Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan lenkille, mutta

Vierailija
29.05.2014 |

täällä vaan sataa :(

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu täällä kuin ap:llä. Miten te sitten sateeseen lenkille pukeudutte? Kyllä mulla tulee vesi läpi alimpaan vaatekerrokseen asti vaikka vedän verkkareiden päälleni vielä tuulipuvunkin. Kun taannoin kävelin puolituntia kaatosateessa niin olin ihan likomärkänä alusvaatteita myöten. Mutta pakko oli lähteä kun raitista ilmaa piti saada.

Vierailija
2/13 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 14:25"]

Sama juttu täällä kuin ap:llä. Miten te sitten sateeseen lenkille pukeudutte? Kyllä mulla tulee vesi läpi alimpaan vaatekerrokseen asti vaikka vedän verkkareiden päälleni vielä tuulipuvunkin. Kun taannoin kävelin puolituntia kaatosateessa niin olin ihan likomärkänä alusvaatteita myöten. Mutta pakko oli lähteä kun raitista ilmaa

piti saada.

[/quote]

Mulla oli tänään vaan ohuet pitkät juoksutrikoot, ohut juoksupaita ja sen päällä ohut juoksutakki. Ei palellut. Saisin välittömästi tuskatilan,jos laittaisin tuulipuvun ja alle vielä verkkarit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä paistaa aurinko :-)

Vierailija
4/13 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lippis päähän.

Vierailija
5/13 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en, mutta koira..

Vierailija
6/13 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tulin palauttelevalta lenkiltä, ihan mahdottoman raikas ilma ja helppo hengittää! Mulla oli päällä tuulisuojalliset juoksutrikoot, pitkähihainen juoksupaita, ohut soft shell -juoksutakki, pipo ja hanskat. Hyvin tarkeni, vaikka vauhti oli rauhallinen. Toki kastuin, mutta mitä väliä? Kotona kuitenkin menen suihkuun.

Vierailija
7/13 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minultakin jää lenkkeily tältä(kin) päivältä. Tuollainen sade ei enää ole pukeutumiskysymys. Tihkusade on mieluinen ja raikas lenkkikeli, mutta kaatosateessa lenkkeily ei ole missään vaatteissa nautinto.

Vierailija
8/13 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeutumiskysymys.:)

Vierailija
9/13 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Ja mitä sitten? Ainoa haitta sateessa on se että silmälasit kastuu ja näkee vähän huonosti. Sateessa on hyvä juosta kun on happirikas ilma ja poluilla on vähemmän muita haahuilijoita. Juoksu vaatteet on joka tapuksessa lenkin jläkeen pesukunnossa vaikka aurinko paistaisi.

Vierailija
10/13 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin täälläkin, mutta tulin just 8k lenkiltä

Vierailija
11/13 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvii olla kummosetkaan lenkkivaatteet, juokset vaan sellaista vauhtia että pysyt lämpinänä.

Kävin eilen illalla, hyvää teki vaikka alkuun vitutti :)

Vierailija
12/13 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sateella käytän crosstraineria.

Vierailija
13/13 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ihanaa, kun on viileämpää! Just täydellinen lenkkisää. Se todellakin on vain pukeutumiskysymys. Itsekin aion mennä lenkille tänään, satoi tai paistoi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän