Kaikki kääritty folioon...
Oon saanu esim. leipää ja muuta ruokaa mikä on kiva juttu, mutta tää ihminen on käärinyt kaiken folioon.
Tietämätön ihminen.
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Siitähän sä saat näppärästi hattuja itsellesi.
Tää ei liity sun hattuihisi.
Hyvä olla foliohattu, niin eivät löydä rokotettavaksi ja voi vielä äänestää Perussuomalaisia ilman syöpää.
No voithan sä ottaa ne pois foliosta ja laittaa pussiin.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä olla foliohattu, niin eivät löydä rokotettavaksi ja voi vielä äänestää Perussuomalaisia ilman syöpää.
Tee itse hattusi.
Mitä se haittaa?
Terveisin: väsäsin juuri eväsleipiä huomiseksi duuniin ja käärin ne folioon
Foliohattujen historiaa.
https://m.hikipedia.info/wiki/Foliohattu
Jo kivikaudella sähkömagneettiset aallot, laser, ajatuksenluku ja etämielenhallinta olivat ihmisten jokapäiväinen ongelma. Mitään keinoa suojautua ei ollut, mutta kivikauden ihmiset yrittivät. He tekivät myssyjä nahasta ja villasta ja käyttivät niitä. Näitä (sähkömagneettisilta aalloilta, laserilta, ajatuksenluvulta ja etämielenhallinnalta suojaamattomia) hattuja on löydetty arkeologisissa kaivauksissa. Kivikauden ihmiset olivat foliohattujen puutteen takia alati alttiina sähkömagneettisille aalloille, ajatuksenluvulle ja etämielenhallinnalle ja tämän seurauksena he olivatkin sangen taikauskoista ja hölmöä sakkia, josta kivikirves oli sangen näppärä keksintö.
Kokeile kääriä penis folioon ja maista.
Suolainen ruoka tai metalliastia muodostaa folion kanssa sähköparin ja alumiinia liukenee ruokaan. Alumiinihan on ihmiselle myrkkyä. Peruskoulun fysiikkaa tuo sähköpari joten eiköhän sen kaikki tiedä. Pitää vaan hiukan soveltaa saatua tietoa käytäntöön. Ehkä tätä ei jotkut pässit tajua jos eivät ole penaalin terävimpiä kyniä tai eivät ole kuunnelleet kun ilmaista opetusta on annettu. Mikä sinänsä on harvinaisen typerää.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se haittaa?
Miten voi olla mahdollista ette tiedä? KVG
Wanhoja ketjuja ..
Warmaan 10-20 wuodessa olet jo tukehtunut folioihisi
Sincc
Minä imuttelen vain tuoreita peniksiä.
Sincc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se haittaa?
Miten voi olla mahdollista ette tiedä? KVG
"yhy yhy vaahtoan epäselvästi jostain asiasta enkä suostu avaamaan sitä yhtään vaan käsken googlettaa."
Persumiesten päät on kääritty folioon.
On näköjään helppoa uskoa salaliittoihin, niin ei tarvitse yrittää ajatella itse.
Eniten alumiinialtistusta aiheutuu viljatuotteista, eräistä vihanneksista kuten sienistä, pinaatista, retiiseistä ja lehtisalaatista, teestä ja kaakaosta sekä eräistä vauvanruoista. Esimerkiksi kahdensadan gramman suklaalevy voi sisältää jopa 30 milligrammaa alumiinia.
Siitähän sä saat näppärästi hattuja itsellesi.