Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka tunnistaa pelimies? tykkäysketju

Vierailija
27.12.2020 |

Tykkää kommentista jos olet samaa mieltä niin saadaan naisten tietoisuus pelimiesten suhteen korkeammalle.

Kommentit (111)

Vierailija
81/111 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tykkäät miehestä tinderissä niin hänestä on tykännyt n. 90% tinderin muistakin naisista

Totta, Tinder antaa naiselle täydellisen mahdollisuuden valehdella itselleen koska siellä nainen ei näe niitä muita naisia toisin kuin esim. baarissa. Ja täti tajuaa, että se mies menee nuoremmalle ja kauniimmalle naiselle. 

Nainen voi uskotella itselleen, että se mies on vain hänestä kiinnostunut.

Vierailija
82/111 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntemani pelimiehet ovat olleet täysin tavallisen näköisiä, eivät mitään pitkiä tai komeita. Pointti on hoksata mitä nainen haluaa kuulla ja peilata sen naisen halu takaisin sille naiselle. Naiset eivät todellakaan ole niin ulkonäkökeskeisiä kuin miehet tällä palstalla aina kuvittelevat (ilmeisesti omista lähtökohdistaan), naiset kaipaavat ymmärrystä ja yhdistäviä tekijöitä.

Muutama vuosi sitten, kun itsellä oli paljon miespuolisia kavereita joiden kanssa käytiin baarissa, seurasin näitä kavereitteni pokailuita sivusta satoja kertoja. Ne sai mukaansa lähinnä ihan kenet halusivat, ja joskus löivät vetoakin alkuillasta esim kuka saa mukaansa vanhimman naisen tms.

Nykyään nuo on kaikki tukevasti naimisissa. Aika aikaansa kutakin, kun kaikki tuli koettua niin seuraava vaihe oli sitten tämä.

Ja yksi tärkeä juttu vielä. Pelimies oikeasti pitää naisista. Siis todella, oikeasti. Sen takia kaveriporukassa on usein paljon meitä kaverinaisia, joilla ei ole mitään meneillään kyseisten tyyppien kanssa (vaikka palstan katkerot toisin luulevatkin). Pelimies nauttii naisen seurasta kaikin tavoin ja oikeasti osaa olla naisten kanssa.

Eivät saaneet. Ne, joita oikeasti halusivat menivät pitkille ja komeille miehille ja jos näitä ei ollut paikalla niin sitten ne oikeasti halutut naiset olivat ilman miestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/111 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarve olla aina porukan eniten naisten mieleen oleva mies.

Jos joku muu sanoo ettei ulkonäkö le tärkeintä ja saa naisilta hyväksyviä katseita, pelimies selittää runollisesti kuinka ulkonnäöllä ei ole mitään merkitystä hänelle (vaikka mies onkin komea ja kaikki exät ovat olleet hyvännäköisiä ja hoikkia).

Nainen on tunnetusti naiselle susi ja se helpottaa pelimiehen toimintaa kummasti.

Vierailija
84/111 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

NAL(sinkut palsta) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarve olla aina porukan eniten naisten mieleen oleva mies.

Jos joku muu sanoo ettei ulkonäkö le tärkeintä ja saa naisilta hyväksyviä katseita, pelimies selittää runollisesti kuinka ulkonnäöllä ei ole mitään merkitystä hänelle (vaikka mies onkin komea ja kaikki exät ovat olleet hyvännäköisiä ja hoikkia).

Nainen on tunnetusti naiselle susi ja se helpottaa pelimiehen toimintaa kummasti.

Jep! Kun silloinen seurustelukumppanini paljastui pelimies-pet  täjäksi, otin yhteyttä miehen toiseen naiseen. Nainen hahmotti asian niin, että he ovat miehen kanssa parisuhteessa, ja minä olen vain ulkopuolinen tun  keutuja, joka yrittää tuhota heidän erityislaatuisen suhteensa.

Olin tuntenut miehen pidempään, olimme kihloissa ja asuimme samalla paikkakunnalla. Tämä nainen asui aivan toisessa maakunnassa, mutta oli silti kovasti sitä mieltä, että heillä on parisuhde ja minä olen vain satunnainen haksahdus. Kihlauksen sormuksineen olin lavastanut, pahantahtoinen suhteentuhoaja kun olin.

Tällaiset naiset ovat hyödyllisiä pelimiehille.

