Eikö kaikki naiset masturboi?
Tuli tosta toisesta ketjusta mieleen... Eikö kaikki masturboi? Tai siis kuinkahan yleistä se on, ettei käytännössä juuri koskaan masturboi?
Itse olen 30v ja masturboin n. 3-5krt/vko. Nuorena kerran tai useita kertoja päivässä.
No, olen miehiltä kuullutkin olevani seksuaalisesti avoimempi/aktiivisempi kuin monet muut. Mutta en nyt sentään outona itseäni pidä.
Tietty masturboimisen määrä on suhteessa varmaan oikean seksin määrään. Mulla ehkä enemmänkin suhteessa tylsyyteen/kiireeseen. Esim. jos olen yksin kotona kokonaisen päivän, masturboin varmasti useita kertoja. Sinkkuaikana korostuu tietty tosi paljon myös - suhteessa ollessa, jo sitä yksinoloaikaa on vähemmän. Eli varmasti masturboisin enemmän, jos tilaisuuksia olisi :D
Nuorempana toki hoidin ne tilanteet aina jostain, eli on tullut masturboitua monenlaisissa paikoissa - koulun vessasta lähtien...
T. 30v nainen, avoliitossa, ei lapsia, akateeminen, seksielämän aloitin 17-vuotiaana
Kommentit (118)
Minä olen mies ja minä masturboin joka päivä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu kyllä impulssikontrollin hallintaongelmasta tai muuten erikoisesta arvomaailmasta, jos töissä tai koulussa tekee tällaista. Minkä muiden asioiden kanssa pitää saada kaikki mieliteot tyydytettyä heti paikalla?
Jos nainen nauttii, niin sehän toki on merkki oudosta arvomaailmasta ja impulssikontrollin puutteesta :D
Niinpä. Jos elämästä ei nauti, mitä pointtia missään on. N35
Mitäs jos tämä sama keskustelu käytäisiin herkuttelusta tai lihavuudesta? Käyt salaa mussuttamassa pari suklaapatukkaa päivässä tai muuten et voi tehdä töitä?
Tai käyt pissalla kesken työpäivän kun muuten pakottavan tarpeen takia et voi tehdä työtä? Tai herrajumala kakalla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu kyllä impulssikontrollin hallintaongelmasta tai muuten erikoisesta arvomaailmasta, jos töissä tai koulussa tekee tällaista. Minkä muiden asioiden kanssa pitää saada kaikki mieliteot tyydytettyä heti paikalla?
Jos nainen nauttii, niin sehän toki on merkki oudosta arvomaailmasta ja impulssikontrollin puutteesta :D
Mitäs jos tämä sama keskustelu käytäisiin herkuttelusta tai lihavuudesta? Käyt salaa mussuttamassa pari suklaapatukkaa päivässä tai muuten et voi tehdä töitä?
Ja se kaikki tietysti masturboinnin aiheuttaman kalorinkulutuksen ansiosta.
No mä voin halutessani syödä pari suklaapatukkaa päivässä ja rasvaprosentti on silti alle 15. N35
Ehkä sillä on osuutta asiaan: isoilla kierroksilla käyvä hormonitoiminta tekee lihomisen aika vaikeaksi. N35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi verrata. Runkkauksesta tulee vain hyvää; hyvä olo ja paikat pysyy kunnossa ja mieli vireänä, eikä vie ilmeisesti edes kuin pienen hetken aikaa, eli panostukseen nähden vielä aivan suunnattomat hyödyt. Liikunnan harrastaminenkin olisi parempi vertaus, on pakko tehdä aamu- ja iltalenkki tai ei jaksa mitään muuten. Ahmiminen taas on ihan eri juttu. Haitalliseksi tuo menisi vasta kun veisi paljon aikaa ja rahaa, haittaisi elämää ja sosiaalisia suhteita. Nythän tuo on vain aivan ihanaa ekstraa elämään. Tyypillistä naisilta ahdistua siitä, että jollakin on hauskempaa ja joku uskaltaa nauttia elämästä enemmän. Ei, sen on pakko olla haitallista tai muuten moraalitonta tai vähintäänkin kyseenalaista silloin.
Noh. Joku ei varmaan pysty keskittymään töihin, tai nauttimaan elämästä, jos ei käy välillä mussuttamassa suklaata. Sille aiheelle voi perustaa ihan oman ketjun; nyt oli kyse masturboimisesta.
Itse masturboinin määrä vaihtelee kausittain yhdestä kerrasta viikossa jopa viiteen kertaan päivässä.
Koen masturboinnin täysin luonnollisena asiana.
Mitä käytätte apuna tuottamaan mielihyvää?
Vierailija kirjoitti:
Itse masturboinin määrä vaihtelee kausittain yhdestä kerrasta viikossa jopa viiteen kertaan päivässä.
Mitä käytätte apuna tuottamaan mielihyvää?
Omat sormet, hyvä mielikuvitus ja työpaikan kollin tuhma katse riittää. En ole turruttanut paikkojani millään suristimilla ja väristimillä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä käytätte apuna tuottamaan mielihyvää?Omat sormet, hyvä mielikuvitus ja työpaikan kollin tuhma katse riittää. En ole turruttanut paikkojani millään suristimilla ja väristimillä :)
Eivät ne mitään turruta, ovat vain hyvää vaihtelua. Oma suosikkini on vauvan juomapullon pehmeä juomaosa, jolla saa aikaan imua muistuttavan alipaineinen kun peittää juomareiän sormella. N35
Mies 29v kirjoitti:
Olisiko hyvä jos klitoris voisi sijaita vaikka naisen ranteessa ja n
e sisällä kulkevat hermot voisivat olla siellä käsivarressa myös? Se kun on niin huomaamaton pieni nyppylä, että sitä voisi sitten hieroa vaikka hiirimattoa vasten tietokonetta käyttäessä ja kukaan ei ajattelisi mitään. Toki tämä ei auta niitä naisia, joiden masturbointi perustuu osittain tai kokonaan emättimen stimulointiin.
-Mies 29v + 1v-
Kulttuuri olisi silloin erilainen ja naisen ranteet olis tiukasti peitetty ja sen kosketteleminen olisi tabu.
En, ei kuulu elämässäni aikuisen seksuaalisuuteen. Kyse ei ole tiukkapipoisuudestani, en vain saisi siitä mitään irti. Kun on päässyt kumppaniseksin makuun... Mieheni kokee samoin, mutta joskus joutuu masturboimaan, jos olemme pitkään erossa.
Toivottavasti nämä työpaikkarunkkarit eivät ole missään tekemisissä elintarvikkeiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
En, ei kuulu elämässäni aikuisen seksuaalisuuteen. Kyse ei ole tiukkapipoisuudestani, en vain saisi siitä mitään irti. Kun on päässyt kumppaniseksin makuun... Mieheni kokee samoin, mutta joskus joutuu masturboimaan, jos olemme pitkään erossa.
Tässä menee läheisriippuvuus jo överiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä menee läheisriippuvuus jo överiksi.
Miksi on niin vaikeaa tajuta, että joistkakin se yhdyntä oman aviopuolison kanssa vain on paaaljon parempaa kuin sormilla hyväily?
Olen 50+ nainen ja aloitin noin 12-13 vuotiaana. En tiennyt nimeä touhulleni vaan opin sen myöhemmin että minähän masturboin.
Olen jatkanut sitä kaikki nämä vuosikymmenet. Miehen kanssa oli seksiä ensi kerran 16- vuotiaana.
Olen ollut naimisissa jo kauan ja seksiä on edelleen mukavasti mutta miehellä paljon työmatkoja eli silloin aina omin käsin onneen.
Teen sitä joskus mieheni nähden, hän tykkää katsella.
Masturboin silloin kun ei ole miestä saatavilla. Jotain pari kertaa kuukaudessa.
45v.