Kuinka tunnistaa pelimies? tykkäysketju
Tykkää kommentista jos olet samaa mieltä niin saadaan naisten tietoisuus pelimiesten suhteen korkeammalle.
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni tämän ketjun asioista kertoo vain ihmisestä jolla on itsetunto ja sosiaaliset taidot kohdillaan. Sitten leimataan tällaiset ihmiset pelimiehiksi. Huoh.
Sehän se koko pointti onkin ja juuri siksi pelimiestä on niin vaikea tunnistaa. Jos pelimies vaikuttaisi kummalliselta tai epäilyttävältä, hänet kierrettäisiin kaukaa. Jos häntä ei edes huomattaisi, hän jäisi myös yksin. Pelimies esittää kunnollista, hyvää miestä ja saa siksi naisia.
Jokunen ujokin jää pelimieheksi, kun ei uskalla suhteeseen.
Mut ovat yleensä hyvännäköisiä, naisethan kiinnostuvat ulkonäöstä aina ensin, jos kyse ihan tuntemattomasta henkilöstä.
Ei sitä voi tietää kuin tuntemalla toinen kunnolla. Siksi kannattaa tutustua ajan kanssa.
Pelimies on liian hyvää ollakseen totta. Jos vain epäiletkin, että mitenkä noin fiksu ja komea on minuun hurmaantunut, niin aika usein olet vain hetken huvi pelimiehelle.
Kivaa ehkä niin kauan, kuin sitä kestää, mutta vakituista hänestä ei tule. Kannattaa mennä mukaan, jos leikin kestää, voi oppia paljon, kuinka ihmisiä pystyy manipuloimaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuntemani pelimiehet ovat olleet täysin tavallisen näköisiä, eivät mitään pitkiä tai komeita. Pointti on hoksata mitä nainen haluaa kuulla ja peilata sen naisen halu takaisin sille naiselle. Naiset eivät todellakaan ole niin ulkonäkökeskeisiä kuin miehet tällä palstalla aina kuvittelevat (ilmeisesti omista lähtökohdistaan), naiset kaipaavat ymmärrystä ja yhdistäviä tekijöitä.
Muutama vuosi sitten, kun itsellä oli paljon miespuolisia kavereita joiden kanssa käytiin baarissa, seurasin näitä kavereitteni pokailuita sivusta satoja kertoja. Ne sai mukaansa lähinnä ihan kenet halusivat, ja joskus löivät vetoakin alkuillasta esim kuka saa mukaansa vanhimman naisen tms.
Nykyään nuo on kaikki tukevasti naimisissa. Aika aikaansa kutakin, kun kaikki tuli koettua niin seuraava vaihe oli sitten tämä.
Ja yksi tärkeä juttu vielä. Pelimies oikeasti pitää naisista. Siis todella, oikeasti. Sen takia kaveriporukassa on usein paljon meitä kaverinaisia, joilla ei ole mitään meneillään kyseisten tyyppien kanssa (vaikka palstan katkerot toisin luulevatkin). Pelimies nauttii naisen seurasta kaikin tavoin ja oikeasti osaa olla naisten kanssa.
Se mistä pelimies nauttii on suosio.
Pelimiehellä, luontaisella sellaisella, on halu saada naisilta ihailua. Hänen on oltava porukan tykätyin mies.
Pelimiehet satuilevat mitä tahansa jotta saisivat naisten suosion.
Naiset tietysti näkevät asian niin kuion haluavat nähdä, eli että pelimies oikeasti pitää kaikista naisista tasapuolisesti. Tai ehkä naisia ei kiinnosta motiivit niin kauan kuin saavat mieheltä kehuja.
Narsismista on siis loppuviimeksi kyse.
Vierailija kirjoitti:
Parhaat pelimiehet on niitä, jotka eivät herätä mitään epäilyksiä peluriudesta. Osaavat olla sosiaalisia ja saada naiselle erityisen olon, mutta eivät ole niin lipeviä, että nainen tajuaisi mitään. Usein naisten tarinoissa toistuukin mantra "ei vaikuta pelimieheltä/en usko, että on mikään pelimies, koska...".
TÄMÄ!!! Tuo on se varmin tunne mistä tietää kohdanneensa pelurin ja on parempi juosta.
Kuten aikaisempi kirjoitti.
Joku sanoi että pelimies pitää aidosti kaikista naisista. No ei tietenkään pidä. Narsisti haluaa saada muut ihailemaan itseään.
Itse tuntemani pelimies halveksuu esimerkiksi ylipainoisia naisia, ja kaikki tyttöystävätkin ovat olleet mallimaisen hoikkia ja todella laitettuja. Heillekin on huomautellut pömppiksestä vaikka BMI on ollut lähellä alipainon rajaa.
Kuitenkin porukassa ylistää vuolaasti ylipainoisia naisia lumoavan kauniiksi ja kertoo ummet ja lammet siitä kuinka ulkonäöllä ei ole merkitystä.
Ei toki ole mikään 100% paha kaveri, on monia hyviäkin puolia. Ei kait vain voi itselleen mitään. Olisikohan tyly äiti ja hyväksynnän puute taustalla, tms.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa muistaa, että jos mies on aivan älyttömän itsevarma ja karismaattinen koko ajan, hänellä ei todennäköisesti ole suuria tunteita pelissä ja hän on kokenut (tai paatunut) naistennaurattaja ja peluri.
Mies, joka on aidosti ihastunut, yleensä myös jännittää treffejä ja muita kohtaamisia, vaikka olisi muuten ihan ok itsevarmuudeltaan. Tämä ei tietenkään tarkoita, että naisten pitäisi tyytyä tapaamaan vain tuppisuita tai sairaalloisen ujoja miehiä, koska sosiaalisten taitojen puute ja äärimmäinen arkuus ovat myös todella ongelmallisia piirteitä.
Mutta tuo äärimmäinen itsevarmuus ja hätkähtämättömyys tilanteessa kuin tilanteessa ei yleensä ole hyvä merkki, jos nainen kaipaa oikeaa parisuhdetta.
Hyvin kiteytetty. Minulla soi hälytyskellot, jos joku kertoo miten "mies vei jalat alta itsevarmuudellaan, teki määrätietoisen selväksi että haluaa juuri minut".
Kuka tahansa, itsevarminkin ihminen, on epävarma jos hänellä on edessään jotain spesiaalia, elämänsä nainen jonka haluaa itselleen. Silloin kuuluukin olla hieman epävarma. Jos mies on seurassasi täydellisen smooth eikä hätkähdä mistään, hän ei koe että hänellä on mitään menetettävää. Kokeilee vaan charmiaan.
Itse olen sananvalmis ja itsevarma nainen, mutta ne kerrat kun olen OIKEASTI ihastunut johonkin mieheen, olen käyttäytynyt kuin idiootti. Juuri siksi, kun niitä tunteita on pelissä ja miettii niin kovasti mitä toinen minusta ajattelee.
Oma kokemukseni pelimiehestä on kolmois- tai neloiselämää elävä patologinen valehtelija. En osaa oikein yhden illan seuraa etsiviä hauskoja kavereita pitää pelimiehinä. Raskaan sarjan pelimies asuu ja on kihloissa monen naisen kanssa yhtä aikaa.
Pelimiehet kuitenkin jossakin vaiheessa rakastuvat ja vakiintuvat. Minkälaisiin naisiin nämä rakastuvat?
Vierailija kirjoitti:
Pelimiehet kuitenkin jossakin vaiheessa rakastuvat ja vakiintuvat. Minkälaisiin naisiin nämä rakastuvat?
Pöh! Paatunut pelimies on sinkku 50v ja max 4 vuoden suhteita takana.
Rakkaus on luottamusta jonka pelimies on hukannut jo vuosia sitten pelatessaan. Onhan hän liirumlaarumit lätissyt, miksi uskoisi mihinkään mitä nainen sanoo.
Te naiset ette niitä pelimiehiä tunnista, vaikka se olisi tatuoituna niiden otsaan. Tämä on faktaa. Koko ketju on täyttä roskaa
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ohjenuora:
Tunnetkö kipinöitä ja kemiaa ja ihastumista? Kyseessä on pelimies joka haluaa vain seksiä.
Tuntuuko siltä että ei vain ole kipinää eikä kemiaa eikä ihastumista. Kyseessä on parisuhteen perässä oleva kiltti ja kunnollinen mies.[/quote
Hyvin sanottu. Ei mitään lisättävää. Naista ei myöskään vapauta vastuusta se, että hän jälkikäteen änkyttää, että mies ei ollut komea eikä lipevä, mutta silti hän ihastui koska ei uskonut kyseessä olevan pelimies.
Tosin ei ne pelimiehet juuri yli 30v tätejä enää liehittele
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa muistaa, että jos mies on aivan älyttömän itsevarma ja karismaattinen koko ajan, hänellä ei todennäköisesti ole suuria tunteita pelissä ja hän on kokenut (tai paatunut) naistennaurattaja ja peluri.
Mies, joka on aidosti ihastunut, yleensä myös jännittää treffejä ja muita kohtaamisia, vaikka olisi muuten ihan ok itsevarmuudeltaan. Tämä ei tietenkään tarkoita, että naisten pitäisi tyytyä tapaamaan vain tuppisuita tai sairaalloisen ujoja miehiä, koska sosiaalisten taitojen puute ja äärimmäinen arkuus ovat myös todella ongelmallisia piirteitä.
Mutta tuo äärimmäinen itsevarmuus ja hätkähtämättömyys tilanteessa kuin tilanteessa ei yleensä ole hyvä merkki, jos nainen kaipaa oikeaa parisuhdetta.
Hyvin kiteytetty. Minulla soi hälytyskellot, jos joku kertoo miten "mies vei jalat alta itsevarmuudellaan, teki määrätietoisen selväksi että haluaa juuri minut".
Kuka tahansa, itsevarminkin ihminen, on epävarma jos hänellä on edessään jotain spesiaalia, elämänsä nainen jonka haluaa itselleen. Silloin kuuluukin olla hieman epävarma. Jos mies on seurassasi täydellisen smooth eikä hätkähdä mistään, hän ei koe että hänellä on mitään menetettävää. Kokeilee vaan charmiaan.
Itse olen sananvalmis ja itsevarma nainen, mutta ne kerrat kun olen OIKEASTI ihastunut johonkin mieheen, olen käyttäytynyt kuin idiootti. Juuri siksi, kun niitä tunteita on pelissä ja miettii niin kovasti mitä toinen minusta ajattelee.
Jokainen mies peli tai ei kokee, että hänellä ei ole mitään menetettävää jos nainen on yli kolmekymppinen.
Kylmäkuuma.
Antaa ymmärtää ettei mitään vakavaa ja kuitenkin miettii yhteistä tulevaisuutta miten se olisi mahdollista ja voisiko sitä olla - meillä - yhdessä.
Ei mitään vakavaa. Ei sovita milloin seuraavan kerran nähdään ja jos sovitaan niin oharit varmasti. Häntä harmittaa suuresti ja kuitenkaan mitään oikeaa selitystä ei anna miksi. Tämä kun tapahtuu pari kertaa uudestaan, alat päästä jyvälle missä mennään.
Vierailija kirjoitti:
Se haluaa vain parasta😁
Siinä tapauksessa palstanaisilla ei ole pelkoa, että koskaan vilaustakaan pelimiehestä näkisivät ja itse asiassa pelimies ei edes suomesta naista hae vaan ulkomailta oikeasi kaunista alle 24v naista.
Voihan nainenkin miettiä, miksi pelimies vetoaa.
Oma arvaus:
-edellyttää, että miehellä miellyttävä ulkonäkö
-miehestä tulee tunne, että mies kolahtaa tai sukat pyörii jaloissa
-mies tuntuu salaperäiseltä
-mies tuntuu siltä, että hän heti kuuntelee ja ymmärtää
-miehellä on sosiaalista silmää ja hän osaa huomioida pienin elein, ja nainen myös avoimesti odottaa tällaista
-naista ei haittaa, vaikka mies ei niin kertoisi paljon itsestään, koska naiselle tuo huomiointi ja kuuntelu on osoitus siitä, että mies on kiinnostunut tai välittää/panostaa riittävästi
-miehessä ei näy huonoja puolia
-naiselle voi riittää, että miehen sanomiset on se, mitä nainen haluaa kuulla, mutta varsinkaan hullaantuneena ei ole väliä, miten sanat käy yksiin tekojen kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pöh! Paatunut pelimies on sinkku 50v ja max 4 vuoden suhteita takana.
Rakkaus on luottamusta jonka pelimies on hukannut jo vuosia sitten pelatessaan. Onhan hän liirumlaarumit lätissyt, miksi uskoisi mihinkään mitä nainen sanoo.
Nimenomaan näin. Pelimies ei vakiinnu aidosti koskaan. Naimisiin hän voi mennä, ja hanakasti yrittääkin naisen sitouttaa. Romantiikkaan uskovia naisia kyllä piisaa. Järkytyksenä tulee jälkikäteen, että omissa häissäänkin pelimies on tekstaillut muille naisille ja sopinut tapaamisia.
Pelimies tietää, että naisten suosio lisää naisten suosiota ja varattu mies on aina hotimpi kuin ikuisesti yksinäinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole itsevarma etkä sanavalmis. Ja ne oikeasti ihastumasi miehet ovat juuri niitä joihin kaikki muutkin naiset oikeasti ihastuvat ja se mies menee nuoremmalle ja kauniimmalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos katselee häntä naisryhmän läsnä ollessa, peluri pyörii hyrränä, kun ei osaa päättää keneen keskittyisi.
Ei osaa jättää yhtään naista huomiotta.
Tuo yliaktiivinen tyyppi ei ole pelimies, ei myöskään sellainen ole pelimies, joka puhuu taukoamatta ja luulee, että naisia isketään puhumalla. Ne ovat ehkä wannabe-pelimiehiä, tai muuten epätoivoisia vonkaajia.
Pelimies on se, joka liikkuu yksin yössä, seuraa ensin naisia sivusta tarkkaillen ja valitsee oikean kohteen hyvällä psykologisella silmällään ja antaa sen naisen sitten iskeä hänet. Mies siis kuuntelee ja nainen puhuu ja mies keskittyy täydellisesti juuri siihen naiseen ja tuntuu luotettavalta ja kunnolliselta.
Mitä "pelaamista" siinä on, että iskee baarista seksiseuraa? Tuo kertoo vain naisen humalasta tai naiivista tyhmyydestä.
Miehellä pelimies tarkoittaa yleensä seksin hankkimista useilta naisilta. Usein se vaatii sen, että antaa ymmärtää, että tarjolla olisi jotain vakavaa parisuhdetta.
Taas joku kiltti mies yrittää selittää miksi vain pahat miehet saavat seksiä.
Kylmää - kuumaa -käytös. Kertoo ettei pysty sitoutumaan, mutta käyttäytyy toisin, kunnes kyllästyy ja siirtyy uuteen.