Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä päälle tupareihin?

Vierailija
29.05.2014 |

Mitä laittaisin päälle tupareihin, joissa on vain aikuisia ihmisiä?Pukukoodia ei ole kerrottu, vieraita paljon, joista emme tunne juuri ketään.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalit siistit vaatteet, vähän juhlavammat ehkä? :)

Vierailija
2/9 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen mukaan, mitä jatkopaikkaan tarvitaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkäs ikäinen sä olet? riippuu vähän siitä.

jos en tiedä miten pitäisi pukeutua laitan valkosen kauluspaidan, isot korvikset ja kaulakorun ja vähän parmmat farkut, tai nahkahousut. asu on selvästi siisti, mutta jos jengi saapuu paikalle juhlavaatteissa pelastaa korut ja "jäykkä" paita tilanteen. ja jos taas onkin ihan kotivaate kekkerit, niin ei ole ylipukeutunut (paljon):)

Vierailija
4/9 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 35v, olin ajatellut laittaa vaaleat farkut ja jonkun tumman topin/paidan & sandaalit. Mitä olette mieltä?

Vierailija
5/9 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita jotain sellaista missa tunnet olosi mukavaksi/varmaksi, koska paikalla on paljon tuntemattomia. Farkut jees ja sitten jotain vahan siistimpaa yla-osaan ja korot tietekin. 

Vierailija
6/9 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi hyvä, tai siis en tykkää vaaleista farkusita itse, mutta se on ihan vaan mielipide kysymys:D sekin auttaa aika  paljon että vaan miettii millaisia ihmisiä nää tupareiden pitäjät on, eli onko "hienostelijoita" vai ottaako tällaset tilanteet ihan rennosti. jos käytät koruja niin ota mukaan vaikka joku koru, jonka voit sitten sovittaa pukeutumiseen jos tilanne sitä vaatii:)

Vierailija
7/9 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla 4:lla on hyvä "vinkki" mikä toimii aina jos ei ole varma millä tavalla muut ovat pukeutuneet, noin minäkin teen.

Laitan päälle jotain ns. "neutraalia", eli sellaista mikä on tavallaan arkista mutta tavallaan juhlavaa. Joskus olen ottanut käsilaukkuun mukaan "vaihtoehdot", esim. näyttävämmät korut/juhlavan huivin jotka helppo sujauttaa eteisessä päälle jos huomaa olevansa alipukeutunut. Samoin jakun voi tilanteen mukaan jättää päälle tai eteiseen, riippuen muiden asuista.

Vierailija
8/9 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikäs mutta riittävästi rintavaon peittävä mekko, tukka hyvin ja hyvä meikki. Korot. Aina pelittää!

Vierailija
9/9 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumma puku ja suuret ansiomerkit.