Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen nainen fanittaa kumman kanssa sarjaa

Vierailija
29.05.2014 |

Ei niin tarkka tavarastaan.Ellu ja Anne ovat lutkia.

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen ihminen kenellä on edes vähän huumorintajua :)!

Vierailija
2/62 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on muuten Kumman kaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä.

Vierailija
4/62 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesa ei tajuu.

Vierailija
5/62 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla touhulla saa papilloomaviruksen ja sairastuu kohdunkaulansyöpään !! Ou Nou,liian myöhäistä !

Vierailija
6/62 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin =) 

Hauskaa viihdettä tuo sarja.

Vierailija
7/62 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävikö miehesi kuuntelemassa Heliä ja kehui sitä. Sä oot nyt mustis.

Vierailija
8/62 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Kyl huumorintajua,mut noita ryyppääviä lutkia en pidä minään.

Vierailija
9/62 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tutuista lapsettomat ihmiset, parisuhteessa kyllä, mutta viettävät paljon aikaa tyttöporukalla.

Vierailija
10/62 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä fanitan! Terveisin parisuhteessa elävä epälutka

Vierailija
11/62 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin, menetin neitsyyteni 25-vuotiaana, olen harrastanut seksiä 4 miehen kanssa ja oon nyt 40v. olen miesten suhteen ujo ja juuri sellainen hömelö, joka miettii "mistä tietää, että mies on kuumana minuun? No, kun se katsoi mua kaupan kassajonossa :) " Osui ja upposi :)

Vierailija
12/62 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 22:15"]

Päinvastoin, menetin neitsyyteni 25-vuotiaana, olen harrastanut seksiä 4 miehen kanssa ja oon nyt 40v. olen miesten suhteen ujo ja juuri sellainen hömelö, joka miettii "mistä tietää, että mies on kuumana minuun? No, kun se katsoi mua kaupan kassajonossa :) " Osui ja upposi :)

[/quote]

Ja oon perheellinen. Miehen kanssakin on naurettu noita "mistä tietää että mies on kuumana" -juttuja (olen kertonut miehelle, ei ole sentään sarjaa katsonut ;) )

11

Vierailija
13/62 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi tylsä sarja. Noille kahdelle kokonaiselle kaudelle olisi riittänyt yksi jakso, hyvin oltaisiin siihen 20 minuttiin saatu tiivistettyä koko sarja: ryyppääminen, naiminen randomeiden kanssa, lusmuilu Ellun työhuoneessa, psykologin kanssa riitely ja Vesan hyväksikäyttö asiassa kuin asiassa.

Vierailija
14/62 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Ihan parasta krapulapäivän viihdettä oli Kumman kaa maraton ja pizza :D

Vierailija
15/62 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa noi muijat ja kyllä ovat molemmat hauskoja ja kauniita.Mutta mitä jos kaikki ton ikäiset käyttäytyisi noin ? Juon itsekin ja olen sinkku,mut en todellakaan noin lutka mitä noi on.Haluan myös olla freesi töissä enkä halua aiheuttaa hämmennystä mun työkavereissa krapulaisella käytöksellä..Selvästi juovat molemmat liikaa.Joo,on hauskaa,mut onko vastuullista käytöstä aikuisilta ? Hävettävää teinimeininkiä.Terv.Ei absolutisti,lutka eikä kateellinen kummankaan näyttelijän ulkonäöstä !

Vierailija
16/62 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ja mun mies tykätään kovasti. Molemmat katotaan ihan innoissaan. Kerran lainasin ITSELLENI dvd-boksin, tein popcorneja ja aattelin viettää kivan tyttöillan itsekseni. noh, mies havaitsi mitä teen ja parkkeeras ittensä viereeni ja pidettiin sitten parisuhdeilta :D

Vierailija
17/62 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä! T. Lähes absolutisti äiti, vaimo ja kouluterkkari :D

Vierailija
18/62 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n vastaukseen; minä pidän kovasti ko. sarjasta! Ja olen itse sellainen nainen, joka meni elämänsä ensimmäisen seksikumppanin kanssa naimisiin. Nyt avioliitossa jo 15.v onnellisesti. Ennen miestäni, en ollut edes seurustellut miehen kanssa, ja oli jo lähes 30 v... Joten se siitä "lutkaudesta".

No, itse näen sarjan taas niin, että Anne ja Ellu käyttäytyvät kuin murrosikäiset, vastuuttomat pojat. Sarjassa nauretaan naisten pinnallisuudelle (sitä että ko. naisihmiset ovat heikkona mm. muusikoihin, ja ehdottomasti kaikkiin retkuihin miehiin) Esim. se kärjistys Ellun horoskooppiuskosta oli niin hyvä! Ellu luki, että lehden viikkohoroskoopissa hänelle sopivaa sutinaa olisi nyt Härkä miehen kanssa, ja sitten baareissa tärkeimpänä kriteerinä oli se horoskooppi. Tällä järjettömällä pläjäyksellä siis naurettiin naisten naurettaviin horoskooppihömppäuskoon.

Anne ja Ellu toimivat kuin teinit, ja heidän tunnemaailma on murrosikäisen jätkän. Tämä siis naurattaa. Toisaalta ihailen ko naisten hyvää itsetuntoa, ja seksuaalista varmuutta, he eivät pyytele anteeksi omaa seksuaalisuuttaan, tai mokiaan. Sarjassa siis nauretaan myös sukupuolirooleille ja on käännetty päälaelleen seksuaalinen käyttäytyminen; Anne ja Ellu käyttäytyvät ja tunnemaailmaltaan toimivat kuin keskenkasvuiset miehet. SE naurattaa, (höystettynä sopivasti naisten hömpällä) kun sitten tällaista käytöstä tulee naisten keskuudesta.

Älkää olko niin tiukkapipoja! Ei se pääpointi todellakaan ole niissä irtosuhteissa, vaan Annen ja Ellun sekoilussa, ja keskenkasvuisuudessa.

Vierailija
19/62 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 22:21"]

Naurattaa noi muijat ja kyllä ovat molemmat hauskoja ja kauniita.Mutta mitä jos kaikki ton ikäiset käyttäytyisi noin ? Juon itsekin ja olen sinkku,mut en todellakaan noin lutka mitä noi on.Haluan myös olla freesi töissä enkä halua aiheuttaa hämmennystä mun työkavereissa krapulaisella käytöksellä..Selvästi juovat molemmat liikaa.Joo,on hauskaa,mut onko vastuullista käytöstä aikuisilta ? Hävettävää teinimeininkiä.Terv.Ei absolutisti,lutka eikä kateellinen kummankaan näyttelijän ulkonäöstä !

[/quote]

Mitä jos kaikki ton ikäiset käyttäytyis noin? Jotenkin hassu kommentti... Oot ehkä taustoiltasi liian lähellä heitä pelätäksesi sellaista. 

Ihan kuin joku olis et mitä jos kaikki miehet käyttäytyis kuin James Potkukelkka.

Vierailija
20/62 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 22:21"]Naurattaa noi muijat ja kyllä ovat molemmat hauskoja ja kauniita.Mutta mitä jos kaikki ton ikäiset käyttäytyisi noin ? Juon itsekin ja olen sinkku,mut en todellakaan noin lutka mitä noi on.Haluan myös olla freesi töissä enkä halua aiheuttaa hämmennystä mun työkavereissa krapulaisella käytöksellä..Selvästi juovat molemmat liikaa.Joo,on hauskaa,mut onko vastuullista käytöstä aikuisilta ? Hävettävää teinimeininkiä.Terv.Ei absolutisti,lutka eikä kateellinen kummankaan näyttelijän ulkonäöstä !

[/quote]

Missä sun huumorintaju on :'DD?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän