Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö kaikki naiset masturboi?

Vierailija
28.05.2014 |

Tuli tosta toisesta ketjusta mieleen... Eikö kaikki masturboi? Tai siis kuinkahan yleistä se on, ettei käytännössä juuri koskaan masturboi?

Itse olen 30v ja masturboin n. 3-5krt/vko. Nuorena kerran tai useita kertoja päivässä.

No, olen miehiltä kuullutkin olevani seksuaalisesti avoimempi/aktiivisempi kuin monet muut. Mutta en nyt sentään outona itseäni pidä.

Tietty masturboimisen määrä on suhteessa varmaan oikean seksin määrään. Mulla ehkä enemmänkin suhteessa tylsyyteen/kiireeseen. Esim. jos olen yksin kotona kokonaisen päivän, masturboin varmasti useita kertoja. Sinkkuaikana korostuu tietty tosi paljon myös - suhteessa ollessa, jo sitä yksinoloaikaa on vähemmän. Eli varmasti masturboisin enemmän, jos tilaisuuksia olisi :D

Nuorempana toki hoidin ne tilanteet aina jostain, eli on tullut masturboitua monenlaisissa paikoissa - koulun vessasta lähtien...

T. 30v nainen, avoliitossa, ei lapsia, akateeminen, seksielämän aloitin 17-vuotiaana

Kommentit (118)

Vierailija
1/118 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muija ei masturboi vaikka mielelläni katselisin sitä ja auttaisinkin siinä.

Vierailija
2/118 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole koskaan ollut asiasta kiinnostunut, vaikutat pervolta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/118 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No todella monet naiset ei. Mielestäni hölmöä ja säälittävää.. Mutta omapa on valintansa..

Vierailija
4/118 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

4, mistä tiedät?

Minä ainakin masturboin ja uskoisin että aika moni muukin tekee niin. Ei sitä välttämättä kavereille kerrota.

Vierailija
5/118 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä masturboin tosi harvoin (ehkä kerta kuukauteen). Syynä ei tosin ole se, etteikö huvittaisi vaan se, ettei ole hetkeä jolloin saisi olla rauhassa. Aina joku hakkaamassa vaikkapa vessan ovea tms.

Vierailija
6/118 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa varmasti sitä tekee, mutta siitä ei vain puhuta.

Vierailija
7/118 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 22:47"]

No todella monet naiset ei. Mielestäni hölmöä ja säälittävää.. Mutta omapa on valintansa..

[/quote]

Pervoa? Säälittävää? Siis ei se ole mulle mikään juttu. Se on tarpeen tyydyttämistä tai toimitus, siinä missä paskaaminen tai hampaiden harjauskin.

Jännä, että joku suhtautuisi siihen noin :D

ap

Vierailija
8/118 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sellainen aihe mistä ei tule paljon juteltua kavereiden kanssa enkä oikeastaan kehtaisi myöntääkää, että oon kova masturboimaan. :D sinkkuaikoina enemmän, nykyään muutaman kerran viikossa vaikka seksiäkin tulee miehen kanssa harrastettua mutta ei välttämättä kuitenkaan päivittäin. Joskus pakottava tarve iskee yöllä, kun mies nukkuu vieressä.

Mä oon kyllä ollu pienestä pitäen sellanen itseni räplääjä. Sai jo pienenä hyvänolon tunnetta siintä ja sitten myöhemmin siitä tuli seksuaalista.

Vierailija
9/118 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvoin nykyään. Ei jaksa innostaa, ja kädetkin sotkeentuu.

Vierailija
10/118 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 22:53"]

Mä oon kyllä ollu pienestä pitäen sellanen itseni räplääjä. Sai jo pienenä hyvänolon tunnetta siintä ja sitten myöhemmin siitä tuli seksuaalista.

[/quote]

Jep, sama homma. On varmasti sisäänrakennettu muhun. Tosi nuorena aloitin ne hommat. Toisaalta hassua, luulen että orkkuni ovat tosi laimeita muihin verrattuna. Saan niitä helposti itse, mutta eivät siis ole kovin kummosia.

Teini-iässä kyse oli varmasti myös tavasta: ei meinannut tulla uni ilman masturboimista. Meinasi koitua ongelmaksi paikoissa, joissa se ei ollut mahdollista.

ap

Vierailija
11/118 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 22:47"]

[/quote]Tämä on kyllä niin outo kommentti... Onko seksin harrastaminen toisen ihmisen kanssakin hölmöä ja säälittävää? Ei se itsetyydytys ole sen luonnollisempaa tai luonnottomampaa kuin seksi kumppanin kanssa....

Jotkuthan ei valitettavasti saa koskaan orgasmia. Ymmärrän, jos siis joku ei masturboi, koska kokee sen turhaksi, jos ei koskaan saa.

Itse olen parisuhteessa, mutta tykkään masturboida, juurikin jos olen vaikka pitkään yksin kotona. Saa keskittyä vain omaan nautintoon ja fantasioihin. Mutta mulle on ihan sama, masturboiko muut naiset (tai miehet), kunhan ovat elämäänsä tyytyväisiä. Miksi pitää tuhlata niin paljon aikaa sen miettimiseen, mitä muut ihmiset tekevät tai eivät tee?

Vierailija
12/118 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä juurikaan, ehkä kerran 3 kk. Ei ole halua tai mielenkiintoa.

Vierailija
13/118 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En masturboi.Minusta on hölmöä räplätä omaa tavaraansa.

Vierailija
14/118 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me ollan ystävien kanssa juteltu tästä ja oon kehunu mun "goldenboyta" Hei se niin normia et välillä huvittaa itteään.

Vierailija
15/118 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En masturboi koskaan. Olen yli 40v.

Ikäväkseni mieheni haluaa seksiä. Itse voisin elää koko elämäni ilman seksiä.

Vierailija
16/118 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärsin et tuon yhen mielestä se on noloa ja säälittävää, että monet naiset ei masturboi.

Vierailija
17/118 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen en tehnyt sitä juuri koskaan, koska alapää oli ihan kuollut elämäntilanteeni takia. Nyt asiat on toisin, mutta en silti juurikaan sitä harrasta, vaan tehdään se yhdessä rakkaani kanssa. Miksi yksin pitäisi?

Vierailija
18/118 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä olen Napoleon.

Vierailija
19/118 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kyllä myöntää, että masturboinut olen viimeksi reilu puoli vuotta sitten, muutenkin todella harvinaista, sillä meillä aktiivinen seksielämä ja mieluusti käytän sen lasten nukkumaanmenoajan jälkeisen ajan yhdessä räpläämiseen enkä sooloiluun :) sinkkuna homma olisi tietty eri.

Vierailija
20/118 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En masturboi koskaan, en saa siitä mitään irti. Seksissäkään en laukea, vaikka olen kuulemma muka jotenkin estoton. Harvemmin kuitenkaan sitä kaipaan enkä ole koskaan seurustellut. Ikää 39.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme