Olen ärsyttävän ja erikoisen näköinen - ideoita muuttumisleikkiin?
Olen luontaisesti erittäin epämiellyttävän ja jossain määrin mieleenpainuvan näköinen, eikä minusta lähtökohtaisesti pidetä missään ulkonäköni vuoksi. Ihmisten mielestä olen aina vain säälittävä, outo ja nolo. Pukeudun ja meikkaan hyvin neutraalisti kuitenkin ja väritykseltäni olen keskivertosuomalainen, vaikka muuten olen keskivertosuomalaista rumempi. Miten voisin muuttua sellaiseksi, että kohtaisin muutakin kuin halveksintaa ja sääliä? Kaikki hyvät ja kehityskelpoiset ideat ovat tervetulleita.
Kommentit (27)
Sosiaaliset taitoni ovat luontaisesti aika kömpelöt, joten siksi minun tulisi satsata ulkoisen olemukseni kohentamiseen.
Persoonalliset piirteet on kauniita <3 Barbeista en välittänyt edes lapsena.
Vierailija kirjoitti:
Persoonalliset piirteet on kauniita <3 Barbeista en välittänyt edes lapsena.
Kiitos! ❤ Itse tosin tykkäsin barbeista ja itse asiassa barbiemainen ulkinäkö olisi ihanteeni.
T. Ap
Ala pukeutua kuin Maria Veitola ja käyttäydy yli-itsevarmasti mutta kohteliaasti. Älä mieti miltä näytät.
Vierailija kirjoitti:
Ala pukeutua kuin Maria Veitola ja käyttäydy yli-itsevarmasti mutta kohteliaasti. Älä mieti miltä näytät.
Hän on asenteeltaan vastakohtani. Sinänsä ihailen häntä asenteensa vuoksi samalla. Mistä voi hankkia/kerryttää itsevarmuutta? Miten suhtautua siihen, jos ympäristö yhtäkkiä alkaisikin kohdella paremmin? Olen varma, että kyynistyisin ihmisten pinnallisuuteen ja epäoikeudenmukaisuuteen viimeistään siinä vaiheessa.
T. Ap
Voi se olla noinkin päin. Elämä on todella raadollista ja pitäisi vain löytää ne läheiset, jotka hyväksyvät, jolloin ei tarvitsisi miettiä tuntemattomien suhtautumista.
T. Ap