Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tän kuun viimeinen päivä saan avaimet minun ja lapsen uuteen asuntoon

Vierailija
23.06.2014 |

Meni hermot miehen rahankäyttöön. Hän ostelee autoonsa uusia juttuja, lainailee kavereilleen rahaa ja ostelee leffoja ja pelejä mutta valittaa vuokranmaksusta ja ruokakuluista. Yrittää aina päästä mahdollisimman vähällä vaikka minä sitten joutuisin maksamaan enemmän.

Nyt saa maksella vuokraansa yksinään ja ostaa jääkaappiin juuri omiin tarpeisiinsa ruokaa. Hän tietysti suuttui tästä mutta kun ei osannut arvostaa niin ei osannut. Jos ei osta edes omalle lapselleen vaippoja ja ruokaa sen takia kun ne ovat kalliita niin kyllä on aika katsoa peiliin jos samana päivänä on kuitenkin varaa tuhlata 60 euroa peliin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan varmasti oikea ratkaisu, tulet pärjäämään paljon paremmin ilman moista miestä.

Onnea ja tsemppiä! (aikoinaan samassa tilanteessa ollut ja suuri helpotus oli päästä omaan kotiin)

Vierailija
2/8 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ajattelit nyt sitten itse selvitä koko vuokrasta, lapsen vaipoista, kaikista ruuista, sähkölaskuista, bussilipuista, vaateostoksista? Mistä hankit huonekalut ja tekstiilit kotiisi? Entä telkkarin, DVD.soittimen, stereot, tietokoneen, pyykkikoneen, kahvinkeittimen, mikron, silitysraudan, imurin? Lattiamopin, pesuaineet?

Mistä nuo rahat tulevat?

Vierailija
4/8 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

4, suurin osa yhteisessä kodissamme olleista tavaroista on minun ostamiani joten niistä suurimman osan otan tietysti mukaan. Ja minulla on kyllä rahaa, säästöjä, ja pian tulojakin kun palaan töihin, niin siitä ei tule olemaan huolta. Kun asunto on vain minun ja lapsen, ei minua haittaa maksaa koko vuokraa, se haittaa että työssäkäyvä ihminen yrittää kokoajan luistaa kaikista laskuista. Ap

Vierailija
5/8 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

OK, onnellista yh-elämää ja jatkoa sitten vain! Toivottavasti et laske elämää mitenkään sen varaan, että saat lapsen isälleen hoitoon säännöllisesti tai että hän maksaisi sinulle elareita. Kun nyt olet nähnyt hänen tärkeysjärjestyksensä, valmistaudu elämään lapsen kanssa ihan kahdestaan henkisesti ja taloudellisesti. 4

Vierailija
6/8 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 13:19"]

OK, onnellista yh-elämää ja jatkoa sitten vain! Toivottavasti et laske elämää mitenkään sen varaan, että saat lapsen isälleen hoitoon säännöllisesti tai että hän maksaisi sinulle elareita. Kun nyt olet nähnyt hänen tärkeysjärjestyksensä, valmistaudu elämään lapsen kanssa ihan kahdestaan henkisesti ja taloudellisesti. 4

[/quote]

Jotenkin tuosta aloituksesta huokuu sellainen, että ap on jo elänyt YH-elämää parisuhteessa ja jatkossa pääsee helpommalla kun ei tarvitse huolehtia kuin itsestään ja lapsestaan.

Vierailija
7/8 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ap pärjää oikein hyvin lapsensa kanssa ja isä kyllä kuule maksaa ne elarit, tai itkee ja maksaa :D

Se kun nyt vaan on semmoinen juttu että kun lapsen tekee ja tunnustaa, ei ihan riitä ettei huvita maksaa kun call of duty 4 olis niin kiva peli ja rahat ei riitä kumpaankin..!

Elarien minimi ja lapsilisä yh korotuksella on rapiat 300e/kk joten eiköhän tuo kata jo muutenkin sen mitä mies on yhteisessä kodissa nihkeästi osallistunut menoihin :-)

Tsemppiä ap:lle ja hyvää kesää!

Vierailija
8/8 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n asenne kertoo jo sen, että hän pärjää! Useimmat jäävät kätisemään suhteeseen, missä mies on yksi lapsista (kuten ap:llä), eikä ole munaa tehdä ratkaisuja oman elämänsä parantamiseksi. Ap:llä on, joten onnea matkaan, sinä kyllä pärjäät!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan