Ärsyttääkö muita Trivago-mainos, jossa nainen haluaa matkustaa Venetsiaan?
Minua ärsyttää siinä lässytys (miksi pitää lässyttää?) ja teennäinen söpöys sängyssä kiehnäämisineen ja ammeessa sukelteluineen.
Mitkä tämän hetken mainokset teitä ärsyttävät?
Kommentit (456)
Mä avauduin tästä täällä just eilen. Ärsyttää niin perkeleesti, että en käytä Trivagoa, vaikka säästäisin kuinka. Että pystytkö siihen... Hotelli?!?!
Nainen on riittävän itsenäinen, jotta uskaltaa matkustaa yksin. Mutta silti kiehnää kuin yrittäisi vietellä miehen, yksin ollessaan.
Ja se loppu, jossa kysytään "Pystytkö siihen? Hotelli? Trivago." Toisen kysymyksen nouseva intonaatio on jo liian korkealla. Mua ärsyttää korvaa ihan törkeesti se. Ja ärsyttää myös kiehnäys&söpöstely. Huh, onneksi muitakin on. :D
Eihän se muuten ole Malla Malmivaaran ääni siinä? Vai kuulenko omiani..
Ihana mainos. Ääni tukee kuvaa. :)
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 21:26"]Eihän se muuten ole Malla Malmivaaran ääni siinä? Vai kuulenko omiani..
[/quote]
Minusta se on Malla Malmivaara.
Varmasti suosin momondoa tuonkin ärsyttävän flirttailun jälkeen
Juuri sopiva nettiajan mainos. Juuri sitä söpöilyä ja heruttelua mitä netissä pyritään tekemään täytyy tuoda mainoksiin. Vanhan ajan mainoset ovat typeriä, tyrkyttäviä eikä niissä ole elämää.
K-kaupan mainos kyllä kauppias hoitaa homman hyvä vastakohta miten miehestä tehdään mainoksessa typerys. Kuka mies itsestään päivittäisi tuollaisia juttuja.
Just toi loppu "Pystytkö siihen... hotelli?" Argh!!!!
Just toi loppu "Pystytkö siihen... hotelli?" Argh!!!!
Joo ja samoin kaikki Zalandon mainokset! Ihankuin olis vaan jotain ostettuja mainoksia mitkä eivät edes liity aiheeseen kuten nytkin se enkeli siellä pilvellä ja se yksi missä baarimikko näyttää ihan piripäältä sen "zalando" laatikkonsa kanssa, mikä oli muokattu siihen kuvaan. Tosi tyhjänpäiväisiä ja ärsyttäviä mainoksia! Ja siinä yhdessä k-kaupan mainoksessa kun ne tuotemainokset loppuvat niin miehellä on kääntynyt puhelin ylösalaisin kädessä, miten se ei itsekkään sitä huomannut? :D
Mua ärsyttää dna mainos miljoonaa miljoonaa miljoonaa ruutua!!!@@
Ärsyttävin mainos ikinä! Se lässytys....aivan kamalaa kuultavaa.
Kyllä ärsyttää,helvetin teennäistä lässytystä !!! Mainos suunnattu selvästi nuorille "aikuisille " alle 25 v.,vaikka todelliset sivujen käyttäjät ovat vastuullisia aikuisia eivätkä pentumaisia kakaroita.Tohon mainokseen olisi sopinut mainoskasvoksi joku normaali aikuinen kuten esim.Vappu Pimiä,Minttu Mustakallio,Jenni Pääskysaari,Henkka Hyppönen,Jussi Vatanen.Tai ei tarvis olla edes näyttelijä tai julkkis
Tavallinen yli 30 v.Riittää.Terveiset mainostoimistolle joka epäonnistui ja pahasti.Pennut opiskelijatko piipitysäänellä ovat niitä haluttuja asiakkaita ? Ällöttää tuo nuoruuden ja pentumaisten mallipimatsujen käyttö mainoksissa joita kuitenkin käyttää AIKUISET!
ärsyttävä on myös "kauppias hoitaa hommannmn....."
Se ääni......... :D jos on telkkari jäänyt vaikka hieman kovemmalle, tekee mieli juosta laittamaan äänet kokonaan pois tuon mainoksen ajaksi.
Joo, meillä minä, 37-vuotias nainen hoidan varaukset, koska tykkään organisoida. Ja en to-del-la-kaan edes harkitse Trivagoa. Lakanapimun viettelyllä on valitettavasti päinvastainen vaikutus. Ja jos kohderyhmä on nuorempi, paska tuuri, koska ei minulla olisi ollut 25-vuotiaana varaa matkustaa. Nyt on.
"pystytkö siihen???!!?" aaaaaaargh!!!!!
KYLLÄ. Heh eilen just googlailin että ärsyttääkö muita.