Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet luulevat minua suuririntaiseksi ja kuppikokoni on AA!

Vierailija
29.05.2014 |

Kuppikokoni on AA ja saan huijattua miehet baareissa uskomaan että minulla on jättirinnat. Minulla ei ole silareita vaan käytän topattuja rintaliivejä joita löydän lindexiltä ja H&Mstä. Baareissa saan usein kuulla miehiltä kehuja että "Hyvät tissit! näitsä ton typyn sill on isot rinnat!!" ja pakko myöntää että kehut "rinnoistani" tekevät minut onnelliseksi!

Kirjoitan suosittua blogia (en kerro mitä ja mistä aiheesta) ja myös lukijani kehuvat kommenteissa rintojani hyvin kiinteiksi ja kauniiksi, vaikka eivät tiedä koko totuutta. Kaikki on "tyyny"topattujen rintaliivien ansiota ja olen niiin kiitollinen sille joka nämä keksi! Silareiden ottamista olen välillä salaa harkinnut mutta en kumminkaan haluaisi olla täysin ns. muovinen barbi, kaikesta huolimatta tämä on minun kroppani ja en haluaisi lisätä muovitäytteitä kroppaani.

Jos nyt mietitte miten muuten miehet minuun suhtautuvat tai poikaystävät, niin pakkohan se on myöntää että moni mies on pettynyt nähdessään totuuden etenkin ne miehet jotka ovat vain katsoneet ulkonäköä. Yksi uusi mies pettyi heti kun otin paidan pois ja melkein teki mieli panna rintsikat päällä kun miestä niin harmitti kroppani, vaikka parempi oli pistää mies vaihtoon en ollut sitä mitä hän etsi. Joskus pimeässä miehet eivät huomaa että olenkin oikeasti pienirintainen ja silloin olen kaikkein tyytyväisin suorituksiini. On minulla ollut mukaviakin poikaystäviä joille minirintani eivät ole olleet ongelma.

Myöntääkö joku toinen harrastavansa samaa?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ihan tarpeeks tyytyväinen näihin 65E rintoihini, et eipä käy kateeksi :) Hyvä puoli pienissä rinnoissa sentään on se, ettei painovoima iske niihin yhtä pahasti mitä isoihin, mutta ehkä minä alan murehtia siitä vasta 10-vuoden päästä sit uudelleen.

Vierailija
22/39 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet kokeilevat kyllä onko toppauksia. Itelläni on isohkot rinnat ja miesten sormet usein "sattumalta" hipaisevat rintojeni alta.

Joten ei tuo mene läpi edes tanssilattialla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan, että olisit sinut itsesi kanssa, esität jotakin, mitä et ole? Mielestäni on terveempää pitää huolta ulkonäöstään luonnollisin ja "rehellisin" keinoin. Silloin ei tapaa niitä urpojakaan, jotka esim. näkevät sinussa vain tissit vaan kelpaat tapaamillesi tyypeille oikeasti omana itsenäsi. Ja jos ei kelpaa, niin monoa perseelle. Mikä vimma kaikilla on miellyttää ulkonäöllään niin epätoivoisesti muita? Haluan minäkin näyttää nätiltä, mutta selkeä feikkaaminen ja esittäminen on vain ihan hölmöä.

Vierailija
24/39 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 22:02"][quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 21:51"]

Oma kokoni on A enkä koskaan käytä topattuja rintsikoita. En häpeä pieniä tissejäni, joten ei mitään tarvetta piilotella totuutta. En tajua miksi kaikilla pitäisi olla isot rinnat????

[/quote]

Ei tarvii olla, itse näytän sopusuhtaisemmalta ja paremmalta topatuilla rintaliiveillä. Itsetunto on ok tissien suhteen, mutta mitä pahaa on näyttää paremmalta?

[/quote]

"Olen tyytyväinen ulkonäkööni, paitsi kun haluan näyttää hyvältä näytän erilaiselta."

Ei ole tarkoitus pilkata, mutta tuo kommentti vaan kuulosti niin ristiriitaiselta. Moni väittää olevansa tyytyväinen pieniin rintoihinsa, mutta että ne näyttävät paremmilta eri kokoisina?

Vierailija
25/39 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 21:33"]Kuppikokoni on AA ja saan huijattua miehet baareissa uskomaan että minulla on jättirinnat. Minulla ei ole silareita vaan käytän topattuja rintaliivejä joita löydän lindexiltä ja H&Mstä. Baareissa saan usein kuulla miehiltä kehuja että "Hyvät tissit! näitsä ton typyn sill on isot rinnat!!" ja pakko myöntää että kehut "rinnoistani" tekevät minut onnelliseksi!

Kirjoitan suosittua blogia (en kerro mitä ja mistä aiheesta) ja myös lukijani kehuvat kommenteissa rintojani hyvin kiinteiksi ja kauniiksi, vaikka eivät tiedä koko totuutta. Kaikki on "tyyny"topattujen rintaliivien ansiota ja olen niiin kiitollinen sille joka nämä keksi! Silareiden ottamista olen välillä salaa harkinnut mutta en kumminkaan haluaisi olla täysin ns. muovinen barbi, kaikesta huolimatta tämä on minun kroppani ja en haluaisi lisätä muovitäytteitä kroppaani.

Jos nyt mietitte miten muuten miehet minuun suhtautuvat tai poikaystävät, niin pakkohan se on myöntää että moni mies on pettynyt nähdessään totuuden etenkin ne miehet jotka ovat vain katsoneet ulkonäköä. Yksi uusi mies pettyi heti kun otin paidan pois ja melkein teki mieli panna rintsikat päällä kun miestä niin harmitti kroppani, vaikka parempi oli pistää mies vaihtoon en ollut sitä mitä hän etsi. Joskus pimeässä miehet eivät huomaa että olenkin oikeasti pienirintainen ja silloin olen kaikkein tyytyväisin suorituksiini. On minulla ollut mukaviakin poikaystäviä joille minirintani eivät ole olleet ongelma.

Myöntääkö joku toinen harrastavansa samaa?

[/quote]

Minä. Pidän baari-iltoina suurta dildoa housujen alla, jotta jalkovälini pullottaa aina valtavana. Tuottaa iloa nähdä, kuinka naiset häkeltyvät huomatessaan, että minulla on suunnaton "kalu". Pari kertaa naiset ovat jopa pyytäneet saada koskea ja kehuneet tyttöystävääni hyvin onnekkaaksi tytöksi.

Vierailija
26/39 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 22:29"][quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 22:02"][quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 21:51"]

Oma kokoni on A enkä koskaan käytä topattuja rintsikoita. En häpeä pieniä tissejäni, joten ei mitään tarvetta piilotella totuutta. En tajua miksi kaikilla pitäisi olla isot rinnat????

[/quote]

Ei tarvii olla, itse näytän sopusuhtaisemmalta ja paremmalta topatuilla rintaliiveillä. Itsetunto on ok tissien suhteen, mutta mitä pahaa on näyttää paremmalta?

[/quote]

itseäni ärsyttää juuri tuo ajatusmaailma, että isompi olisi muka jotenkin parempi.

[/quote]

Isompi ON parempi. T. Mies

Vierailija
27/39 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 70E, eikä kukaan ole koskaan kommentoinut rintojani. Miesystäväni, jolla on ollut useita naisia, on ainoa joka on sanonut, ettei ole koskaan pidellyt näin isoja rintoja. Mutta baareissa ei kukaan kommentoi mitään.

Vierailija
28/39 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, pitäiskö itkeä vai nauraa. Tai tiedän kyllä: jos aloittaja on tosissaan, niin säälin kyllä toppauksilla miesten ihailua hankkivaa. Olenko jotenkin ahdasmielinen, kun en osaisi riemuita baarissa rintojani ihailevista miehistä?

Onko aloittaja niin kookas, että ympärysmitta on jotain 95? Silloin AA-kuppikin on "iso".

Miten kukaan ei ole koskaan "kehunut" rintojani isoiksi, vaikka jo nuorena oli kuppikoko? On vissiin niin kunnioitettava koko, että eivät ole uskaltaneet.

Tai no, tarkemmin kun muistelen niin olihan se yksi mies ... mutta todellakin vain yksi.

Vierailija
29/39 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Njooh, myönnetään.. Mutta en käytä bombshelleja, vaan ihan normi push-upeja. Kaikki liivini on näitä, jopa urheiluliiveissä on pienesti prässätty kuppi.

Kuppikoko 75AA-75A ja välillä A jää ihan vähän pieneksi. Riippuu ihan kaikesta, mitä olen syönyt, missä vaiheessa kuukautiskierto, olenko juonut vettä..

Vierailija
30/39 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUORRA!

Vierailija
31/39 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet todella laiha, niin rintasi voivat näyttää suurilta sellaisten jättitoppausten ansiosta.

Vierailija
32/39 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 22:29"]

[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 22:02"][quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 21:51"]

[/quote]

[/quote]

itseäni ärsyttää juuri tuo ajatusmaailma, että isompi olisi muka jotenkin parempi.

[/quote]
Kun se hieman isompi koko sopii vartalooni vain paremmin. :) Mikä tässä on niin vaikeaa ymmärtää? Miksi en saisi näyttää hieman paremmalta pienehköllä vaivalla? En kuitenkaan mene silikoneja laittamaan, vaan korostan omia rintojani rintaliiveillä.
=Tunnen itseni paremman näköiseksi sopusuhtaisemmalla vartalolla, olen tyytyväisempi itseeni ja vaatteet istuvat paremmin. En todellakaan lopeta suurentavien rintaliivien käyttöä sen takia, koska on "väärin" ajatella suurempien rintojen olevan paremman näköisiä. Kyllä minäkin saan näyttää hyvältä, vaikka geeneissä en saanutkaan sopusuhtaista kaunista vartaloa. :)
Tulee varmaan miljoonat miinukset kun kirjoittaa saavansa näyttää hyvältä. :D Näitä odotellessa

Vierailija
33/39 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai sinä saat näyttää "paremmalta", jos sinusta isot rinnat on parempi.

Sitä vaan ihmettelen, kun oikeasti suuririntaiset, siis sellaiset G-kuppiset ja isommat harvemmin kuulevat miehiltä kommentteja saati sitten ihailua rinnoistaan ainakaan julkisilla paikoilla, vaikka muuten olisi kuinka hoikka.

Vierailija
34/39 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 11:50"]

Totta kai sinä saat näyttää "paremmalta", jos sinusta isot rinnat on parempi.

No olisko taas tämä sopusuhtaisuus? Olen useasti kuullut miehiltä, että pienet aa tissit voittavat mennen tullen isommat "lollot".. kamala sana, mutta näin olen usein kuullut. Ja minulle tämä isompi tarkoittaa b-c tissiä, mikä on normaali koko.
T. tuo joka ihmetteli miksei saa näyttää paremmalta

Sitä vaan ihmettelen, kun oikeasti suuririntaiset, siis sellaiset G-kuppiset ja isommat harvemmin kuulevat miehiltä kommentteja saati sitten ihailua rinnoistaan ainakaan julkisilla paikoilla, vaikka muuten olisi kuinka hoikka.

[/quote]

Vierailija
35/39 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissien korostaminen ja toppaaminen = kun naama ei riitä

Vierailija
36/39 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 180-senttisessä kropassa 75B-kokoiset tissit näyttävät pieniltä, eli käytän ihan onnessani bombshellejä ja näytän sopusuhtaisemmalta! :) Sinkkuna ollessani ei kukaan mies pettynyt ainakaan silminnähden nähdessään oikean varustuksen. Joskus kysyin avomieheltäkin asiasta niin sanoi ettei haittaa, kiva vaan kun tissit näyttää välillä isommilta. :D

Vierailija
37/39 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei ole mitään järjenjättiläisiä. Tiesitkö, että ensin Jumala loi miehen. Sitten Hän sai paremman ajatuksen.

Vierailija
38/39 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 12:15"]

Miehet ei ole mitään järjenjättiläisiä. Tiesitkö, että ensin Jumala loi miehen. Sitten Hän sai paremman ajatuksen.

[/quote]

Miten suhtautuisit, jos miehet sanoisivat samoin naisista? Misandria ei ole yhtään sen sivistyneempää kuin misogyniakaan. Ajattelin vaan mainita...

Itse aiheesta. Jokainen saa antaa itsestään sellaisen ulkoisen kuvan, kuin haluaa. Te kritisoijat: ettekö meikkaa tai pue muotojanne parhiten korostavia vaatteita juhlimaan mennessänne? entä hiukset? Miten push upien käyttö eroaa noista, silmänlumetta kaikki, eli kirjaimellisesti glamouria. Elämän näyttämöllä saakoon jokainen esiintyä haluamassaan rooliasussa ; )

Minun näkökulmasta tuntuu oudolta, ettei teitä muita isorintaisia ole koskaan kommentoitu kylillä. Olette kyllä tosi onnekkaita, pahalta se kommentointi minusta tuntuu, ihan kuin olisin lihanpala. Jotkut  naiset tietty näyttää kommenteista tykkäävän. No, meitä on moneen junaan. Minulla rinnat kokoa 85 F ja kommenttia ja kuolaavaa katsetta ja vihjailua on tullut jo n. 15-vuotiaasta alkaen ( nyt olen 35). eiköhän ne kommnetit siitä laannu, kun rupsahdan ; D

Vierailija
39/39 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 11:50"]Totta kai sinä saat näyttää "paremmalta", jos sinusta isot rinnat on parempi.

[/quote]

Koska usein ne B-kuppiset rintojen toppaajat ovat ekstrovertteja, tyrkkyjä ja aggressiivisia itsensä korostajia. Miehet huomaavat nämä "namupalat" Puhun nyt siis näistä jotka saavat baareissa huuteluita osakseen ja feikkaavat itseään kaikilla mahdollisilla tavoilla. Itsekin sain osakseni huomautteluja kun kävin usein baareissa ja käytin tekoripsiä sun muuta. Huomauttelut tulivat siis I-kupin rinnoistani, mutta enää melkein kukaan ei puhu rinnoistani kun olen varattu. Oikeasti isorintaiset eivät tee rinnoistaan niin suurta haloota, siitä saattaa johtua se, että miehet eivät reagoi isoihin rintoihin. Tai sitten miehet eivät uskalla lähestyä liian upeaa naista, varsinkin jos nainen on isoista rinnoistaan huolimatta vielä hoikkakin. Itse käytän koon 38 ja S tai M-kokoisia vaatteita. Kyllä mahtuu, sillä pidän ihoamyötäilevistä, joustavista vaatteista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi