Ihanaa! Sain koronarokotteen ja voin alkaa elää normaalia elämää.
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Voit silti sairastua koronaan
Et voi. Ei kuviteltuun tautiin voi sairastua.
Kai tuli mukana joku lappu, että voit edelleen tartuttaa muita.
Ja levittää koronaa. Että maskia päähän ja turvavälit kuntoon niin kuin tähänkin asti.
Paitsi ettet kyllä saanut, koska vähänkö olisit tyhmä, jos olisit yksi kuudesta tänään rokotteen saaneesta ja tulisit tänne meuhkaamaan...
En ole saanut rokotetta ja olen koko ajan elänyt normaalia elämää.
Vierailija kirjoitti:
Ja levittää koronaa. Että maskia päähän ja turvavälit kuntoon niin kuin tähänkin asti.
Paitsi ettet kyllä saanut, koska vähänkö olisit tyhmä, jos olisit yksi kuudesta tänään rokotteen saaneesta ja tulisit tänne meuhkaamaan...
Yksi kuudesta???
Vierailija kirjoitti:
yllä Ei Suomesta happi loppuisii, vaikka kaikki vapaahengittäisivät. Jokainen on kuitenki aika hyvässä hapessa. Sinustakin sitä on 65 painoprosenttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä meinasti tehdä ensimmäisenä?
Mulla on lomaa tammikuun lopussa, joten lähden etelän lämpöön.
Et voi elää yhtään sen kummemmin kuin tähänkään asti.
Heh
Asiantuntijat vastasivat 14 kysymykseen viruksesta ja rokotteista
https://yle.fi/uutiset/3-11705146
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi kuudesta???
Heh heh hih hih... Joku luulee, että vain 6 olisi rokotettu tänään... Hah hah hihihihi...
Kun on rokotettu, tarviiko maskia käyttää sitten ollenkaan.
Onko rokotetut maskivapaita..
Koekaniinille kiitos! Joskus ensi vuonna voin mahdollisesti harkita rokotteen ottamista, mutta katsotaan nyt ensiksi, miten näissä ihmiskokeissa käy.
Vierailija kirjoitti:
Kun on rokotettu, tarviiko maskia käyttää sitten ollenkaan.
Onko rokotetut maskivapaita..
Ei ole.
Rokote vie EHKÄ vain oireita pois. Yläpuolella YLE linkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkkailepa aivotoimintasi häiriöitä seuraavat 12 kk - jos siis pystyt niitä itse havaitsemaan.
Miksi? Mihin tämä perustuu? Ei ainakaan mihinkään tutkimustuloksiin. Duunarikoulutuksen saaneen ihmisen omassa päässään muodostamaan mielipiteeseen todennäköisesti. Tarkkailepa omaa aivotoimintaasi.
Tuota rokotetta ei ollut edes olemassa ennen huhtikuuta joten pitkäaikaisvaikutuksia ei tiedetä
Kuulemma terveysviranomaiset tietävät rokotteesta kaiken, muun muassa sen, ettei sivuvaikutuksia ole. Sitä minä en ymmärrä, miten heillä voi olla pitkäaikaisvaikutuksista tietoa vaikka itse rokote kehitettiin vasta pari kuukautta sitten.
Luulin että ensimmäisenä rokotetaan hoitohenkilökunta joka, kuten minä, on koko ajan elänyt normaalia elämää menemällä töihin. Vai siis aletaanko sinulle avata ravintoloita ja järjestää tapahtumia?
Käyttäjä370599 kirjoitti:
Koekaniinille kiitos! Joskus ensi vuonna voin mahdollisesti harkita rokotteen ottamista, mutta katsotaan nyt ensiksi, miten näissä ihmiskokeissa käy.
Kaksi vuotta Suomessa tutkitaan rokotteen ottaneita. Sen jälkeen kannattaa alkaa harkita.
yuktyu kirjoitti:
ihanampaa, kun voin jatkaa normaalia elämää loppuikäni vaikken ole kokeillut piikkejä enää 17 vuoteen enkä tästä eteenpäinkään
etkö edes jäykkäkouristusta? Siinä ei hyvä heilu jos saa haavan ja siihen menee jotain mikä sinne ei kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Montako kertaa sars cov 2 -virus on voitu eristää ihmisestä?
Miksi rokotteessa käytetään keinotekoisesti luotua viruksen lähetti rna:ta, jos oikeaakin olisi ehkä saatavilla ihan maailmanlaajuisesti?
En osaa vastata näihin.
Sputnik rokote Astra Zenecan rokote käyttää modifioitua influenssa virusta ja Pfizerin ja Modenan rokotteen ovat mRNA rokotteita. Minun ymmärtääkseni RNA rokotteet ovat halvempia ja nopeampia valmistaa ja mahdollisesti helpompi muokata eri viruksia vastaan. RNA rokotteiden pitäisi myös olla turvallisempia ja aiheuttaa vähemmän haittavaikutuksia kun eläviä viruksia sisältävät rokotteet.
Autismin sä sait.