”Halusin vain antaa hyvänyön suukon” - mies pussasi kaveriani
Eräs vähän vieraampi ystäväni oli eilen meillä, ja illan kuluessa istui mieheni viereen sohvalle. Koko loppuillan oli sit ihmeellistä menoa kun nainen mm. otti mieheni käden käsiinsä ja jopa silitti kämmenselkää. Jossain vaiheessa mieheni myös taputti naista polvesta. sit kun nainen teki lähtöä yömyöhään, niin hän pussasi mua poskelle ja miestäni poskelle JA SUULLE ja tämän jälkeen mieheni vielä erikseen pussasi häntä suulle. Sit nainen lähti. Kun kysyin mieheltä että mitä vtua hän meinasi, niin ”halusin vain antaa hänelle hyvänyön suukon”. Olen nyt ihan helevetin kiukkunen miehelleni ja ystävälleni. Miehen mielestä ei ole tapahtunut mitään, kuulemma pillastuin turhasta.
Eikö hyvänyön suukot kuulu ainoastaan omalle kumppanille???? Mitä seuraavaksi? Olemme naimisissa, olleet monta vuotta. Mitä ihmeen sekoilua tämä nyt on?
Kommentit (69)
Todella törkeää käytöstä, vielä suoraan sinun silmiesi edessä! Jos olisi mun mies, olisi entinen. Ei tuollainen ole normaalia saati sitten soveliasta käytöstä. Harvinaisen röyhkeä ja kusipäinen mies sinulla Ap.
Eikö mies edes myöntänyt jälkikäteen toimineensa typerästi? On valmis menemään vielä pidemmälle, jos tilaisuus sallii joskus. Kannattaa miettiä haluatko tuollaisen tyypin kanssa avioliittoa jatkaa kun näköjään olet hänelle pelkkä huonekalu.
Hyvänyön suikkari olisi ihan eri juttu
Jatkossa on varmasti pussailua pimpulalle ja peppulalle. Ehdota kolmenkimppaa.
Jos ap ei olisi ollut kotona, se on ihan saletti, mitä siellä olisi tapahtunut. Vaikuttaa mieheltä, joka tilaisuuden tullen pettää.
Onks tämä semmoinen sormetusketju?
No ei ole oikein. Tosi törkeä mies ja törkeä kaveri sulla. Ekana laittaisin ainakin tuon kaverin vaihtoon ja vakava keskustelu miehen kanssa. Ei noin saa käyttäytyä parisuhteessa. Harvinaisen härskiä vielä toimia sun silmien alla!
Oliko siis miehen rakastajatar teillä käymässä? Tämä ei tullut nyt selväksi.
Tais olla kemiaa puolin ja toisin. Toivottavasti jää tuohon. Tietenkään ei myönnetä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Jos ap ei olisi ollut kotona, se on ihan saletti, mitä siellä olisi tapahtunut. Vaikuttaa mieheltä, joka tilaisuuden tullen pettää.
Aivan samaa mieltä. Kannattaa Ap miettiä nyt tarkasti tunnetko miestäsi enää niin hyvin kuin luulet, ja onko parisuhteenne ylipäänsä kunnossa? Haluatko jatkaa tuollaisen miehen kanssa, jonka mielestä toisten suuteleminen on sallittua eikä siinä ole mitään väärää? Olikohan tämä edes ensimmäinen kerta?
Tänään kannattaa antaa kakkosta, että et jää kakkoseksi...
Miksi paasaat pelkästään miehen käytöksestä ? Itseppähän vieraasi kotiisi kutsuit.Hänkö on mielestäsi ystävyyden arvoinen ? Olisit puuttunut asiaan jo kun hipelöinti alkoi ,syytä on molemmissa.
Ihme ystävä kyllä, jos kaverin miestä alkaa pussailla. Mutta olisi miehenkin pitänyt osata sanoa ei.
Oletko varma ettei noilla ole suhdetta selkäsi takana? Sinuna jättäisin molemmat! Törkeää käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Tänään kannattaa antaa kakkosta, että et jää kakkoseksi...
Homppelit vetelee toinen toistaan !
Kyllä näitä oikeasti tapahtuu, parhaan kaverini mies suuteli minua täysin yllättäen, kun olin eteisessä laittamassa kenkiä jalkaan vuosi sitten. Ihan vain kaverina yritti tunkea kieltämää kurkkuuni. Hävettää vieläkin, mutta automaattisesti läimäisin miestä.
Vierailija kirjoitti:
No ei ole oikein. Tosi törkeä mies ja törkeä kaveri sulla. Ekana laittaisin ainakin tuon kaverin vaihtoon ja vakava keskustelu miehen kanssa. Ei noin saa käyttäytyä parisuhteessa. Harvinaisen härskiä vielä toimia sun silmien alla!
Juuri niin - kaveri vaihtoon automaattisesti, ei tarvitse edes keskustella asiasta mielestäni. Voi kaveri sitten päätellä pienessä päässään et missäköhän meni vikaan... Käsittääkseni ei ollut Ap:n läheinen ystävä?
Porvoossa tapahtui.