Teen usein töitäni pikkuhuppelissa - kysyttävää?
Taloushallintoa. Niin rutiinia ja pikku pöhnä vie ahdistuksen tosta ala-arvoisen tylsästä näpyttelystä. Tuomitsetteko?
Kommentit (19)
Eli mitä teet töissä? naputtelet tietokonetta?
En tuomitse, mutta tajuatko itse, että sulla on ongelma?
Varmaan tekee hyvää sun maksalle ja aivoille, ap...
Onko nii sanottu piironkipullo mistä aina otat neuvoa antavat? Teetkö paljon virheitä?
Meillä on duunissa ihan nollatoleranssi ja ohjeet intrassakin työkavereille/esimiehille, miten toimitaan jos epäillään työtoverin olevan päihtyneenä töissä. Ei tulisi kysymykseenkään tuollainen päihteily. Terv. myös taloushallinnossa. Ps. autoileitko töihin? Toivottavasti et..
Nimeni ei ole Anita, joten omaa kirjanpitäjääsi/taloushallinnosta vastaavaa sinun ei tarvitse kai alkaa kyttäämään.
Hoidan yritysten sähköistä taloushallintoa. Olen tehnyt sitä jo useamman vuoden. En tee virheitä, en ole niin kännissä ettenkö osais lukuja oikein näpytellä ja asioita loppuun miettiä.
Teen töitä usein kotona. Olis toimistokin, mutta turhaa sinne on ravata kun tyypit siellä aivan karmean yhtä kyllästyneitä elämäänsä kuin mä itse ja masennun vaan lisää.
Niin joo ja virheitähän tosiaan sattuu selväpäisillekin. Jos on joku virhe vaikka just laskussa (muut virheet huomaan lähinnä ite, ei monet pienyrittäjät oikein tajua taloushallinnosta hölönpölöä, mikä on huono musta!) ni soittaaha ne asiakkaat sitten. Vastaan kuitenkin omalla nimelläni mokailuistani. Joita siis ei ole kuin ihan normi yks-kaks silloin tällöin.
AP
Ei pomo tiedä vaan luottaa. Ja tätä on jatkunut jo aikansa, päinvastoin tulee kehuja kun teen ilman mitään muistutteluja ja ohjaamista asiat omatoimisesti ja reippaasti ja olen tosi aloitekykynen kuulemma. En helvetissäkään tekis näin reippaasti jos en sais paria lasia viiniä siinä kotona persettä koneen ääressä puuduttaessa hissukseen kitata.
Mun puolesta sais kaupan kassatkin olla kännissä vaikka, en voi ees kuvitella kuin tympeetä se on kun tämäkin ottaa aivoon niin usein! Ei tää oo elämisen arvosta, olo on ku robotilla.
AP
You go girl! Oon ittekin ollut monet monet kerrat hömpsyissä töissä. Life is short.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 19:17"]
You go girl! Oon ittekin ollut monet monet kerrat hömpsyissä töissä. Life is short.
[/quote]
Hahhah. I feel you. Kun en tyri ja asiat skulaa ni so what?
AP
Tiedäthän, että alkoholiongelmilla on tapana pahentua ajan mittaan?
Oletko ajatellut hakea apua päihdeomgelmaasi?
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 19:28"]
Tiedäthän, että alkoholiongelmilla on tapana pahentua ajan mittaan?
Oletko ajatellut hakea apua päihdeomgelmaasi?
[/quote]
En ole ajatellut. 2-3 lasia viiniä jos on tappaakseen niin tappakoon. Olen tällä linjalla vedellyt semmoset kymmenen vuotta nyt, enkä koe tarvetta lisätä tota määrää yhtään. Tolethan siinä vaan kasvais ja rahaakin menis hurjasti.
Jossain Välimeren maassa tällainen keskustelun aloitus olis varmaan vitsi. Normaalia juoda vähän viiniä silloin tällöin. Täällä työnnetään samantien AA:han ja miksei suoraan vaikka vankilaan. Kyllä niin eri vinkkeleistä nähdään elämä täällä hikisen kylmässä ja pedantissa valivali-maassa kuin tuolla, missä elämä nähdään elämisen arvosena ja ei niin vakavana ja suorituskeskeisenä asiana. Silleen, että asialliset asiat hoidetaan ja muuten ollaan ku Ellun kanat.
Ehkä sulla on kivempi työ. Kiva jos onnistuu siitä nauttiminen ilman aivojen ahdistuksen rauhottamista alkoholillisesti.
AP
Voisit olla edennyt fiksuimpiin töihin jos et joisi.
Mäkin tahtoisin ja tekisin varmasti jos voisin tehdä etätöitä.