Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***ELOISAT, SE ON ELOKUU!***

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä flunssa jatkuu... Nenä niin tukossa että ei oikein ilma kulje.

Sanoin miehelle just että saa kyllä vauva niin pitkään ainakin pysyä mahassa että tää räkätauti menee ohi..

Muutenkaan en vielä ihan kauheen kärsimätön oo pääsemään mahasta eroon. Mies odottaa huomattavasti kiihkeemmin ja koko ajan höpöttää että kohta se tulee. Tuleehan se.. viimeistään kuuden viikon päästä.

Tänään käytiin ostamassa sellanen täytettävä vauvakirja tulokkaalle, että pääsee sit heti täyttämään. Mulla kun tuppaa niin nopeesti unohtumaan asiat, et jos en heti kirjota ylös, niin taatusti jää sit kirjoittamatta. Samalla reissulla Itiksestä tarttui mukaan pari 50 cm bodya, pienen pieni myssy ja tumput. Sellaiset ohuet että ei raavi itseään. Nyt ei kyllä tarvi mitään enään vauvalle ostella, on kaikki tarpeellinen hankittuna. Äitiyspakkauksen laatikkoon on vielä saamatta se reunakangas, mun täti ompelee ja postittaa sit kunhan on valmis. Ja kaverilla on kantoliina lainassa, se pitäisi käydä hakemassa kans takaisin.

Jokos Opemamma on kotiutunut ultrasta? Kiinostaa tuo sun kokoarvio kun samoilla viikoilla mennään. Teillä vaan isoa odottellaan ja meillä pientä. :)

Haikaranpesään oli viikkoraja siis 37, siis että pääsee sinne synnyttämään. Mutta paljonko siellä sit on se painoraja että sinne saa jäädä?? Pantterikos se oli synnyttänyt pesässä, mutta oli sit mennyt kuitenki toiselle osastolle kun vauvalla oli ollut sen verran vähän painoa.

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille masuile ja asukeille!

Calathea 36+1

Vierailija
22/38 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä vauva teki sitten ennätyksen mahassaoloajassa meidän lasten keskinäisessä kisassa. Molemmat pojat ovat olleet jo tässä vaiheessa maailmassa. No, koko ajan olen sanonut, että on kai oikeus ja kohtuus, että edes kolmas menee yliajalle, kun aiemmat ovat tulleet ennen la:ta.

Onkokan LEM ja Kretukka päässeet jo täyden palvelun pariin?

Mulla on tänään ollut niin veto veks ettei ajatus kulje millään. Tolle Velhon (muistanko oikein?) jalat kusaisivat-jutulle nauroin ihan hysteerisesti sellaista yliväsyneen naurua ;-) Tottakai heitin itsekin nukkumaan poikien mentyä päikkäreille ja nukahdin jo ennekuin pään painoin tyynyyn. Ja mitä vielä, herään makoisasta unesta ihme nurnutukseen. Molemmat pojat ovat umpiunessa, mutta toinen koiramme pitää ihme nurinaa. Pomppasin ylös katsomaan, mikä on hätänä ja selvisi, että toinen koira makasi tämän nurisijan kopin edessä niin, ettei toinen päässyt kopistaan ulos. Hemmetti että käämit paloi...jos lapset antaisivat nukkua niin eiköhän koirat järjestä jotain ohjelmaa. Ja tietysti tässä nurinasavotassa pienempi pojista heräsi eikä enää saanut unenpäästä kiinni. Että on sitten kiva iltakin tiedossa, kun poika alkaa iltapäivästä väsähtämään lyhyiden päikkäreiden jälkeen ja valittaa joka asiasta.

JA koska nyt tulee pelkkää valitusta niin poistunpa takavasemmalle. Onneksi sentään kupillinen kahvia toi vähän piristystä, vaikka tiedossa on vielä hetken päästä paha olokin kahvin seurauksena. On taas alkanut toikin juoma tökkiä tässä loppuvaiheessa.

PIAlle vielä. Tuo vatsan aktiivisuus ja huonovointisuuskin viittaa kyllä kropan alkavan valmistautua synnytykseen. Mulla on maha ollut supistusten seurauksena ihan kuralla aina ennen sairaalaan lähtöä, tosin en ole oksennellut.

Nyt kuopusta viihdyttämään.

Pumpuli 39+6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui sentään! Voimia kaikille viimemetriläisille, ja niille joiden pitäisi vielä asukkia kasvattaa muutama viikko.

Täällä 39+0, nlassa kaikki ok. Sf-mitta oli suorastaan romahtanut, joten arvioni mahan roikkumisesta lienevät oikeita. Viime yönä jopa supisteli 1.5 ihan säännöllisesti ja osin kipuakin aiheuttaen jo, mut sitten se vaan loppui -HÖH-, ainakin heräsin monen tunnin päästä ilman mitään oireita :(.

No, ekat napakammat supparit, joten ihan toivoa antavaa. Haluisin jo kovasti nyytin syliin, varsinkin kun nyt olis esikolle hoitopaikka hyvin tarjolla! Illalla meinaan saunoa lämpimistä keleistä suolimatta, jos se auttaisi ensi yönä saamaan hommaa käyntiin.

adalmina

Vierailija
24/38 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis 1.5 tuntia tietenkin supisteli!

Vierailija
25/38 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntai- maanantai välisestä yöstä lähtien ollut supistuksia viiden minuutin välein eikä loppua näy. Kipeitä ovat ja kahteen yöhön en oo kunnolla nukkunut, ongelma on vaan siinä et ne supparit ei oo avannut paikkoja yhtään lisää.

Naistenklinikalla jo kylläkin mun papereissa et sit kun mun voimat loppuu etten enää jaksa kärvistellä näöiden kanssa niin pääsen käynnistykseen. Käyrälläkin näkyi niin isoja suppareita et kätilö jo sanoi et sisätutkimuksen jälkeen saisin epiduraalia jos haluaisin mut eipä ollut mitään tosissaan tapahtunut niin kotiin läksin. Laitoksella olin siis silloin su-ma välisenä yönä.

Edellisetkin synnytykset on käynnistettyjä niin kovin hanakasti en haluis tätä käynnistyttää kun olis kiva kokea et mitä se luonnollisesti alkava synnytys on, mut ilmeisesti mulla on vaan niin laiska kohtu ettei toivookaan että tulis ilman apua ulos.

Pojat on molemmat mökeillä, isompi Nilsiässä ja pienempi täällä helsingissä tän viikon joten ei tartteis muksujakaan hoitoon viedä tai ketään tänne hälyttää jos synnyttäis mut ainakin huomiseen meinaan kyllä vielä koittaa jaksaa. Eli ei muuta kuin siivoomaan, jos sais suppareihin vauhtia...

Onnittelut kaikille nyyttinsä saaneille!

LEM 39+2

Vierailija
26/38 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa..Poika oli ekaa päivää tarhassa 6 viikkoon ja ihana rauha mulla täällä..Ja vielä ei ole hermoja raastavasti mulle kiukutellut..Ilmeisesti teki hyvää meille kummallekin tää tarhan aloitus..Ei siis ole tarhassa kuin 2 päivänä viikossa leikkimässä ikätovereiden kanssa..

Eilisestä iltapäivästä viidestä supisteli tähän aamuun kuuteen säännöllisesti muutaman minuutin välein, jopa kipeästi, mutta pirkuleet loppuivat taas kesken..Nyt olen päivän aikana saanut muutamia hassuja aikaiseksi, mutta ei enää säännöllisyyttä..Olisi pitänyt yöllä siis lähteä jo, kun siltä tuntui..

Vauvan pää tuntuu hyvin jalkojen välissä ja istuessa " painautuu" sisäänpäin..Supistuksen tullessa paine alapäässä lisääntyy..Kävely on tuskaa, hidasta ja vaivalloista..

Neuvolaan soitin aamulla ja veikkaili siellä, että lähtö tulee pian ja to ei nähdä enää..Toivottavasti olisikin oikeassa..

Nyt olen päivän pohtinut mennäkö taas näytille vai ei..Viimeksi käskivät tulla, kun säännöllisiä supistuksia tulee, kun oli to auki 2 sormelle..Luulen kyllä, että on nyt edistystä tapahtunut..Mutta en vaan halua mennä pettymään sinne uudestaan ja lähteä kotiin ilman vauvaa..Täytyy vissiin soitella sinne ja kysyä niiden mielipidettä..Välillä olen ihan valmis lähtemään siltä istumalta, mutta hetken päästä tuntuu, että vaan hätäilen turhaa..

Tulipahan taas turistua omia..mutta nyt taas huono olo vie voiton..

pikku_ruu & tytsy rv 39+5

Vierailija
27/38 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 39+0 olo on hyvä, vaikka päätä vähän särkeekin. Kovasti jo odotellaan omaa nyyttiä, mutta taitaa vielä monella olla vuoronumero ennen meitä.

VAUVANVAATEKOOT: meillä oli viimeksi ihan turhaan hankittuna 50/56 cm vaatteet, sillä erimerkkisten 62-vaatteiden koko hajonta oli jo sen verta suuri, että pienimmät oli alusta asti ok ja niillä pärjättiin. Esikoinen oli siis 3985g syntyessään ja pituutta 10 vrk-ikäisenä 54,5cm, jos oikein muistan ja siitä se venyminen on jatkunut reippaasti tähän asti. ;)

Nyt pitää vielä termiitti ulos tai muuten hajoittaa työhuoneen kokonaan. Just kiipes tähän tietokone pöydälle ja haluaa nyt näppiksen itselleen.

-E rv 39+0

Vierailija
28/38 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti alkuun suuret onnittelut kaikille nyyttinsä saaneille!

Pikku ruulla taitaa myös olla lähtöhetket käsillä... tsemppiä!

On tullut melkein koko kesä taustailtua mutta josko nyt näin elokuun kunniaksi pinoutuisin minäkin hiukan.

Vointi on äärimmäisen vaihteleva... päivittäin tulee erilaisia supistuksia. Tulee kipeitä ja kivuttomia, välillä tuntuu vatsassa, välillä selässä ja välillä myös reisissä... Viime tiistain tarkastuksessa paikat vielä kiinteästi kiinni ja vauva ei ole laskeutunut. Vatsa on toiminut sen kolmesti päivässä ja välillä lievää pahoinvointia. Välillä iski kummallinen tehopistos joka saa ahkeroimaan kotihommia oikein olan takaa ja välillä taas laiskottaa koko päivän... Yöt menee välillä valvoen ja alkuyöstä vaivaa usein levottomat jalat. Välillä kuten viimeyönä, taas nukun kuin tukki ja herään vain pissalle.

Tämä jatkuva vaihtelu saa mielen vainoharhaiseksi ja koko ajan miettii mikä olisi merkki lähestyvästä synnytyksestä...

KYSYMYS, jos jaksatte vastailla niin kertokaa synnyttäneet omista oloista ja tuntemuksistanne viimeisinä hetkinä...?

Täysin yksilöllistähän tämä touhu on, mutta itselläni ei esikoisesta ollut mitään tuntemuksia ja käynnistykseen mentiin... nyt kun tuntemuksia on, olisi mukava edes elää siinä toivossa että kyllä meidän pikkuinen sieltä itsekseen lähtisi tulemaan.

Hyvää vointia teille kaikille ja koitetaan malttaa vielä vähän :)

MrsKole 37+4

Vierailija
29/38 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksamista kaikille mahakkaille viimemetreille! Viimeistään kuuden viikon päästä pitäisi viimeisenkin elokuisen myöhästelijän olla maailmassa!

ERIA: Meillä kanssa poju on kärsinyt nenän tukkoisuudesta näin ensialkuun, mikä johtuu osittain ainakin vinosta nenästä joka jäi synnytyksessä hieman poskelleen. Meillä tokana yönä sairaalassa poju oli niin tukossa, ettei saanut imettyä rintaa kunnolla, vaan imi hetken henkeä pidättäen ja sitten haukkoi hetken henkeään ja sitten taas imettiin. Kunnon nenäimun ja tuhdin tippa-annoksen jälkeen olo helpotti niin pojulla kuin vanhemmillakin. Sairaalasta saatiin suolaliuostippoja mukaan ja ostin apteekista Nenä-Fridan, jolla räät saa imaistua kätevästi pois pienistä sieraimista. Suosittelen siis teillekin tuota Nenä-Fridaa ja suolaliuostippoja - saavat vanhemmatkin nukkua yöt paremmin!

VAATTEISTA: Ostin pienimpinä kokoina 56 cm bodyja ja potkareita 6-8 kpl. Ajattelin ensin, että toivottavasti ehditään käyttää niitä (ettei olisi turha ostos), mutta kun meidän poju syntyikin aika pikkaisena ripakinttuna (3140g ja 50 cm), niin 56 cm vaatteille on varmasti käyttöä. Osa 56 cm bodyista on vielä tosi reiluja, joten onneksi ostin niitä useamman - 60 cm olisi aivan liian isoja vielä.

IMETYKSESTÄ: Imetys on lähtenyt täällä tosi hyvin käyntiin, mitä nyt rinnat on välillä tosi pinkeät ja kipeet. Imuote on niin hanakka, että voin imettää ihan asennossa kuin asennossa ja maitoa heruu vapaasta rinnasta 15-20 ml ihan hetkessä. Ollaan laitettu maitoa jääkaappiin ja eilen aloin sitä pakastamaankin - saa vaan nähdä mitä me tehdään sillä kaikella kun sitä voi kertyä hyvinkin desin päivässä. Luovuttaisin mielelläni maitoa pikkukeskosten tarpeisiin, mutta vaikka asumme lähellä Jorvin sairaalaa (15 km), niin olemme väärällä puolella Espoon rajaa (rajalle 4 km) joten maidonhaku palvelu ei ulotu meille saakka, Espoosta ainakin hakevat.

Aamulla olin valmistautumassa imetykseen ja mies oli vaihtamassa pojalle vaippaa. Kun kuulin pojan itkun, alkoivat molemmat rinnat vuotaa kun Niagaran putoukset ja ehdin kastella liivit ja alkkarit ennen kuin sain harson käsiini...

Ja nyt kaikki joukolla synnyttämään! (tai ainakin ne jolla laskettu aika on pian käsillä)

T: *karmiini the maitobaari*

ps. Pitäisikö meidän alkaa pitää pinoa tuolla " vauvat" -puolella? Vois alkuun pitää samaa pinoa useamman päivän. Pitää vaan muistaa nimetä pino selvästi esim. *elokuiset 2006* ettei sekoitu viime vuoden elokuisiin, joita vauvat -palstalla näyttää pyörivän vieläkin aika aktiivisesti. (pitää ajaa ne taaperopuolelle ja ottaa palsta haltuun!)

Vierailija
30/38 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ok, verenpaine 116-72, hb 128, sf-mitta 33cm, painoa tullu yht. 4,4kg, pissa puhdas, sydänäänet 130. Ens viikolla sit jo seuraavan kerran. Toivottavasti ei tarvis mennä ;)

Mulle on tullut kans tuota huonoa oloa, ihan niinkuin alkuraskauden pahoinvointia :( Kipakampia supistuksia tulee päivässä ehkä 2 tai 3, mut maha tuntuu kovettuvan usein. Samoin tänään on ollu koko ajan sellanen tunne et olis iso hätä tulossa mut ei tule mitään kuitenkaan.

Että ei tänne mitään ihmeitä...

Peeveli ja nelkku rv 37+4

Vierailija
31/38 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sitä kökitään koneella ikkunanpesun jälkeen. Anopin avustuksella kaikkien kolmen kerroksen ikkunat on nyt pesty. Imuroin sitten samaan syssyyn appiukon auton,joka on minulla tämän viikon käytössä ja pesaisin huushollin keskikerroksen lattian. Nyt olen vähän nyykähtänyt...oma vika...

Ultrassa kävin, juu...Paikat valmiina vauvan tuloon, mutta kohdun suu suljettu. Vauva kiinnittynyt ja lähtökuopissa. Painoarvio nyt yli 3kg, joten jos täysaikaiseksi menee tulossa sellainen nelikiloinen vähintään. Ensi viikolla mietitään käynnistetäänkö synnytys rv 38 vai mitä tehdään...yli ei kuulemma päästetä. Meillä on pojat olleet niin harteikkaita, että ulosotot ovat olleet hankalia. Lääkärin tapaan ensi viikon tiistaina. Ai muuten aikamoinen koipeliini tämä jämppy kuulemma on, reisiluu todella pitkä, vastasi rv39, vaikka nyt on kasassa viikkoja vasta 36.

LEMillä alkaa olla jännät paikat ja taisi olla muutamalla muullakin suppailua aika ahkerasti. ~~~~~~~~~~~~lähetän suppailusäteitä niitä tarvitseville, pysyykööt vielä täältä pois.

Nyt painun sohvalle istuksimaan hetkeksi.

Opemamma

Vierailija
32/38 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himppu sentään että tuli paha mieli:( Kun oma neuvolatäti lähti kesälomalle ja tilalle tuli semmonen " kun ei mulla oo omia lapsia niin en tiedä" -typerys , niin tosissaan odotin tätä Viimeistä lääkäriä kun kuuta nousevaa jotta saisin itselle paremman mielen ja varmuuden asioista..Mutta toisin kävi..

Koko toimitus kesti tasan 8 minuuttia ja alkoi sanoilla " MinnaMakkonenOtaHousutVaanPois" otin housut pois ja kiipesin siihen pöydälle, ensin se runnoi mahan päältä, sen jälkeen jalkovälistä ja lopuksi ultralla katsoi.. Sitten se mutisi että" tossa on paperia pue vaan päälle" Ja kun olin saanut housut jalkaan lykkäsi täti jo neuvolakorttia käteen ja toivotti hyvät päivän jatkot..

Että näin..itkuhan siinä sitten autossa pääsi kun yritin neuvolakortista tihrustaa että mikä on tilanne.. Kaikki ennallaan muuten mutta kohdunsuu pehmeä.. Mitä se sitten tarkoittaakaan, normaalia elämää kai vain jatkettava? Ei kokoarviota, ei synnytystavasta mitään puhetta, ei mitään! Nyt on niin epätietoinen ja tyhmä olo ettei mitään rajaa.

On ollu niin kuvottava olokin, eikä uni tule millään, viideltä herään viimeistään, aivan sama monelta olen nukkumaan mennyt. Kaikki vaatteet kiristää, maha seisoo suoraan eteenpäin sf-mitta oli nyt 34. Itku!

Taidan mennä vähäksi aikaa sänkyyn itkustamaan ja sitten miehen siskon synttäreille:(

keru ja runnottu maha 36+1

Vierailija
33/38 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöt viety mummolaan, isäntää odottelen kotiin ja sitten hoidetaan tää vauva ulos täältä mun mahasta ;o)

Kerutus; Soita ihmeessä neuvolaan ja pyydä uutta aikaa. Tosi kurjaa, jos et saanut kysyttyä/vastausta mieltä painaviin kysymyksiin. Meikäläiselle ainakin sen neuvolakortin tulkitseminen on aina yhtä hepreaa. Lääkärit on kyllä täälläkin aina jotenkin tosi kiireisiä, mutta onneksi tutulta neuvolan tädiltä olen saanut vastauksen kaikkiin kysymyksiini.

Tänään kierreltiin esikoisen kanssa kauppoja oikein urakalla. Mulle tuli lopulta jo tosi huono olo. Sf-mitta oli muuten neuvolassa romahtanut viime viikosta 2 cm, eli kyllä tää vauveli on ulospäin tulossa! Ja kävelyllä yritän vielä nopeuttaa paikkojen aukeamista. Toivottavasti tehoaa, jalat on nimittäin taas ihan kaput!

Nyt sohvalle odottelemaan ukko kultaa ja sitten ulos syömään!

Kirppu

Vierailija
34/38 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Innokkaasti viime viikolla aloitin pinoutumisen tänne. Sitten jouduin viikonlopuksi sairaalaan tarkkailuun kovan päänsäryn sekä valkuaisen vuoksi. Ei kuitenkaan myrkytystä, joten levollisin mielin takaisin kotiin. Pitää kuulemma tosissaan välttää verenpaineiden nousua ja ottaa todella rennosti. Sehän ONNISTUU kyllä!

Onko kellään kokemusta raskausmyrkytyksestä? Eli missä vaiheessa lapsi on synnytetty/leikattu????

T:Tinttamaari 36+3

Vierailija
35/38 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo meidän 2006 elokuisten kannattaa laittaa sinne vauvat palstalle sitten omia pinoja ja tosiaan jatkaa vauva-arjesta sitten :) Olisi varmaankin mukavaa jatkaa, kun on tällainen huippuporukka kasassa.

Kunpa tämä nyt älyäisi syntyä, kun tänäänhän on laskettu aika mutta ei taida vauva tietää, että tämä päivä olisi jotenkin erikoinen....

Pia taas

p.s kirjoitteliko hanneli tänään vai tuliko lähtö jo?

Vierailija
36/38 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovasti porukka tuntuu olevan lähtökuopissa. Lupaavia oireita riittää :)

Opemamma: Úteliasuuttani kysyn, että minkä pituinen teidän tulokkaan reisiluu sitten oli? Meille lääkäri puhui että 8cm kertoo jo pitkästä vauvasta. Meidän vauvalla sitä pituutta oli 7.1cm.

Ja sitä omaa napaa: Tänään oli neuvola ja terkkari onnistui säikäyttämään minut kunnolla. Eli verenpaine oli ok, hb noussut hyvin viime kerrasta (103->119), painoa tullut liikaa (tietysti), sf-mitta 41cm.

Sitten oli vuorossa vauvan sydänäänten kuuntelu. Hyvinhän ne löytyi ja mielestäni pompotti ihan mukavasti. Terkkari on aina kuunnellut pitkään joten en heti kiinnittänyt mitään huomiota mutta sitten hän tuumasi että syke painui ihmeellisen alas. Ja kuuntelua jatkettiin. Kysyin suoraan, että onko hän huolissaan ja tarpeen tullen lähden tietenkin sairaalassa käymään. Syke palautui sitten 130-150 välille käväistyään 120 tuntumassa. Terkkari tutki papereitaan ja tuumasi ettei ole tarve lähteä mutta torstaina menisin uudelleen hänen luokseen niin kuunneltaisiin uudestaan vauvan sykettä. ohjeeksi kotiin antoi seurata vauvan liikkeitä ja tarvittaessa tekemään liikelaskentaa.

Vaikka mä tiedän terkkarin olevan tarkka ja ottavan kaiken viimeisenpäälle mutta ehdin silti huolestua. No vauva on liikkunut illalla aktiivisesti eli sen puolesta ei ole mitään huolta.

Nyt sittentorstaita odotellessa...

pubu ja Unski rv37+4

Vierailija
37/38 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti monet yrittävät hätyytellä vauvoja maailmaan, sitä tuntee itsensä ihan laiskaksi, kun en millään viitsi alkaa suursiivoilemaan tms. josta tulikin mieleen, että Opemamma se taas tänään unohti olevansa lomalla, kun oli ikkunat ja lattiat kiillottanut ;-)

PUBU: meidän tällä kolmosella on nyt kuukauden ajan ollu todella alhainen syke, eli tuolla 120 päälle. Edellisillä en tollasta lukua ole saanut kertaakaan, vaan se on aina ollut 130 päälle. Mutta tuo 120 menee kuulemma vielä ihan normaaliin kirjoon ja sitten kun vauva liikkuu, luku nousee päälle 130.

Oon muuten Pubu ajatellut muutenkin sua tänään, kun mulle iski taas tajuton anoppiahdistus sunnuntaina. Mun ei tässä loppuraskaudessa pitäis olla appivanhempien kanssa tekemisissä lainkaan, koska kakkostakin odottaessa mulla meni pinna niihin aivan totaalisesti juuri ennen vauvan syntymää...ja taas tuntuu olevan sama juttu. Olen liian herkkä kaikelle, mitä heidän suustaan tulee.

Onkohan tämä vauva muistanut vilkaista vuokrasopimustaan? Siinä on huomenna viimenen voimassaolopäivä. VArmaan täytyy tehdä kahden viikon jatkosopimus.

Pumpuli

Vierailija
38/38 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä mua oikein hävettää kun purkaudun anoppi-rintamalla mutta sitten muistan, että jos ei muut niin sinä ainakin ymmärrät mitä tarkoitan. Mietin tässä sunnuntaina, että jos ihmisellä ei ole mitään hyvää sanottavaa niin miksei sitä voisi olla vaan hiljaa, miksi pitää pahoittaa toisen mieli... tarkoituksellako???

Sitten tuli sellainenkin juttu mieleen, että jos välit menisivät totaalisesti eli mä en olisi enää tervetullut anoppilaan niin mites vierailut hoidettaisiin pienen vauvan kanssa joka on (toivon mukaan) täysimetyksellä? Mua vähän harmittaa että appi kuuli mun tilitykseni ystävälleni silloin pojan synttäreillä mutta kuten jo kirjoitin niin sanojeni takana seison.

Ja niistä sykkeistä. Hyvä kuulla etteivät olleet sitten liian matalia. Meidän terkkari on tarkka mutta samalla hieman epävarman oloinen. vastaanotolla tuli jo tunne että sokea taluttaa sokeata. Ehkä häntä jännittää se että minäkin olen hoitoalalla. Mä voin olla hyvä vanhustenhoidossa ja tietää siitä yhtä jos toista mutta ei mun ammattitaito riitä neuvolan puolelle.

Illan jatkoja :)