Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö kaikki naiset masturboi?

Vierailija
28.05.2014 |

Tuli tosta toisesta ketjusta mieleen... Eikö kaikki masturboi? Tai siis kuinkahan yleistä se on, ettei käytännössä juuri koskaan masturboi?

Itse olen 30v ja masturboin n. 3-5krt/vko. Nuorena kerran tai useita kertoja päivässä.

No, olen miehiltä kuullutkin olevani seksuaalisesti avoimempi/aktiivisempi kuin monet muut. Mutta en nyt sentään outona itseäni pidä.

Tietty masturboimisen määrä on suhteessa varmaan oikean seksin määrään. Mulla ehkä enemmänkin suhteessa tylsyyteen/kiireeseen. Esim. jos olen yksin kotona kokonaisen päivän, masturboin varmasti useita kertoja. Sinkkuaikana korostuu tietty tosi paljon myös - suhteessa ollessa, jo sitä yksinoloaikaa on vähemmän. Eli varmasti masturboisin enemmän, jos tilaisuuksia olisi :D

Nuorempana toki hoidin ne tilanteet aina jostain, eli on tullut masturboitua monenlaisissa paikoissa - koulun vessasta lähtien...

T. 30v nainen, avoliitossa, ei lapsia, akateeminen, seksielämän aloitin 17-vuotiaana

Kommentit (118)

Vierailija
21/118 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän kaikki miehetkään masturboi. Varmaan naisissa on enemmän sellaisia estyneitä ja epäseksuaalisia mutta on niitä miehiäkin. Tytöille pitäisi enemmän korostaa oman kehoon tutustumisen tärkeyttä ja sitä että mastusbaatio on normaalia. Näin olisi helpompaa sitten seksissäkin saada orgasmeja, kun on siinä iässä että ne puuhat alkavat.

Vierailija
22/118 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty masturboimisen määrä on suhteessa varmaan oikean seksin määrään. Näin kirjoittaa ap. Mielestäni masturbointi on myös ihan oikeaa seksiä. Viime vuosina en ole jutellut aiheesta ystävieni kanssa, mutta nuorempana juteltiin aiheesta enemmänkin. Ei tullut vastaan ketään tyttöä/ naista, joka ei masturboisi. Itse keksin asian 9- vuotiaana. Nyt olen 46- vuotias. Parisuhteessa mieheni kanssa olen ollut 28, 5 vuotta. Seksielämämme on tosi aktiivista. Yleensä meillä on seksiä päivittäin, parhaimpina päivinä parikin kertaa. Silti masturboin ehkä keskimäärin kerran viikossa. Välillä useamminkin, välillä voi olla pitempi tauko. Masturbointi on mielestäni täysin luonnollinen asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/118 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, muutaman kerran viikossa-muutaman kerran päivässä.

Aika nuoresta iästä lähtien.

Etenkin sinkkuna tulee harrastettua.

Saan joka kerran, mutta voin saada myös toisen ihmisen kanssa.

Onko tässä jotain väärää tai "kummallista"?

Ymmärrän toki, jos siitä ei mitään irti saa, eikä ole "oma juttu", mutta jos tekee mieli, nauttii ja saa orgasmin, miksi olla harrastamatta?

Vierailija
24/118 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masturboin usein.

Olen naimisissa ja alle 30v. Ihan väärä kuva niillä, jotka sanoo seksin korvaavan runkkaamisen. Ei korvaa. Täysin eri asia. ;p

Vierailija
25/118 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä joskus, mutta todella harvoin. Muutaman kerran vuodessa ehkä. En tunne juurikaan seksuaalista halua enää nykyään, viimeksi muutamia vuosia sitten kun minulla oli pikku sivusuhde työkaverin kanssa. En halua miestäni enkä itseäni.

Vierailija
26/118 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 13:06"]

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 23:03"]

En masturboi koskaan. Olen yli 40v.

Ikäväkseni mieheni haluaa seksiä. Itse voisin elää koko elämäni ilman seksiä.

[/quote]

Sääliksi käy miehesi. Oletko harkinnut lääkärissä käyntiä? Sinulla on selvästi jotain ongelmaa. 

[/quote]

Tässä tämä nykyajan asenne taas nähdään. Jos ei seksi kiinnosta/jos et masturboi/jos et pane vähintään 4x viikossa/ -> "sinussa on jotain vialla, hae apua ammattilaisilta!!1"

Ei ole koskaan tainnut juolahtaa mieleen, että kaikkia se seksi ei vaan kiinnosta? Toisia ei kiinnosta musiikin kuuntelu, toisia ei kiinnosta syöminen ja toisia ei kiinnosta seksi. Siinä ei ole mitään epänormaalia tai kummallista. Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää?

Vierailija
27/118 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltäs muuten miehistä tuntuu, kun nainen mastruboi? Otatteko loukkauksena?

Vierailija
28/118 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä olisi hassua ottaa loukkauksena toisen runkaaminen. Ja mua hämmentää tosi paljon naiset, jotka loukkaantuvat miehen runkaamisesta. Mun mielestä olisi outoa jos mun mies ei runkkaisi. :D Olen se, joka sanoi seksin ja masturboinnin olevan täysin eri asia.

Ja ai niin, lisään vielä sen, että mun mielestä on täysin ok olla koskematta itseensä. Mutta ei runsaassa masturbaatiossakaan mitään vikaa. Jokainen tyylillään.

Vierailija
29/118 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kerran päivässä. En ymmärrä ollenkaan näitä en koskaan- seksi hyi vastauksia. Mulla ei järki pelais ollenkaan ja olisin todella turhautunut ja kiukkunen ilman.

Vierailija
30/118 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa hyviä vinkkejä niin opettelen masturboimaan.

Vierailija
31/118 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oo koskaan tullu masturboitua ja olen jo lähemmäs 30 v...

Vierailija
32/118 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on totta, että nämä naiset, jotka eivät masturboi, ovat kylmiä sängyssä. Ne taas, jotka ovat tutustuneet omaan pimppiinsä kunnolla, tietävät mistä se hyvä tulee ja osaavat vaatia myös mieheltä.

Vierailija
33/118 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 23:03"]

En masturboi koskaan. Olen yli 40v.

Ikäväkseni mieheni haluaa seksiä. Itse voisin elää koko elämäni ilman seksiä.

[/quote]

Sääliksi käy miehesi. Oletko harkinnut lääkärissä käyntiä? Sinulla on selvästi jotain ongelmaa. 

Vierailija
34/118 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juuri koskaan, sillä se laimentaa selvästi yhdynnässä saatavia orgasmeja.

Arvio on ehkä kerran puoleen vuoteen.

Seksiä kuitenkin pari kertaa viikossa- ja hyvää sellaista :)

Vierailija
35/118 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, olipa tämä ketju minulle yllätys. Olen kuvitellut, että naiset masturboivat paljon enemmän kuin mitä tämän pienen otoksen perusteella vaikuttaisi. Vielä enemmän yllättää se, että joku tänä päivänä suhtautuu masturbointiin kuin se olisi jotain negatiivista, vaikka kyseessä on erittäin mukava asia... Minä olen masturboinut aina paria vaikeaa vuotta lukuunottamatta, riippumatta siitä onko miestä vai ei. Aloitin jo lapsena, kuten aloittaja ja joku toinenkin vastannut.

Olen nyt yli 40 vuotias ja halut ovat kovemmat kuin nuorempana niin kyllä masturboin aika usein ja tekee todella hyvää eikä tippaakaan hävetä tai inhota. Ja puhumme kavereiden kesken ihan avoimesti näistäkin asioista ja vertailemme vaikkapa vibraattorien toimintaa.

Minä ymmärrän hyvin ettei kaikkia kiinnosta, mutta kenenkään ei kannata minua sääliä siksi että minua kiinnostaa, koska minä saan siitä pelkkää mielihyvää :).

Vierailija
36/118 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en.

Vierailija
37/118 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylä masturboin. Minusta aiheesta ei kyllä puhuta. Nekin vähät kommeentit mitä aiheesta joku kaveri kommentoi, on yleensä jotenkin kielteinen :(

Vierailija
38/118 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 40v ja masturboinut lähes päivittäin varmaan 11-vuotiaasta lähtien. Jos se on jonkun mielestä pervoa, niin siitä vaan. Ei ole minulta pois - teiltä on.

Vierailija
39/118 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla kirjoittavat päiväsaikaan pääasiassa sellaiset henkilöt, jotka eivät käy päivätöissä. Varmasti vielä prosentuaalista osuuttaan paaaljoon suuremmassa roolissa ovat esim. lestadiolaiset tai muiden vakavammin uskonnon ottavien vähemmistöjen edustajat. Olin itse 2 viikkoa sairauslomalla samaan aikaan kun mies oli työmatkalla ulkomailla (lapsia ei ole) ja huomasin sinä aikana, kun aikaa oli ja tälläkin palstalla paljon surffasin, että täällä on päivällä aivan eri meininki ja vastaukset kuin työpäivän jälkeisenä ajankohtana. Jos nyt kysyt masturboinnista, niin saat 100% varmuudella eri vastaukset kuin jos kysyt klo 21.00 samaa asiaa.

Vierailija
40/118 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään nainen ei masturboi, ellei pillun rämpimistä lasketa sellaiseksi, miehetkin kaivelee välillä muniaan ihan huvikseen, eikä se ole masturbointia. Katsokun eihän naisilla ole testosteronia paljon paskaakaan...