KU ja nyt plussa!
Olen jo hetken lukenut täällä olevia juttuja. Nyt kirjoittelen ensimmäistä kertaa. Sain plussan (vihdoin! yritystä epävirallisesti vuosi... ja tosissaan 5kk).
Ajattelin kirjoittaa hieman oireistani ja muustakin. Kenties jollekin voisi olla " hyötyä" lukea tarinani.
Minulla on pari vuotias poika, joka sai alkunsa melkein heti. Ehkäisynä synnytyksen jälkeen ehkäisyruiske, jota en kenellekkään suosittele!!! Jos meinaa vielä raskautua... Vuosi ehkäisyn lopetuksesta tuotti vasta tuloksen. Ja epäilykseni on hieman tuossa KU:ssakin?!? En tiedä varmaksi.
Koin siis kohdunulkoisen raskauden viime vuonna. Silloin en tiennyt plussasta mitään. Oli vain epäsäännöllistä vuotoa, hartiakipua, " munasarjakipua" ja olo, ettei kaikki ole ok. (tuo olo oli tosi vahva silloin) Toinen munatorvi meni siinä hässäkässä...
Nyt sain plussan... oireina oli
pahaolo, nännikipu, närästys, menkkakivut ja -olot, huomasin ihmisten hajut, väsymys ja pissitys. Silti voisin sanoa, että " selvemmät" oireet minulla on ollut niissä kierroissa, joissa ei ole ollut plussasta mitään tietoa! ;)