Vierailija
85/111 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tunnekylmyys panon jälkeen

Tämä. Yleensä Tinder-panon tai baaripanon jälkeen pyyhin ejakuloineen fallokseni naisen täkkiin tai vaatteisiin. Haluan, että minun feromonit säilyvät hänen asunnossaan mahdollisimman pitkään. Käväisen jääkaapilla ottamassa purtavaa ja häivyn. Yleensä syyhkin naisen asunnosta jonkun muistoesineen esim. pehmolelu tai koru. Siitä vaan alapeukuttamaan, ei se käytöstäni muuta.

Vierailija
86/111 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnekylmyys panon jälkeen ei kuulu pelimiehen repertuaariin. Päinvastoin pelimies haluaa olla lähekkäin, pitää kainalossa, tasoittaa jatkoa. Vain harrastelija-panijat sortuvat niin alkeelliseen virheeseen, että vetäytyvät seksin jälkeen. Ei ole pelimiestoimintaa se.

Vierailija
87/111 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää olko hölmöjä. Pelimiestä ei voi tunnistaa. Voi oppia tuntemaan kylläkin. Pelimies ei ole mikään normaalista poikkeava ihmistyyppi. Kuka tahansa mies voi olla pelimies. Pelimiehet ovat erilaisia. Ulkonäkö voi vaihdella, luonteenpiirteet, ekstroversio, kaikki vaihtelee normaalisti. Pelimies ei määrity esimerkiksi iskutekniikoiden perusteella, niitä voi opetella kuka tahansa ja jotkut osaavat luonnostaan miellyttää ja hakeutua seuraan. Pelimieheys ilmenee vasta siinä vaiheessa, kun on edetty suhteessa tasolle, jossa nainen olettaa tai odottaa syvenevää suhdetta, mutta mies alkaakin käyttäytyä erikoisesti, ottaa etäisyyttä tai ilmenee olevan useampia naisia yhtä aikaa. 

Vierailija
88/111 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pelimiestä on vaikea tunnistaa".

Ei itse asiassa ole. Jos kysyisit porukassa olevilta miehiltä onko tuo sytyttävä heppu pelimies, he osaisivat kertoa sen heti (toki eivät yleensä kerro koska joko eivät halua pilata kaverin pokaa tai leimautua kateellisiksi).

Mutta nainen kokee ne vähän turhan pitkät ja intensiiviset katseet, peilaamisen, hienovaraisen ja super smoothin koskettelun, jne kemiana eikä tunnesykkyrämykkyröissään osaa ajatella muuta.

89/111 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelimiehen voi testata sillä, että tekee hänet naurunalaiseksi ja pitää täytenä pellenä. Silloin he näyttävät karmean luonteensa. Kiltit, viattomat miehet tulevat surullisiksi ja menevät peiton alle itkemään, mutta pelimies opettaa sinulle ankarimman kautta, että häntä ei vähätellä.

Vierailija
90/111 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toinen syy miksi naiset eivät tunnista pelimiestä on se että useat pelimiehen piirteet ovat naisten silmissä toivottavia piirteitä miehessä. Siksi pelimies halutaan nähdä positiivisessa valossa.

Tuo kuvio on toistunut lukemattomia kertoja. Tilannetta seurailleet miehet ovat tajunneet kupletin juonen, naiset eivät, koska pelimies on hurmannut ei vain pokattavan vaan myös hänen kaverinsa.

Vierailija
91/111 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnekylmyys panon jälkeen ei kuulu pelimiehen repertuaariin. Päinvastoin pelimies haluaa olla lähekkäin, pitää kainalossa, tasoittaa jatkoa. Vain harrastelija-panijat sortuvat niin alkeelliseen virheeseen, että vetäytyvät seksin jälkeen. Ei ole pelimiestoimintaa se.

Jep.

Voi olla että tuota on enemmän Tinder-aikakautena kun naisia ei atrvitse pokailla omasta kaveripiiristä tai edes tuttavien nähden.

Mutta kyllä pelimies on yleensä oppinut kantapään kautta että jäökihoito pitää hoitaa kunnolla. Eli jättää naiselle sen verran hyvä fiilis ettei tämä ala puhua miehestä pahaa, mutta ei niin hyvä että nainen jäisi "roikkujaksi" (tutun pelimiehen/naistenmiehen termi).

Klassikko on "olet liian hyvä minulle", "syy ei ole sinussa vaan minussa", tms. Tuolla  hivellään naisen itsetuntoa mutta samalla tehdään selväksi ettei suhdetta ole luvassa.

Vierailija
92/111 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukumies. Pukumiehen salarakas firmasta firmaper......

Vierailija
93/111 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti vaikutan ulkoisesti pelimieheltä, vaikka olen 30-vuotias neitsyt. Kannatti lukea tämäkin keskustelu. Huokaus.

Vierailija
94/111 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

NAL(sinkut palsta) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa muistaa, että jos mies on aivan älyttömän itsevarma ja karismaattinen koko ajan, hänellä ei todennäköisesti ole suuria tunteita pelissä ja hän on kokenut (tai paatunut) naistennaurattaja ja peluri.

Mies, joka on aidosti ihastunut, yleensä myös jännittää treffejä ja muita kohtaamisia, vaikka olisi muuten ihan ok itsevarmuudeltaan. Tämä ei tietenkään tarkoita, että naisten pitäisi tyytyä tapaamaan vain tuppisuita tai sairaalloisen ujoja miehiä, koska sosiaalisten taitojen puute ja äärimmäinen arkuus ovat myös todella ongelmallisia piirteitä.

Mutta tuo äärimmäinen itsevarmuus ja hätkähtämättömyys tilanteessa kuin tilanteessa ei yleensä ole hyvä merkki, jos nainen kaipaa oikeaa parisuhdetta.

Hyvin kiteytetty. Minulla soi hälytyskellot, jos joku kertoo miten "mies vei jalat alta itsevarmuudellaan, teki määrätietoisen selväksi että haluaa juuri minut".

Kuka tahansa, itsevarminkin ihminen, on epävarma jos hänellä on edessään jotain spesiaalia, elämänsä nainen jonka haluaa itselleen. Silloin kuuluukin olla hieman epävarma. Jos mies on seurassasi täydellisen smooth eikä hätkähdä mistään, hän ei koe että hänellä on mitään menetettävää. Kokeilee vaan charmiaan.

Itse olen sananvalmis ja itsevarma nainen, mutta ne kerrat kun olen OIKEASTI ihastunut johonkin mieheen, olen käyttäytynyt kuin idiootti. Juuri siksi, kun niitä tunteita on pelissä ja miettii niin kovasti mitä toinen minusta ajattelee.

Et ole itsevarma etkä sanavalmis. Ja ne oikeasti ihastumasi miehet ovat juuri niitä joihin kaikki muutkin naiset oikeasti ihastuvat ja se mies menee nuoremmalle ja kauniimmalle.

Mitä ihmettä taas? :D Olen itsevarma ja sananvalmis, tavatessani aviomieheni menin aivan puihin koska olin niin vaikuttunut hänestä. Ja myös hän on itsevarma ja komea, mutta käyttäyi välillä hönösti seurassani. Juteltiin myöhemmin että hänellä oli sama kokemus kuin minulla, oli niin ihastunut että itsevarmuus karisi. Tällaista se rakkaus on, selkeästi sinulla ei aiheesta ole kokemusta. 

Vierailija
95/111 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelimiehet kuitenkin jossakin vaiheessa rakastuvat ja vakiintuvat. Minkälaisiin naisiin nämä rakastuvat?

Vakiintuvat ehkä siinä vaiheessa kun kasvavat ja kypsyvät.

Vierailija
96/111 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelimies välttämättä mikään pelkkä negatiivinen asia ole. Ehkä jos etsii parisuhdetta niin sitten, mutta hyvää panoseuraa heistä voi saada.

Vierailija
97/111 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan haaskaamisesta.

Sillä aikaa kun olet millään tasolla sian kanssa, et ole vapaa.

Temppumiehet ei tän ikäsee pure.

Tietty se että joku penikka tulee torjutuksi voi aiheuttaa suuren määrän kostotoimia. Mikä joskus naurattaa.

T. Vapaa, iloinen sinkku

Vierailija
98/111 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuule, meillä horonavilkku toimii ilman kännykkää;  tuuliviiri toimii myös.

Vierailija
99/111 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleenä rikki mennyt pelimuija uhoaa vuodenvaihteessa kun räppänä lerpattaa.. tunnetila vaihtelee itkunsekaisen uhon kanssa. saisiko uusintana kiitos,maksettiin eturivin paikoista.

Vierailija
100/111 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelimuija muistaa että pallo on pyöreä, mutta lumipallo voi olla märkä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä