Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jäitkö paitsi hammaskeijusta ja joulupukista?

Vierailija
28.05.2014 |

Haluaisin kuulla kokemuksia ihmisiltä joille on lapsena kerrottu hammaskeijun ja joulupukin olevan satua. Jäikö harmittamaan? Traumoja höpö höpö juttujen puutteesta? Olisitko halunnut leikkiä mieluummin näiden olevan totta? Miten teette omien lapsienne suhteen kokemuksenne pohjalta?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meille kerrottu että joulupukki on höpöhöpöä. Meille kerrottiin, että se ei ole totta vaan joku näyttelee sitä.

Omille lapsilleni olen kertonut ihan saman: joulupukki on satuolento siinä missä kaikki muutkin satuolennot.

Ei ole traumoja kellään.

Vierailija
2/5 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, jäin paitsi. Olen kuopus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei käynyt kumpikaan. Jäin paitsi. Ei haitannut, ei traumoja. En koskaan niihin tottunutkaan. Päiväkodissa tosin ehkä pilasin jonkun elämän, kun sanoin, ettei niitä oikeasti ole. :D

Vierailija
4/5 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kerrottiin jo hyvin pienestä pitäen, että ne ovat satua. Olin lapsena ylpeä ja onnellinen siitä, että minua kunnioitettiin ihmisenä eikä kohdeltu kuin jotain huijattavaa kersaa. Siitä on jäänyt erityisen hyvät muistot, niin hassulta kuin se kuulostaakin.

Vierailija
5/5 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kerrottu, muttei mitenkään väitetty niiden olevan tottakaan. En koskaan muista uskoneeni kumpaankaan. Enkä koe yhtään jääneeni mistään paitsi, päin vastoin olisin varmaan loukkaantunut verisesti, jos vanhemmat olisivat niin törkeällä tavalla huijanneet minua :D Omille lapsilleni olen vähän varovaisesti kertonut joulupukin olevan satuolento, koska en itsekään halua valehdella tässä asiassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi