Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ärsyttävän ja erikoisen näköinen - ideoita muuttumisleikkiin?

Vierailija
27.12.2020 |

Olen luontaisesti erittäin epämiellyttävän ja jossain määrin mieleenpainuvan näköinen, eikä minusta lähtökohtaisesti pidetä missään ulkonäköni vuoksi. Ihmisten mielestä olen aina vain säälittävä, outo ja nolo. Pukeudun ja meikkaan hyvin neutraalisti kuitenkin ja väritykseltäni olen keskivertosuomalainen, vaikka muuten olen keskivertosuomalaista rumempi. Miten voisin muuttua sellaiseksi, että kohtaisin muutakin kuin halveksintaa ja sääliä? Kaikki hyvät ja kehityskelpoiset ideat ovat tervetulleita.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitse seura paremmin. Esim itse saatan saada huonoo kohtelua vaan olemalla kauniimpi kun muut 😁 joskus taas sitten tosi hyvää kohtelua. Aina kyse ei oo susta, se kannattaa muistaa.

Voi se olla noinkin päin. Elämä on todella raadollista ja pitäisi vain löytää ne läheiset, jotka hyväksyvät, jolloin ei tarvitsisi miettiä tuntemattomien suhtautumista.

T. Ap

Vierailija
22/27 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaaliset taitoni ovat luontaisesti aika kömpelöt, joten siksi minun tulisi satsata ulkoisen olemukseni kohentamiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persoonalliset piirteet on kauniita <3 Barbeista en välittänyt edes lapsena.

Vierailija
24/27 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persoonalliset piirteet on kauniita <3 Barbeista en välittänyt edes lapsena.

Kiitos! ❤ Itse tosin tykkäsin barbeista ja itse asiassa barbiemainen ulkinäkö olisi ihanteeni.

T. Ap

Vierailija
25/27 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala pukeutua kuin Maria Veitola ja käyttäydy yli-itsevarmasti mutta kohteliaasti. Älä mieti miltä näytät.

Vierailija
26/27 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala pukeutua kuin Maria Veitola ja käyttäydy yli-itsevarmasti mutta kohteliaasti. Älä mieti miltä näytät.

Hän on asenteeltaan vastakohtani. Sinänsä ihailen häntä asenteensa vuoksi samalla. Mistä voi hankkia/kerryttää itsevarmuutta? Miten suhtautua siihen, jos ympäristö yhtäkkiä alkaisikin kohdella paremmin? Olen varma, että kyynistyisin ihmisten pinnallisuuteen ja epäoikeudenmukaisuuteen viimeistään siinä vaiheessa.

T. Ap

Vierailija
27/27 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän