miten saan avioerotessani puolison muuttamaan?
8 vuotta yksinhuoltajuutta avioliitossa alkaa riittää. Ainoa ongelma on se, että miten saan tuon puolisoni lähtemään tästä talosta, kun ero astuu voimaan? Onko vinkkejä? Tuo kun on sellainen,että ei saa eväänsäkään nousemaan. Paitsi kun on omat humpat kyseessä.
Kommentit (5)
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 21:03"]Onko se talo yhteinen?
[/quote
On, mutta ostan puolison puolen itselleni. Se asia on jo hoidossa. Puolisolla ei mahdollisuutta tai intressiä ostaa. Lapset jäävät kanssani ja saavat tavata toista vanhempaansa niin psljon kuin haluavat, anything goes.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 21:03"]Onko se talo yhteinen?
[/quote
On, mutta ostan puolison puolen itselleni. Se asia on jo hoidossa. Puolisolla ei mahdollisuutta tai intressiä ostaa. Lapset jäävät kanssani ja saavat tavata toista vanhempaansa niin psljon kuin haluavat, anything goes.
Soitat poliisille jos ei muuten läähde. Ja nakkaat kamat pihalle kun on muualla
En viitsisi häiritä poliisia/ aiheuttaa sellaista draamaa. Mä pelkään, että ero astuu voimaan ja puoliso jatkaa loisimistaan täällä. Silloin kun hän on pois mulla on 1/3 vähemmän hommia. Häneltä kun kaikki jää tekemättä. En muista milloin olisi mitään kotona tehnyt. Minä käyn töissä, hoidan koko paletin. Tuo kyllä jaksaa urheilla, istua iltaa yms.
Onko se talo yhteinen?