Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (269)

Vierailija
1/269 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenties ap:lla on vinkkejä siihen miten vastahakoinen lapsi pakotetaan siivoamaan ilman, että siitä tulee lasua?

Vierailija
2/269 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttäviä sikolättejä. Meillä ei ole koskaan näyttänyt tuolta, ei edes lukuisten remonttien keskellä. Ja tämä on ihmisten mielestä hauskaa läppää???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/269 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se koti tuolta näyttää jo viikossa jos itse on kipeä ja lapset toipilaita tai terveitä.

Vierailija
4/269 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenties ap:lla on vinkkejä siihen miten vastahakoinen lapsi pakotetaan siivoamaan ilman, että siitä tulee lasua?

Jos et yhtään keinoa keksi itse, niin jätä lapsesi huostaan. Parempi niin.

Vierailija
5/269 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se koti tuolta näyttää jo viikossa jos itse on kipeä ja lapset toipilaita tai terveitä.

Ei näytä.

Vierailija
6/269 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän jos keskittyisitte vaan niihin omiin koteihinne...

Vierailija
7/269 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvissa näyttää sotkuisemmalta

Vierailija
8/269 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, no on kyllä :O

Ei meillä tuollaista ollut kun olin lapsi ja piti aina laittaa astiatkin tiskikoneeseen ruokailun jälkeen. Nykyään tuo olisi varmaan lapsityövoimaa :D

Vierailija
9/269 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa kun lapsi repii tapetit seiniltä kannattaisi hakea sille apua.

Vierailija
10/269 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noista kämpistä näkee, että elämänhallinta on ollut hukassa jo kauan. Jos ei pyykkejä saada edes pyykkikoriin, vaan ne lojuvat pitkin lattioita, niin silloin pitäisi tehdä suuri jätesäkkipuhdistus. Kaikki jätesäkkiin mikä ei löydä muutaman huomautuksen jälkeen paikaansa. Näin olen toiminut omien lasteni kanssa ja siistiä on ollut aina.

Vierailija
11/269 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa tavaraa ja liian vähän säilytystilaa.

Vierailija
12/269 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän jos keskittyisitte vaan niihin omiin koteihinne...

Nuohan ovat ihan itse kuvia laittaneet julkisiksi. Kai niitä on tarkoitus silloin arvostella?

Vierailija
13/269 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei näytä.

Kyllä näyttää. Norokierre käy läpi koko perheen niin se on siinä.

Vierailija
14/269 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei näytä.

Ai teillä heitellään ne oksulakanat pitkin lattioita? Keittiön tasoille kasataan kaikki mahdollinen, eikä laiteta tiskikoneeseen? No en ihmettele, että noro on teillä kierre.

Vierailija
15/269 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ap, mutta lapsen voi opettaa leikkimään siten, että koko kämppä ei ole kymmenen minuutin jälkeen kuin taistelutanner. Leikki rajataan tiettyyn alueeseen. Ja aikuisten tavaroita ei missään nimessä anneta leikkiin mukaan.

Vierailija
16/269 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei näytä.

Ai teillä heitellään ne oksulakanat pitkin lattioita? Keittiön tasoille kasataan kaikki mahdollinen, eikä laiteta tiskikoneeseen? No en ihmettele, että noro on teillä kierre.

Jos kaikki on kipeinä, ei ole ketään joka lataisi tiskikoneem.

Tai viikkaisi pyykit kaappiin.

Varsinkaan kun me ollaan yrittäjiä joiden on pakko käyttää ne vähäiset voimat työntekoon myös sairaana.

Vierailija
17/269 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttäviä sikolättejä. Sossuilmoituksen paikka jokaikisessä kuvassa. Tämä kyllä selittää nykynuorten pahoinvoinnin.

Vierailija
18/269 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvita kuin äiti etätöihin ja 3-v ja 6-v puuhailemaan siksi aikaa keskenään. Voin kertoa, että katalogikuvaston siisti koti näyttää etätyöpäivän jälkeen juuri tuolta. Mä siis rakastan siivoamista ja meillä on siisti koti. Mutta mulla on myös touhukkaat lapset. Jos ne päättää esim. kiskoa sohvatyynyt irti ja rakentaa majan, leikkiä piilosta ja tyhjentää vaatekaapin lattialle, niin se tapahtuu 15 minuutissa ja näyttää siltä, kuin meillä ei olisi siivottu viikkoon. Ja meillä siis todellakin siivotaan joka päivä!

Vierailija
19/269 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei näytä.

Jos kaikki on kipeinä, ei ole ketään joka lataisi tiskikoneem.

Tai viikkaisi pyykit kaappiin.

Varsinkaan kun me ollaan yrittäjiä joiden on pakko käyttää ne vähäiset voimat työntekoon myös sairaana.

Selityksen makua. Kyllä sitä jaksaa sen verran että vie ne oksulakanat edes pyykkikoneeseen. Ja jos on noro, niin miten voi saada keittiön ylösalaisin? Ei siellä kai mitään gourmeita silloin kokkailla, jotain jaffaa ja mustikkakeittoa korkeintaan hörpitään. Ja jos olette yrittäjiä, niin toivottavasti teillä ei ole asiakkaita naamatusten norossanne. Kukas ne kakarat hoitaa muuten?

Vierailija
20/269 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvita kuin äiti etätöihin ja 3-v ja 6-v puuhailemaan siksi aikaa keskenään. Voin kertoa, että katalogikuvaston siisti koti näyttää etätyöpäivän jälkeen juuri tuolta. Mä siis rakastan siivoamista ja meillä on siisti koti. Mutta mulla on myös touhukkaat lapset. Jos ne päättää esim. kiskoa sohvatyynyt irti ja rakentaa majan, leikkiä piilosta ja tyhjentää vaatekaapin lattialle, niin se tapahtuu 15 minuutissa ja näyttää siltä, kuin meillä ei olisi siivottu viikkoon. Ja meillä siis todellakin siivotaan joka päivä!

Satunnaiset leikit on kyllä ihan eri asia kuin nuo kuvat, joissa näyttää pyykit, tiskit ja paskat lojuneen esillä jo hyvän tovin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi