Koulutuksesi, mitä teet työksesi ja brutto/netto palkkasi??
Merkonomi, asiantuntija 3200 brutto/ 2100 netto. Työkokemusta 15v.
Kommentit (137)
FM, aineenopettaja yläasteella, ylitunteja viikossa 7, bruttopalkka 4200 ja nettopalkka 2800 euroa. Ensi vuonna saattaa pudota taas minimitunneille, jolloin palkka laskee 700 e kuussa eli sitten brutto 3500 ja netto jotain 2350 euroa.
Suomihan on täynnä kovatuloisia kansalaisia. Kyllä luokanopettajan palkka kalpenee näiden rinnalla
It alan tradenomi, järjestelmäasiantuntija. Kkpalkka 4500 brutto, noin 2850 netto. Lisäksi palkkioita tulee n. 3000 euroa vuodessa.
Insinööri, ylempi toimihenkilö 4350€/kk brutto, netto vaihtelee vähennysten mukaan, valmistumisen jälkeinen kokemus 3vuotta.
Täällä onkin paljon hyvätulosta porukkata. Virkakyösteiltä sopisi rokottaa.
FM (humanistinen ala), toimistotyö assistenttinimikkeellä yksityisellä puolella. Brutto 2500, netto n. 1900. Valmistumisesta vasta vähän aikaa ja kyseessä ensimmäinen "oikea" työ, joten toiveita on että palkka tästä nousee vielä :)
Insinööri (AMK) työkokemus 1 v pääkaupunkiseudulla. Bruttopalkka 2750 eur/kk, nettona tilille tulee 2110 euroa. Työ on tietokoneella toimistossa istumista hyvin vaihtelevan raskasta. Työajat arkisin 8-16.30.
Ylioppilas, toimittaja.
Brutto 3200 euroa, netto 2200 euroa.
Alalla vuodesta 2000.
FM, kouluttaja, n. 4500 €/kk brutto. Taustalla kieltenopettajan pätevyys, nykyään teen lähinnä yksityispuolen koulutuksia ja joitain kursseja aikuislukioon.
Olen FM Lukion lehtori, eläkkeellä. Eläkkeeni on noin 2600e/kk bruttona. Teen eläkkeen lisäksi vielä töitä koska olen vielä hyväkuntoinen ja terve. Opetan kansalaisopistossa kieliä. Siitä tienaan lisätuloja noin 400 e/kk brutto.
Insinööri, 1v työkokemusta, brutto 2650e/kk + kiinteät lisät 300e/kk eli 2950e, netto aikalailla tasan 2000e.
Filosofian maisteri, ei töitä. Saatan päästä palkkatukityöhön, ei tietenkään koulutusta vastaavaan. Siitä maksetaan n. 1400 brutto. Enkä ole päihdeongelmainen tai mielenterveyskuntoutuja. Ei tässä kaupungissa ainakaan opettajia tarvita.
Mun palkoilla ei päästä noihin lukuihin. Henkilökohtainen avustaja noin 10 euroa tunti.
Kasv. tiet. kand. Lastentarhanopettaja. Nettona 1750€. Kaikki kokemuslisät saatu.
Vierailija kirjoitti:
Inssi ja dippainssi. 15 v kokemus teollisuuden johto- ja asiantuntijatehtävistä, 5 v nyt työttömänä enkä töihin enää tule näköjään pääsemäänkään.
Työmarkkinatuella 500 netto/ kk. Työtön puoliso ja muutama vielä alaikäinen lapsi.
Parisataa op tutkintoon hyväksymättömiä opintoja suoritetttu opiskeluaikana ja pitkin matkaa työelämän aikana. Yritän saada kasaan rahoitusta ja väittelen kauppatieteistä oikeastaan ihan vaan siksi, koska olen jumalattoman kunnianhimoinen, tavoitehakuinen, eteenpäinpyrkivä ja töissäolevien kavereideni neuvojenpyydöistä/ käydyistä keskusteluista ja tieteenalani tutkimustiedon tilasta päätellen olen lisäksi melko edistynyt tieteen-/työalallani.
Väikkärin jälkeen sitten taas loppuikä kortistossa turhia hakemuksia lähetellen.
Sitä juuri täälläkin. VTT työmarkkinatuella. Työtä riittää, mutta rahoitusta ei. Aviopuoliso työtön humanistimaisteri, jolla myös +5 vuotta oman alan kokemusta. Elämää on kivaa, mutta köyhää. Hyvin köyhää.
Lh ja viime vuoden netto oli 1600-2000/kk.
Kulttuurialan sekatyöläinen. Maisteri. Tulot vaihtelevat paljonkin, mutta maksimissaan 1150 e kuussa netto, sisältäen yhteiskunnan tuet, asumistuen jatkuvasti ja toisinaan toimeentulotuen ja työttömyyskorvauksen.
Rakastan työtäni.