Enskattarien tiistai: Toivoa täynnä
Uskaltauduin aloittamaan uudella otsakkeella, kun kello löi juuri tiistai päivän puolelle- mie täällä yötöissä aherran, onneksi tosin on hyvin hiljaista osastolla. Kauhiasti olitte muuten ehtinneet maanantain aikana kirjoitella, mukava lueskella:)
MaryRose: Onnea työpaikan johdosta:) Kuulostaa vaan hurjalta tuo opiskelu- ja työtahtisi- ethän pala loppuun? Itsekin joutunut joskus työskentelyä opiskelun ohessa rajaamaan,kun alkanut mennä vähän liian lujaa:( Päivittäinen punkku-annos kuulostaa kivalta, nam:) Sopisin kai paremmin Ranskaan tms maahan,jossa viiniä juodaan päivittäin ruoan kanssa, sivistyneesti tieteskin:) Pupuilunne määrä on herättänyt keskustelua, miekin kommentoin, että nauttikaa nyt toisistanne, kun vielä noin jaksatte. Ah, voi niitä aikoja, jolloin meilläkin..nyt on tosiaan sitä harvempi tahtista meininkiä, kuten joku jo kirjoittelikin..Mutta MaryRose, jo on ihme, jos ei nyt tärppää:) !!!!!
Jessicalle tsempitystä ja TOIVOA,kuten otsikkokin lupaa!! Peukut ja varpaat on täällä aianskin pystyssä!!
Meriheppa: miuakin mietittänyt, miten kropalle käy,kun pillerit joskus lopettaa: söin ite joskus teininä diane nova-pilleriä iho-okelmiin, nyt näppyjä yasminin kanssa ei tuu,kuin harvakseltaan, mutta ihoni on niin HERKKÄ, että jää helposti arpi:( Siis, olenkohan hormonimyrskyn kourissa ihan näppyjen peitossa, muutenkin näytän tosi nuorelta, vaikka 24 piakoin jo täytänkin..hui! No tärkeintä olisi tietty raskautua, kun pillerit lopettaa, viis näpyistä- ja uudesta teini-iästä:)
Peipposkan olen samoilla linjoilla: Seksi ei toimi, jos on pakkopullaa! Kivaa ja kutkuttavaa sen olla pitää, eikös?!
Killa: NAUTI Sie lomastasi vielä viikon verran:) Miten aiot viikun lomaviikon käyttää?? Miulla alkaa 10pv loma torstaiaamuna, kun nämä yöt loppuu...Pieniä matkoja olisi tarkoitus tehdä kotimaassa ja naapurimaassa. Kummityttö 3kk lähtee mukaan Ruattiin vanhempiensa kanssa,omin lapsen siis itelleni. Toiv. Neiti tuittu osaa vain olla nätisti, niin vauvakuume hiipii vahvemmin miehenkin sisimpää kolkuttelemaan:)
KM & Sara-Maria: Ihana kuulla heppaimmisten ajatuksia:) Omani kanssa juuri väännettiin helteessä koulua tänään, että oli ihanaa, polle oli niin mukana touhussa, yritti kaikkensa:) Kyllä hevosen selässä häviää hetkeksi kaikki maalliset murheet; parasta irtioottoa:) *Vilkutuksia siis, miulta ja hepalta:) *
Juliaana: Ah, onpa ihanan kuuloiset häät tulossa teitille:) Oikein päivä prinsessana, once in a lifetime-experience!!
Greetas: No jo on oireet:( *lämpöajatuksia*
nellamaija: menkkakivut ei ole kivoja:( Oletko kokeillut Miranax-nimistä valmistetta (reseptillä)? Siitä yleensä vastetta, jos muu ei särkyyn menkkakivuissa auta, viimenen mahku on ainakin Ponstan forte - särkylääke, jota yksi tuttu sisätautilääkäri kirjoitti kaverille menkkakipuihin..hoitaja nostaa taas täällä päätään..
_apila_ mulla samaa vaivaa; Kunnon pupuilujen jälkeen on paikat pipinä. Bepanthen on ollunna kovassa käytössä. Tämä alkoi antibioottikuurin jälkeen, ja kaikki on tsekattu - gynellä oon käynyt ja tauteja ei ole. Liukaste onneksi jelppii myös kivasti - ja mies suhtautuu ymmärtäväisesti:)
Naksu - ja kaikki muutkin : +++++++-tuulia:)
ON: Miehen kanssa eilen tiukka keskustelu: Miehellä pelko taloudesta, jos/kun vauveli tulee; mies haluaisi meillä olevan jonkinlaisen pesämunan (mistäpäs sellaisen saa??). Mies pelkää , miten ihmeessä asuntoa ja kahta autoa ylläpidetään yhden tuloilla. Ymmärrän miehen huolen, mutta itse, kun olen vähän sillä linjalla optimistina, että kyllä sitä aina pärjätään, kun vähän jostakin tingitään. Eli ehkä kumpikin saa tulla itseensä. Mies tajusi huoleni siitä, että kun en tiiä tarkkaa ajankohtaa, koska vauveli saa tulla - saatin jonkinlainen sopu asiasta aikaan. Mies kertoi, kuinka kummitytön vierailu taas jotakin hänessä liikautti, eli työstää vauva-asiaa koko ajan!! En siis menetä toivoani:) Ja mekin ostettu nyt vasta 1.Oma kotimme, eli ehkä nyt voi nauttia siitäkin ja totutella uuteen elämäämme- mie olen vain sellainen kaikki mulle heti nyt- ihminen:(
Lemmikeistä: Olen kasvanut eläinten ympäröimämänä, nyt onkin suuri suru, kun ei voi miehen astman takia koiraa ja kissaa ottaa:( Onneksi äidin luona asuvat kissavanhukset, jotka ovat olleet kauan mukana elämässäni:) Ja onhan miulla se heponen, eli siinä riittää rapsuteltavaa...
Nyt tämä maratonviesti päättyy tähän. Kaikille Enskattarille lämpöajatuksia täältä - ja oikein kaunista tiistaipäivää:)
terkuin pariisitar
Kommentit (58)
Mulla oli joskus, ja sen kanssa oli kyllä aika hankalaa. Sitten aikojen saatossa se alkaa " löystymään" ja lisäksi sen kanssa tulee helposti lyötyä luuri korvaan, kun se läpsääkin kiinni just kun yrität vastata. Lisäksi sillä ei saa painettua puhelua " hiljaiseksi" . Tai siis saa painettua, mutta sitten pitää muuttaa asetukset niin, että vastaa vasta kun painaa vihreää luuria, ja silloin se vastaaminen puhelimeen vasta taiteenlajiksi muuttuukin!
Mutta mutta... mitäs mallia sitä sulle suosittelisin? Itsekin olen Nokia ihminen, eli en muuta puhelinta hankkisi. Itsellä on nyt Nokia 6670 ja se on kyllä tosi hyvä puhelin. Ei ole ollut mitään ongelmia. Lisäksi se on sen verran uusi, että sillä pääsee nettiin ja voi vaikkapa palstailla tänne Vauva-Lehden sivuille :)
Muuta en osaa neuvoa, kun en ole enää 5110 jälkeen pysynyt noissa Nokia malleissa perässä ;)
UUDET: http://www.nokia.fi/puhelimet/puhelinmallit/
VANHAT: http://www.nokia.fi/puhelimet/puhelinmallit/arkisto.html
ja sitten tietty ne Hyperuudet: http://www.nokia.fi/puhelimet/puhelinmallit/tulossa.html
toi N93 näyttää muuten musta lähinnä jo videokameralta :D
Oiskohan noissa simpukoissa tapahtunut sitte jotain kehitystä kun ne kaverit joilla on tällä hetkellä simpukat on kehuneet kovasti...? Mulla ainoa ongelma on siis se nokialaisten ulkonäkö, musta ne on niin äijämäisiä ja bisnesluureja, kun ite haluisin jonkun kivan tytsyluurin! ;) Siks mulla onkin tällä hetkellä 3100, " herkullisen vadelmanpunainen" kuten myyjä totesi ja mä olin myytyä! Hih! Yksinkertainen mutta siro!
En ole kyllä perehtynyt yhtään uusimpiin simpukohin, eli ei mitään hajua siitä millaisia nykyään ovat.
http://www.nokia.fi/puhelimet/puhelinmallit/7200/
Peipposka: sulla on hauskat noi linkit, aina valmis! ;)
aloin tässä kans miettiä, että toisaalta meikkis saattaa myös olla ite niin käsi, että sen takia on tullut puhelimeen vastailussa simpukan kanssa ryssittyä :D
mieli vähän maassa... Mahaa juilii kovasti ja pieni v***us päällä! Mies joutui töihin, ja nyt taas tuntuu, ettei sittenkään oo pupuiltu tarpeeksi! Eli nyt mulle alkaa siis kasvaa varmaan sellaiset pupunkäpälät, joilla mä kohta hakkaan lattiaa ja raivoan!!!
Ei ikinä pitäis suunnitella mitään, ettei pettyis.. Mun on kyllä sanottava, että suht hyvänä viilipyttynä yleensä pysyn, mutta nyt jotenkin ottaa päähän.. Pitäis siivota ja laittaa ruokaa, vaan pa*kanmarjat - ei huvita!
Kaverini plussasi viikonloppuna. Kivaa - mutta nyt sekin vituttaa, joutuivathan he yrittämään toukokuusta asti! Ihan oikeasti olen iloinen heidän puolesta, mutta nyt kaikki taas tuntuu tyhmältä ja epäreilulta...
Piti kommentoida ADETTELLE, että toivottavasti kaikki sujuu hyvin. Varmasti pitkät 2 vkoa edessä, mutta äkkiä se aika menee!
Ja JEANETTE: Tervetuloa!
KILLAlle toivon hyvät ohjeet puhelimeen mukaan, varsinkin jos päätit jonkin ihan uuden hienon mallin hankkia! Mä nimittäin sain/jouduin ottamaan työpuhelimekseni kommunikaattorin. Jep - joku voisi siitä olla onnellinen, mutta mitä ihmettä mä sillä teen. Käsi kipeenä joutuu ympäriinsä kantamaan, eikä siinä ole edes radiota! Pöllö vehje! Ja tosiaan " ihan helppokäyttöinen" - juup! Ja tiettyhän mä toivon myös ison plussan!
APILA: elä sinä vielä luovu toivosta!!!
NAKSU: Eiköhän meidän kropat oo " mömmövapaita" ! Toivottavasti ei liian... bdbdbd
BROOKE ja JESSICA: EXTRA bd bd bd! Toivottavasti juna pysähtyy teidän asemalla! Me tullaan sitten seuraavalta perässä!!!
Joo, mä lähden tästä nyt katselemaan telkkaria, ettei tarttis käydä imuriin kiinni. Tosin saishan siihen purettua suurimmat aggressiot??
Oon@
Mulla on Nokian sellainen kaunis pieni valkoinen simpukka (oiskohan joku 6100?) ja oon kyllä tosi tyytyväinen. On käytössä mun mielestä kätevämpi kuin tavalliset: ei tarvii käyttää näppäinlukkoa. Kännykorunkin siihen saa sinne alareunaan. Näyttää kivemmalta kuin siellä ylhäällä kilisemässä luurin reunaa vastaan. Se on kyllä naisellinen puhelin isolla N:llä.
Sitten muita asioita eli epäkohteliaasti ensin [b][color=FF8C69]omaa napaa[/color][/b]. Eli kp 33/31-37 (tarkistin kerrankin nuo viimeisimpien kiertojen pituudet) ja testit oottaa jo kylppärin kaapissa. Ajattelin kuitenkin malttaa mieleni tuonne perjantaille tai viikonloppuun. Ja siitä testaustavasta kun kyselin, niin päädyin sitten siihen kuppivaihtoehtoon. Mikäli teitä nyt kiinnostaa ;) Oireita ei kyllä ole minkäänlaisia. Jatkuva mässäilyhimo kyllä viittaisi tädin tuloon *manaa sitä eukkoa pysymään poissa*.
[b][color=#FA8072]Apilalle[/color][/b] pahoittelut negasta :( Pidetään kuitenkin peukkuja pystyssä, kunnes täti toisin todistaa! bd bd bd
[b][color=EE6A50]Jeanettelle tervetuloa![/color][/b] Kivan porukan olet löytänyt. Mutta varoitus: Ensikot aiheuttavat kolmannen asteen riippuvuutta, työtehon alenemista ja tauotonta vauvakuumeilua!
[b][color=FF7256]Jessis, Brooke ja Remukka[/color][/b] ainakin näkyvät myös olevan piinaviikolla, jännätään yhdessä. Kovasti paljon plussaonnea kaikille!
[b][color=#FF7F50]Deselle[/color][/b] vilkutuksia! Ja hauskoja hetkiä kummipojan kanssa. Sulla taitaa olla vielä muutama lomaviikko jäljellä, muistahan nauttia niistä! (Hölmö minä, kukapa ei lomastaan nauttisi...)
[b][color=#FF6347]Kindness[/color][/b]oli joutunut tädin hyökkäyksen kohteeksi. Höh. Jaksuhaleja sinnepäin ja onnea uuteen kiertoon!
[b][color=FF6A6A]Killalle[/color][/b] kiitos erikoisplussasädetyksistä! Toivottavasti tehoavat. Mä nappaan sut sitten mukanani o-puolelle, jos nyt käy onnekkaasti! Löytyikö muuten puhelinta? Kyllä tää palsta tosiaan aiheuttaa riippuvuutta, muistaakseni tuossa päivemmällä jo lupasit " pysyä poissa" mutta niin vaan ikävä yllätti kesken shoppailun. Hih!
[b][color=FF6A6A]Galluppeja[/color][/b] olikin taas jos jonkinlaisia, virallisempia ja epävirallisempia. Koitanpa vastailla kaikkiin:
Mulla myös
pupuiluhalut
lisääntyi kun lopetin pillerit. Eikä tällä ollut mun kohdalla mitään tekemistä vauvahaaveen kanssa, vaan halut lisääntyi jo silloin vuosi sitten kun jätin pillerit pois. Olin kyllä jo niitä syödessäni huomannut, että halut pieneni (tehokas ehkäisykeino ;) Mutta siinä Killa on oikeessa, että hyvältä tuntuu kun sekstailulla on ihan oikea merkitys.
Tädin vierailut
mulla kestää yleensä n. 5-7 pvää, joista tosin 2-3 pvää on enää pientä tuhrua. Ärsyttää kyllä sellainen. Tulisi mielummin kunnolla pari päivää ja ymmärtäisi sitten kadota kerralla kokonaan!
Ikägallupin
osalta vastaus on 24 vuotta. Mies on kolme vuotta vanhempi.
Raha-asioitakin
oli mietitty ja niinhän me varmaan kaikki. Kyllä sitä täälläkin on mietitty, minä kun vielä opiskelen (teen kyllä enempi ja vähempi hommia siinä samalla). Miehellä on onneksi vakiduuni ja hyvä palkka. Häihin kului alkukesästä iso summa ja häämatka (ja lasku...) Karibialle lähenee. Mutta luottavainen olo on molemmilla, ja tulevaisuus näyttää aurinkoiselta. Ja vielä ei ole asuntolainaa lyhennettävänä vaan opiskelija-asunnossa elellään ihan minipienellä vuokralla. Sekin on totta, että sellaista optimaalista aikaa ei ole ikinä, joten ollaan päätetty tehdä niin kuin oikealta tuntuu.
Ohhoh, nyt taas alkaa näyttää romaanilta. [b][color=#F08080]Vilkutuksia kaikille muillekin enskoille ja plussatuulia ihan kaikille!![/color][/b]
[b][color=EEA2AD]-Kesämorsian-
Sain vihdoin ja viimein luettua pinot läpi mutta en jaksa kommentoida mitään. Oon kuumeessa ja nenä vuotaa kuin esterin p... *niistää räkää* Aion kuitenkin huomenna töihin kammeta, joten nyt pikaiseen kirjoitan jotain ja menen nukkumaan. Pakko kertoa teille, kun kuulin tänään niin ihania uutisia, että se varmasti piristää ja antaa toivoa myös " vanhoille enskoille" ! Mun 40-vuotias kaveri saa vauvan!!! Huippua! Mä sanoin sille että täällä yritetään kovasti nyt sitten tulla perässä!
Galluppeihin:
Ikää 21-vee, pian 22.
Juu, täällä kans pupuiluhalut lisääntyi kun lopetin pillerit.
Lemmikkejä löytyy 5-vuotias uros kissa, 3-vuotias narttu kissa ja 2,5 vuotias saksanpaimenkoira uros.
Tädin vierailut kestää yleensä 4 päivää.
Hyvää yötä.
Titi-uu kp20/26-30
Omanapaisuusvaroitus! Nyt tulee omaa itseä niin että napa paukkuu...
Enhän mä nyt millään malttanut... ne testit oli jo valmiina kaapissa... ne vaan huusi mua avaamaan itsensä...
Tein 5 min sitten sellaisen mammaksin erittäin herkän (One step muistaakseni) testin. Olin menossa ihan vaan pisulle ja jotenkin nappasin sellaisen käteeni. Ei siis mitään aamuvirtsaa tai edes 3-4 tuntia pantattua. Ja sieltähän sitten melkein heti (siis todellakin sen 5 min sisään) ilmestyi testialueelle kontrolliviivaa haaleampi mutta kuitenkin ihan selvä viiva! Ja nyt oon ihan paniikissa, voiko tollaseen uskoa??? Kun kp:t on vasta se 33/31-37. Tiedättekö, mulla ihan kädet tärisee...
Enkä edes uskalla sanoa miehelle, ettei joudu pettymään. Ja pitäähän sekin mua ihan aivottomana, kun ensin lupaan testata viikonloppuna ja sit yhtäkkiä ihan out of the blue meen ja teen sen testin.
Ei ois pitänyt kun nyt on ihan paniikkiolo... Uskaltaisinkohan mä jo huomenna aamulla tehdä " virallisen" testin? Auttakaa nyt, rakkaat enskat!!!!
-Panikoiva Kesämorsian-
JEE!!!! Plussa on plussa, tuli se miten ajoissa tai miten herkällä testillä tahansa!!! ONNEA!!! Kerro nyt vaan sille miehelle, ja testaa sitten " oikealla" testillä parin päivän päästä. Siihen saakka voit mun mielestä uskoa että plussa on plussa!
Jänskiä uutisia pääsinkin heti kommentoimaan kun ryhdyin kirjoittelemaan! Kahlasin tuon maanantain ja tän päivän pinot läpi, ja aika tovi siinä vierähtikin. Ahkeria olette kirjoittamaan!
Sitten kommentteja:
[color=blue]MaryRosen[/color] pupuilutahtia olikin kommentoitu jo runsain mitoin, mutta laitan vielä oman lusikkani soppaan... Jostain oon kuullut tällaisen jutun, että jos ekan yhdessäasumisvuoden aikana laittaa kiven purkkiin joka kerta kun harrastaa seksiä, ja sitä seuraavien vuosien aikana oottaa yhden pois joka kerta kun pupuilee, niin menee 10 vuotta ennenkuin purkki on tyhjä :) En tietty tiedä miten kauan ootte olleet yhdessä: jos pidempään niin on syytä onnitella :) Meillä tahti on vähän rauhallisempi, kerran päivässä on jo hurjaa oviksen bongailua, kerran viikossa se normaalimpi.
[color=blue]JeanetteJ[/color]: tervetuloa mukaan! Multa jäi aikoinaan kun lopetin pillerit yhdet menkat tavallaan kokonaan pois välistä, eli eka kierto oli 60 päivää, ja sen jälkeen sitten tasottui (edeleen melko epäsäännölliseen) 28-33 päivään.
[color=blue]Kidness[/color]: pahoittelut tädistä ja [color=blue]Greetas ja Apila[/color] negoista!
[color=blue]Adetelle[/color] tsemppiä ja vauvaliimaa!! Kuulostaa kurjalta, mutta toivotaan parasta! Mainiotahan on, että raskaushormoni on edelleen korkealla!
[color=limegreen]Ja sitten gallupit:[/color]
* Meillä on leikattu kollikissa. On kanssa aika seurallinen tapaus, ja olen myös miettinyt, että saattaisi hypätä vauvan sänkyyn ihan vaan makoilemaan viereen. Lisäksi meidän kissa inhoaa suljettuja ovia, ja osaa avata niitä (roikkuu ovenkahvassa), joten oven sulkemisella ei tuota pysty estämään. Tietty kahvan kääntämistähän voi sitten aina miettiä. Tulisi nyt tuokin asia ajankohtaiseksi esin!
* Täti kestää mulla yleensä 5, joskus 7kin päivää. Kateellinen olen teille, jotka selviätte 3-4 päivällä!
* Vuosia tulee mulla täyteen vielä tänä vuonna 30. Jessican tapaan, luulin nuorempana, ja myös vielä pillerit pois jättäessäni, että ennen 30 täyttymistä olisin jo äiti.. no toisin on käynyt!
Ainakin [color=blue]Jessis, Brooke ja Remukka[/color] tsemppiä piinaviikolle! Itse en ole laskeskellut kiertopäiviä tässä kierrossa, mutta nelisen viikkoa edellisten menkkojen alusta tulee loppuviikosta täyteen. Eli enköhän piinaile kanssa tässä jossain vaiheessa. Ehkä huomaatte sävystä, että toiveikkuus ei ole suurta, vaikka lomalla ollaan oltukin ja siten samojen vällyjen välissä kyllä ;) Mulla on kuitenkin sellainen luulo, että kai se nyt pitäisi jotenkin vaan " tietää" tai vaistota, jos olisi raskaana?!??!
Rentouttavaa tiistai-illan jatkoa tai keskiviikkopäivää kaikille enskoille!
Bianco
Kyllä se kesis on nyt plussa!!! Eikös se vaan ole varmempi kun on kerran laimeammasta virtsasta tehty kuin aamulla. Eikä niitä viivoja sinne turhaan tule! ELI ONNEKSI OLKOON OIKEIN HURJAN PALJON!!! Huippua! Tarrasukkia vielä kans! :D :D
T:Heppa
Ajattelin vaan lukaista teidän jutut läpi, mutta pakkohan mun on kommentoida :) Tee testi vaikka huomenna vielä uudestaan, mutta uskon sen kyllä plussa olevan edelleen, mahtavaa!!!!
Adette: sinäkös se sanoit, ettei vauva näkynyt ensimmäisessä ultrassa? Muistanko nyt oikein... Yhdellä ystävälläni vauvaa ei näkynyt ensimmäisessä ultrassa ja toisessakin vain jotenkin epäselvästi. Ja epäilivät jo, että onko raskaana ollenkaan jne. mutta kaikki kääntyi kuitenkin parhainpäin. Nyt tuosta ajasta on kulunut jo sen verran, että vauva on nyt 2kk vanha :) Että ei syytä huoleen. Toinen on vaan niin pieni, että ei näy.
Kyllä viikko matelee, kp 23/28-30, Nenna. Ja hyvää yötä kaikille enskoille.
Bianco, Heppa ja Nenna: Kiitos kivoista sanoista! Kyllä mä kovasti tuohon uskon mutta taidan vielä heti huomenna aamulla testata uudestaan. Nyt nukkumaan niin aamu tulee nopeemmin!
-Vähän rauhoittunut mutta entistä innokkampi Kesis-
Jopas Te rakkaat Enskakamut olette ehtineet vaihtaa ajatuksia:) Siispä heti kommentoimaan:
Sara-Maria: Samoilla linjoilla miekin talouspuolen suhteen; aina jtkn pärjää- vielä, kun saisi asian taottua miehen kalloon..:)
Aqua: Millaisia lomasuunnitelmia Siulla on? Nappaat sitten PLUSSAN heti lomanalun kunniaksi:) Sovittu!?
Nenna: Tädin karkoitusta Siulle!
Kindness: En ole ikuna kuullut, että iho voisi parantuakin raskauden aikana, kiva tieto! Hiukset kyllä tosiaan hormonimyrskyn tuotoksena vahvistuu, ja imettäessä ohenee..Olet myös oikeassa, että parisuhteessa hyvät kesksutelut kumppanin kanssa ovat a&o. Miun miehelle auttaisi kai parhaiten talousasioiden konkretisointi; laskea siis paperille menot ja tulot tarkasti. Näin tehtiin asuntoakin ostaessa..
Remukka: hyvä tieto tuo äitiyspäiväraha-asia: tiesin tuon viim. puolen vuoden tulojen mukaan määräytyvän äitiyspvärahan, mutta kahden vuoden takaisten tulojen mukaan vaihtoehto oli vieras. Aina oppii uutta:)
Naksu: Tiiän tunteen, miunkin mieli usein melankolian puolella (varsinkin,kun ajatukset ei pyöri kuin VAUVOISSA ja siiten ahdistuu tähän venailuun) - ja sitten olen pinna kireällä. Ja mielialat meneepi muuteskin vuoristorataa - ja miehellä meinaa mennä hermot:( Ja oikeassa olet, aina joskus se ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella - vaikken miekään pettämään ala! Hih, mulla on täällä nyt tosi ihana ja komia yökkökamu...kivaa silmän iloa - ja lisäksi mies,joka jaksaa höpöttää vauvoista:) *voimahali Siulle*
Peipposka: Kuten edellisestä voit lukea, vauvojen ympärillä ne ajatukset pyörii aina vaan...ihan ahdistukseen asti:( PÖH!
Adetelle voimia jaksaa odottaa. Ystävällä oli sama tilanne keväällä, mutta kaik kääntyi parhain päin:)
Dese: Kivan kuuloinen vapaapäivä Siulla:) Dekkarit on hyvää kesälukemista! JA inhorealisti on paras sana kuvaamaan miunkin miestä; samassa veneessä kellutaan siis:)
Titille: paranemisia!!
JA Kesämorsiammelle: ISOOOOO ONNENTOIVOTUS!! Kyllä Teille nyt taitaa olla tulossa haikara kylään:)
Killa: hihittelin täällä noita Siun puhelinpähkäilyjä: mikä malli olisi kätsy vauvankin kanssa...ihanan käytännöllistä: me Enskat (ja naiset) ajatellaan sitten KAIKKEA:)
Omaan napaan ei kuulu juuta eikä jaata, päivät kuluu unilandiassa, kun näitä öitä tekeepi.
Ai galluppiin vielä, olen vm 82, tässä kuussa tulee 24 täyteen:)
KAunista elokuun iltaa kaikille Enskattarille:)
Kyllähän se plussa on :) Vauvaliimaa tuhat kiloa, kyllä niillä pikkuinen pysyy kyydissa sen 9kk :)
Sere, joka ei pysty lopettaan tän palstan lukemista/kommentoimista, näköjään.. ;)
Apilalle rutistus, mut älä kuitenkaan luovuta ennen kun täti saapuu!
Jeanette: tervetuloa mukaan vaan, tämä on tosi ihana porukka, itse vasta vähän aikaa sitten löysin kans tämän :)
Remukka: koitan kans olla etsimättä oireita, etten pettyisi. Ja pettyyhän sitä kuitenkin kun toivoo niin kovasti. Mulla sellanen olo, et täti tulee, mutta silti toivon kun en muutakaan voi.
Killa: auttaisin mielelläni kännykkähankinnoissa, mutta en oikein osaa... Omani on Nokian, mutta en tähän hätään osaa sanoa mikä malli se mahtaa olla. Gigantista ostin, ihan tavallinen, ei kuitenkaan kamerakännykkä eikä simpukkakaan.
Nenna