Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka tunnistaa pelimies? tykkäysketju

Vierailija
27.12.2020 |

Tykkää kommentista jos olet samaa mieltä niin saadaan naisten tietoisuus pelimiesten suhteen korkeammalle.

Kommentit (111)

Vierailija
101/111 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

puhelin aina äänettömällä...

Mulla on puhelin lähes aina äänettömällä, mutta en kyllä ole mikään pelimies. Töissä paljon palavereja ja luuri ei saa häiritä. Vapaalla en vaan tykkää ihme piippauksista jne. enkä jaksa niitä ohjelma kerrallaan säätää. En _halua_ tietää että työsähköpostiin saapui jotain lauantaina ysiltä.

Vierailija
102/111 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Pelimies ei koskaan puhu pahaa toisista. Ei miehistä eikä naisista. Näin hän saa kaikki luottamaan itseensä, eivätkä hänen miespuolisetkaan kaverinsa koskaan kehtaa kertoa pelimiehen uhreille miehen kylmää taktiikkaa.

Jaa?

Minä kerran varoitin tuttua naista ja olin sitten kavala, kateellinen, mustasukkainen sekä "sinusta olisi uskonut vähiten!".

Odotetun huonosti siinä kävi ja en suostunut naiselle tunneviemäriksi.

No mitäs läksi, kikkelis kokkelis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/111 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja toinen syy miksi naiset eivät tunnista pelimiestä on se että useat pelimiehen piirteet ovat naisten silmissä toivottavia piirteitä miehessä. Siksi pelimies halutaan nähdä positiivisessa valossa.

Tuo kuvio on toistunut lukemattomia kertoja. Tilannetta seurailleet miehet ovat tajunneet kupletin juonen, naiset eivät, koska pelimies on hurmannut ei vain pokattavan vaan myös hänen kaverinsa.

Pelimies on opetellut ja tuo korostaen esiin naisten silmissä toivottavia piirteitä. Se ei tietenkään käy pelimiehen tunnistamiseen tarkkailla näitä. Jäljelle jää vain sitten aidosti ei-toivottavien piirteiden miehiä. Hylkyyn menee samalla kaikki aidosti toivottavia piirteitä omaavat miehet.

Kuin yrittäisi tunnistaa sutta lampaiden vaatteissa lampaan tuntomerkkien perusteella.

Vierailija
104/111 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelimiehet kuitenkin jossakin vaiheessa rakastuvat ja vakiintuvat. Minkälaisiin naisiin nämä rakastuvat?

Kaikki tuntemani pelimiehet ovat naimisissa, vaimot ovat kauniita ja työelämässä menestyneitä. Tukevat ehkä menestyvän miehen imagoa. Mutta en tunne heitä kaikkia tarkemmin, ehkä osa on sitten luonteeltaan sinisilmäisiä, eivätkä tajua miehen puuhia, tai vaihtoehtoisesti eivät välitä ja ehkä heillä itselläänkin on muita miehiä. Mutta mitään tossukoita ei ole yllättäen yksikään, vaan joko missejä tai johtajia tai perijöitä tms, todella tasokkaanoloisia naisia.

Vierailija
105/111 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelimiehet kuitenkin jossakin vaiheessa rakastuvat ja vakiintuvat. Minkälaisiin naisiin nämä rakastuvat?

Kaikki tuntemani pelimiehet ovat naimisissa, vaimot ovat kauniita ja työelämässä menestyneitä. Tukevat ehkä menestyvän miehen imagoa. Mutta en tunne heitä kaikkia tarkemmin, ehkä osa on sitten luonteeltaan sinisilmäisiä, eivätkä tajua miehen puuhia, tai vaihtoehtoisesti eivät välitä ja ehkä heillä itselläänkin on muita miehiä. Mutta mitään tossukoita ei ole yllättäen yksikään, vaan joko missejä tai johtajia tai perijöitä tms, todella tasokkaanoloisia naisia.

Pätee ehkä kehäkolmosen sisällä mutta täällä muualla Suomessa pelimiehet ovat toki naimisissa, mutta aivan tavallisten naisten kanssa, jotka katsovat pelimiehensä touhuja läpi sormien, kun eivät muutakaan voi.

Vierailija
106/111 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoista korteista.

Vierailija
107/111 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tulee tännekin ketjuun selittelemään jänniä juttuja.

✌️

Vierailija
108/111 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pätee ehkä kehäkolmosen sisällä mutta täällä muualla Suomessa pelimiehet ovat toki naimisissa, mutta aivan tavallisten naisten kanssa, jotka katsovat pelimiehensä touhuja läpi sormien, kun eivät muutakaan voi.

Eihän tuossa ole eroa kuin "sosiaaliluokassa".

Kehä kolmosen sisäpuolella on enemmän liikemiehiä tms.

Maalla pelimiehen vaimo on duunariammatissa, kuten on pelimieskin. Sikäli sama tilanne että yleensä ne vaimot ovat hyvännäköisiä, hoikkia ja sellaisia joilla olisi muitakin ottajia.

Vierailija
109/111 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Pelimies ei koskaan puhu pahaa toisista. Ei miehistä eikä naisista. Näin hän saa kaikki luottamaan itseensä, eivätkä hänen miespuolisetkaan kaverinsa koskaan kehtaa kertoa pelimiehen uhreille miehen kylmää taktiikkaa.

Jaa?

Minä kerran varoitin tuttua naista ja olin sitten kavala, kateellinen, mustasukkainen sekä "sinusta olisi uskonut vähiten!".

Tuo on tyypillinen tilanne.

Olen itse huomannut saman. On parempi olla sanomatta mitään. Riippumatta siitä tunnistatko pelimiehen käytöksestä vai tiedätkö hepun olevan pelimies. Vaikka tietäisit pelimiehen olevan naimisissa, olisi siltikin parempi olla sanomatta mitään, koska saisit haukut tunnelman pilaamisesta.

Kun nainen on pelimiehen pauloissa, yhtään mikään ei auta, kaikkein vähiten järkipuhe. Naiset ovat käytännössä kuin huumepöllyissä. Vasta kun huma menee ohi, järki alkaa toimia taas.

Totta kai pelimiehet ovat myös totuneita kilpakosijoihin ja miehiin jotka eivät pidä siitä kun pelimies vie naiset, joten he ovat hioneet taktiikat sellaisiksi etteivät muut miehet voi puuttua tilanteeseen joutumatta huonoon valoon.

Vierailija
110/111 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Jaa?

Tuo on tyypillinen tilanne.

Olen itse huomannut saman. On parempi olla sanomatta mitään. Riippumatta siitä tunnistatko pelimiehen käytöksestä vai tiedätkö hepun olevan pelimies. Vaikka tietäisit pelimiehen olevan naimisissa, olisi siltikin parempi olla sanomatta mitään, koska saisit haukut tunnelman pilaamisesta.

Kun nainen on pelimiehen pauloissa, yhtään mikään ei auta, kaikkein vähiten järkipuhe. Naiset ovat käytännössä kuin huumepöllyissä. Vasta kun huma menee ohi, järki alkaa toimia taas.

Totta kai pelimiehet ovat myös totuneita kilpakosijoihin ja miehiin jotka eivät pidä siitä kun pelimies vie naiset, joten he ovat hioneet taktiikat sellaisiksi etteivät muut miehet voi puuttua tilanteeseen joutumatta huonoon valoon.

Tuo on totta.

Siksihän pelimiesoppaissakin sanotaan aina ensimmäisenä että lähesty naisporukkaa, älä sitä tiettyä naista. Kun koko naisporukka on hurmattu, ei ole vaaraa cockblocking-naisista eikä ritarimiehistä. Siksi pelimiehet aina kehuvat kaikkia naisia, etenkin silloin kun tietävät ettei kehuun ole aihetta (esim. porukan vähiten näyttävimmän ulkonäköä kehutaan).

Naisille tällä ei liene väliä, kunhan kehut tuntuvat kivoilta, sama se ovatko ne aitoja.

Vierailija
111/111 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sanon naiselle aina että oon hyvä syömään sut eli nuolemaan pillua.

Aina lähtee neito matkaan. Liian jurrissa ei parane olla, mutta sillain sopivasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän