Rokotettu hoitsu: Odotin rokotusta mielelläni. On ollut pelko, milloin korona tuodaan kotiin. WHAAAT?! Nolo!
Siis eihän rokote estä tartuntaa eikä tartuttamasta. Korkeintaan saattaa ehkä lieventää omia oireita.
Tämäkö on hoitohenkilöstön taso? Noloa ja hiukan pelottavaakin.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Ja mitkäs meriitit sulla on terveysalalta? Lääkäri vai?
Olen kuule paljon aiheesta lukenut.
Vierailija kirjoitti:
Ohhoh ja itsekö et ole yhtään perehtynyt rokotteeseen? Kannattaa vähän lukea uutisia, ettet ihan harhaan mene ja luule saavasi jotain taikaviittaan verrattavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤣 Ja mun pitäisi luottaa sun lähdekriittisyyden tasoon 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti sinä tai siteerattu hoitsu ette itse vaivaudu lukemaan.
Hyvä kun tulit kertomaan. Olinkin ihan varma, että täältä palstalta se paras tieto ja ymmärrys löytyy.
Kuka hullu nyt lääkäreitä terveyteensä liittyvissä asioissa kuuntelee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teemu Vehkalako siellä?. Lähdekritiikki... Se lähdekritiikki ja medialukutaito. Foliohattuilu ei ole meriitti.
Niinpä. Lampaille löytyy tekstiä esim. THL:n sivuilta.
"Miltä koronavirusrokote suojaa? Suojaako koronavirusrokote koronavirustartunnalta?
Koronavirusrokote tarjoaa suojaa koronavirustautia ja erityisesti sen vakavia muotoja vastaan. Ei vielä tiedetä varmasti, estävätkö koronarokotteet viruksen tarttumista ihmisestä toiseen. Tieto tästä tarkentuu tutkimustiedon karttuessa."
Voiko nuo rokotetut hoitajat ja lääkärit nyt tartuttaa Koronan potilaisiin ja perheeseensä?
Tällaisia vammaisia siellä on hommissa.
Vierailija kirjoitti:
Voiko nuo rokotetut hoitajat ja lääkärit nyt tartuttaa Koronan potilaisiin ja perheeseensä?
Tietysti voivat.
"Whaaaaat!? Nolo!" Kuulostaa joltain mikä teille on siellä trollitehtaalla opetettu liittämään aiheeseen kuin aiheeseen :D
"Bellingcat paljasti että FSB järjesti Navalnyin myrkytyksen" Whaaaaat!? Nolo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä, mutta mulla ja sulla on se ero, että luotan yliopistossa lukeneisiin, en naapurin Marjon youtube-kanavalla lausuttuihin väitteisiin
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kun tulit kertomaan. Olinkin ihan varma, että täältä palstalta se paras tieto ja ymmärrys löytyy.
Kuka hullu nyt lääkäreitä terveyteensä liittyvissä asioissa kuuntelee?
Tänään just THL:n Nohynek kertoi paljonkin rokotteesta ja siihen kantsisi varmasti sekä sinun että tuon hoitajankin tutustua niin ette suotta enempää itseänne nolaisi.
Hölmö aloitus.
Totta kai sairaanhoitaja tietää, että edelleen pidetään hygieniasta huolta.
Mutta mikäli huonolla tsägällä sen viruksen kuitenkin työpaikastaan saisi, ei sairastu - jolloin oma viruseritys on huomattavasti vähäisempää kuin siinä tapauksessa, että saa sen ns. kunnon taudin.
Ja silloin ne kotona olijat altistuvat paljon vähemmälle virusmäärälle.
Joku idiootti täällä on tietävinään asioista, joista ei tiedä yhtikäs mitään.
Mun mielestä toi on SuperHoitaja. sitä on koko ajan huolestuttanut, etei korona tartu kotiin, mutta yhtään se ei välitä hoidettavista, eli kuten vanhuksista hoivakodeissa, sairaaloiden geriatrisilla osastoilla, tai vaikka
ITALIAN KAUHUJEN SAIRALASSA, jossa lääkäritkin oli koronassa ja tartutti potilaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä, mutta mulla ja sulla on se ero, että luotan yliopistossa lukeneisiin, en naapurin Marjon youtube-kanavalla lausuttuihin väitteisiin
Ai Marjo on THL:n duunissa ja puhuu puuta heinää?