pallonki? kiire
Onko kokemuksia pallonki käynnistyksestä? Minulle laitettiin tänään ja epäsäännölliset kipeät supistukset alkoi samantien. Olisiko näin että tehoaa? Aamulla synnyttämään.
Kommentit (12)
Minulla on supistellut tosi rajusti mutta olen kotona yhä kun tunnen pärjääväni. Laite on inhottava. Oliko supistukset kivuliaita?
Oli ja itse asiassa koko alapääni tuli niin kipeäksi, että tutkimus sattui aivan sairaasti, jolloin minulle pistettiin lihakseen kipulääkettä.
apua, toivottavasti tämä tehoaa. On saanut jo itkeä kun sattuu niin ja voimavarat vähissä.
Toimi mulla. Laiton jälkeen alko heti supistella ja seuraavana aamuna jo 4cm auki ja synnyttämään. Tosin mulla paikat kypsät/kohdunkaulaa ei ollu juuri enää ku ballonki laitettiin..
Ei toiminut mulla muuten kuin että aiheutti kipeät supistukset hetkeksi aikaa. Naapuripedistä tosin lähdettiin synnyttämään sen ansiosta.
Kiitos vastauksista. Toivon että on tehonnut. Pian saa lähteä takaisin jos tihenee, nyt väli 10 min. Ap
Supistukset on olleet epäsäännöllisiä mutta tosi kipeitä jo 11h, mutta välit välillä pitkiä.
Sori 7h, en osaa enää laskea kun olen niin loppu! Otin juuri panadolin.
Minulla supisteli 3-4h _tauotta_ kunnes ballonki luiskahti pois ja sen jälkeen loppuivat supistukset kuin seinään. Ei toiminut minulla.
Näköjään toimii vaihtelevasti. Minulla tuntuu yhä paikallaan ja supistuksissa on rytmiä, välillä tauko ja rytmi alkaa taas. Rankkaa ja en jaksa ajatella että turhas!!! Ap
Ei tehonnut ainakaan minulla vaikka supistelua saikin aikaan.