Miten esittää uudelle tuttavuudelle salaisimmat seksitoiveensa
Eli miten toimia? Itse olen kiinnostunut 69:stä ja takaapanoista. Miten ja koska vihjaisen näistä?
Kommentit (7)
Ihan milloin ja miten vain. Nuo nyt eivät ole mitään epäilyttävää extremeä. Jos toinen ei niistä innostu, OK, mutta tuskin pitää sinua minään välteltävänä hyypiönäkään.
Jos olet nainen niin eikun miehen naaman päälle ja veitikka suuhun. Takaapäin hoituu sillä kun pyllistelet vaikka sohvalla ilman housuja, kyllä se siitä innostuu ilman sanomisia. Miehenä taas joutunet ehkä hieman avaamaan "voitaisko kokeilla tätä ja tätä" jne.
Ei mun muija ainakaan ole koskaan kyselly mitään kun on jotain uutta halunnut ja paljon jännempää on just noin. Esim halusi peppuun niin laittoi tyynyn silleen etten päässy työntymään pimppaan ollenkaan ja sanoi vaan että panet nyt sinne mikä on näkyvillä ja oli liukkaripurkinkin tuonu viereen. Ai että rakastan tuota naista joka avasi mun seksuaalisuuden kokeilunhalullaan.
Kakkaseksin ystävänä en kyllä tiedä miten esittäisin toiveeni. Vaatiiko pitkäaikaisia tapaamisia? Miten vastaavat kakan ystävät ovat toimineet?
Miksi pitää vihjailla? Kannattaisi kasvaa sen verran aikuiseksi ennen pissavehkeiden yhteensovittelua, että asioista pystyy puhumaan.
Varpaat kiinnostaa naisessa. Pitävätkö naiset tärähtäneenä,jos haluaa imeä heidän somia varpaitaan?
Uusi naisystävä haluaa itse aina lopuksi takaapäin, että voi samalla hieroa klittaa ja saada orgasmin samaan aikaan kanssani. 69:Iin siirryttiin ekaa kertaa ihan luontevasti, kun hän otti suihin maatessaan vieressäni pää kohti jalkojani ja vedin vain siitä pillunsa kohti naamaani.
Varmaan puhumalla. Jollei uusi pano sitten ole ajatustenlukija.