei ole juonut pariin vuoteen ollenkaan alkoholia.
Joku hauska ristiriita tässä on: sankarittaret ovat samaan aikaan sietämättömiä ja rakastettavia, ja se energia, mikä heistä huokuu - ehkä juuri se energisyys on niin vetoavaa. Tästä tulee aina hyvälle tuulelle, vaikka samaan aikaan haron epätoivoisena hiuksiani Vesan tavoin heidän toilailujaan seuratessa.
Te jotka ette pidä sarjasta (ja jostain syystä koette tärkeäksi tulla kertomaan asiasta), niin millainen viihde teihin uppoaa? Kysyn ilman sarvia ja hampaita, silkasta uteliaisuudesta.
Esimerkiksi 22 v tyttö, vakaassa parisuhteeessa/avoliitossa pian 6 v ensimmäisen poikaystäväni kanssa (menetin myös neitsyyteni hänelle), en ole ikinä pettänyt eikä tule mieleenkään. Tyttökavereiden (jotka ovat lähes kaikki parisuhteessa) juhlitaan silloin tällöin hauskaa pitäen. Juon alkoholia satunnaisesti, max. 1 kerta kuukaudessa. En polta. En myöskään kiroile tai puhu rumia tai seksiin viittaavia juttuja.
Minä nauroin sitä silloin ensimmäisellä kierroksella, ja toisellakin. Nyt en enää jaksa katsoa, kun osaan sen ulkoa. Jos joskus sattuu kanava päälle, jään kyllä katsomaan ja nauramaan. Tosi hyvää suomalaista viihdettä siitä, miten tavisnaiset yrittävät epätoivoisesti saada laadukasta seuraa - tai mitä tahansa seuraa. Hakkaa mennen tullen jonkun Ajankohtaisen Nelosen viihdekomediana.
t. opettaja
Mikä kirjoituskilpailu tää on ?