Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka teillä on pitänyt lapsia sylissä ristiäisissä?

Vierailija
30.06.2014 |

Onko kummeilla marssijärjestystä sinun mielestäsi?

Tuli mieleen tuosta oudosta kysymyksestä, että mitä ripiltäpääsevälle jos ei ole ollut sylikummi.

Omia ristiäiskuviani kun katson, olen ollut isän sylissä. Mun ainoan lapsen ristiäisissä lasta kannoin itse.

Omien kahden kummilapseni ristiäisissä heitä ovat kantaneet kummeista ne, jotka ovat sukua. En silti koe olleeni vähempiarvoisempi kummi, päinvastoin, enemmän tekemisissä lasten kanssa kuin muut kummit yhteensä!

Niin, ja minä olen ostanut rippilahjoiksi perinteiset ristit, kastelahjaksi kummilusikat. Ja nämä on sovittu lasten vanhempien kanssa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä. Pappi toivoi, että isä pitää. Aika yleistä kai tänä päivänä? 

Vierailija
2/8 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on pitänyt joku kummeista, mutta en kyllä kaikkien lasten osalta muista, kuka niistä... Kummeilla ei mielestäni ole marssijärjestystä, kaikki yhtä tärkeitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasta on pitänyt sylissä kummi ja häntä kutsutaan sylikummiksi.

Vierailija
4/8 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 19:51"]

Lasta on pitänyt sylissä kummi ja häntä kutsutaan sylikummiksi.

[/quote]Onko sylikummi sinun mielestäsi arvokkaampi kuin muut kummit? ap

Vierailija
5/8 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti lasta kantamaan otetaan se, jolla on eniten habaa tai kokemusta. Varsinkin jos tottumattomammalle mimmille lykätään kuusikiloinen mytty ja sitten pitäisi vielä seistä ties kuinka kauan, niin voi käydä aika raskaaksi.

Vierailija
6/8 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sylikummi.

Vierailija
7/8 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 19:51"]Lasta on pitänyt sylissä kummi ja häntä kutsutaan sylikummiksi.

[/quote]

Meillä on toimittu myös näin. Muita kummeja emme pidä yhtään vähemmäntärkeinä, vaan kaikki ovat yhtä arvokkaita. Lahjoilla ei ole mitään merkitystä mitä juuri kukakin antanut. Viimeksi taisi sylikummi ostaa vauvalle mekon ja toiset kummit valokuvakehys, säästölipas, ym. Minusta ihan hyvä näin.

Vierailija
8/8 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sylikummi meilläkin! Hän on veljenpoikani, muut kummit ystäviämme. Kaikki yhtä tärkeitä ja arvokkaita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi